Temat: ŚK 9/2004
EM10
ZNTKGliwice
wąski: Kruszwica
lokomotywy Gotthard
Srebna- Dzierżoniów
Parowozownia Fosowskie
Budowa czajnika -Tender
Wagon zbiornikowy do sadzy 216S
Czastary
Jakieś znaczki
Tramy N w Łodzi
Modelarstwo- NOWOŚĆ !!!!
Lewin Brzeski ;-) i inne (ja tego nie czytam) Wywietl wicej postw z tematu



Temat: ŚK 9/2004

"Krzysiek" <gigabyt@poczta.onet.plwrote in message



| EM10
| ZNTK Gliwice

Chyba ZNLE Gliwice powinno być.


Jak by co to ZNTK w Gliwicach też istnieją, ale po południowej stronie
szlaku Gliwice - Gliwice Sośnica.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: EU07-528 w Gliwicach


Czy jest tu jakis MK z Gliwic, który jakimś cudem widział naszą "byłą"
flagowa maszynę nr.528 na terenie ZNTK Gliwice oczywiście?

--


ano jest
stoi i czeka aż ZT Lublin spłaci komornika
są jakieś szanse na to

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: EU07-528 w Gliwicach


| Czy jest tu jakis MK z Gliwic, który jakimś cudem widział naszą "byłą"
| flagowa maszynę nr.528 na terenie ZNTK Gliwice oczywiście?

| --
ano jest
stoi i czeka aż ZT Lublin spłaci komornika
są jakieś szanse na to


To ostatnie to pytanie ? Jeśli tak to od razu Ci powiem : NIE , nie ma
żadnych szans , nie w tym kraju !!! .

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: EU07-528 w Gliwicach
Kolbak <kol@poczta.onet.plnapisał(a):


| | | Czy jest tu jakis MK z Gliwic, który jakimś cudem widział naszą "byłą"
| flagowa maszynę nr.528 na terenie ZNTK Gliwice oczywiście?

| --
| ano jest
| stoi i czeka aż ZT Lublin spłaci komornika
| są jakieś szanse na to

To ostatnie to pytanie ? Jeśli tak to od razu Ci powiem : NIE , nie ma
żadnych szans , nie w tym kraju !!! .

--
| Dobra KOLBAK, tutaj to układnie mówisz, że szans nie ma, a jak ja piszę,


że nasz zakład to d... to się oburzasz. IDŹ DO NEUROLOGA JAK JESTES TAKI
NERWOWY;))))
 A SZANSE, FAKT, ŻE SĄ NIEWIELKIE, ALE MIEJMY NADZIEJE. JEZELI KTOŚ W
ZAKŁADZIE ZBIERA DO SKARPETY TO ONA PIERWSZA PÓJDZIE DO REWIZJI.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Zaobserwowane w drodze
Zapomniałem jeszcze...

29 marca, między Gliwicami a Kędzierzynem (chyba Taciszów) na torze w
kierunku Gliwic stała albo bardzo wolno jechała luzem EP09. Pewnie
numer by coś więcej powiedział, ale nie zarejestrowałem.

Może jakieś testy po naprawie w ZNTK Gliwice? Jest coś takiego
praktykowane?

A może tak o, wycieczka :)

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Dla kogo wagony?


----- Original Message -----
From: <ko@poczta.onet.pl
To: <pl-misc-ko@newsgate.pl
Sent: Friday, April 26, 2002 9:38 AM
Subject: Dla kogo wagony?

Od kilku dni widze w ZNTK Gliwice wagony (chyba 116V) w malowaniu
niebiesko-bialym, a doklaniej biale jest cale podwozie, a niebieska jest
skrzynia ladunkowa.
Dla kogo te wagony sa remontowane?

Pozdrawiam
Grzesiek F.


Nie wiem, czy akurat te z Gliwic - ale nasz tabor na potęgę kupuje DB.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Dla kogo wagony?

<ko@poczta.onet.plwrote in message



Od kilku dni widze w ZNTK Gliwice wagony (chyba 116V)


Jak wygląda 116V?


w malowaniu
niebiesko-bialym, a doklaniej biale jest cale podwozie, a niebieska jest
skrzynia ladunkowa.
Dla kogo te wagony sa remontowane?


Jakieś 2 m-ce temu widziałem tam pewną ilość wagonów do remontu, również
biało-niebieskich, z napisami Car-Trans Logistic (albo podobnymi).

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN


"Marek Szymański" <t@wp.plwrote in message Witam
Czy ktoś był w ZNTK Gliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN Przezchlebie?
Czy są problemy z wejściem?
Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?


Wymieniasz zakłady ze śląska i pytasz czy są gdzieś jeszcze ??? Pewnie, że są :
ZNTK Łapy, ZNTK Nowy Sącz, ZNTK Poznań, ZNTK Ostrów Wlkp., ZNTK Bydgoszcz (teraz
zdaje się PESA), ZNTK Gniezno, ZNTK Stargard Szcz. i jeszcze kilka o których nie
pamiętam....

Tak przy okazji: Zakład w Obornikach Wlkp. chyba zlikwidowany ??? Zajmowali się
chyba głównie pojazdami technicznymi (podbijarki itp.)

Pozdr. !
Mick

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN

Użytkownik Marek Szymański <t@wp.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v64r4$rt@news.tpi.pl...

Witam
Czy ktoś był w ZNTK Gliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN Przezchlebie?
Czy są problemy z wejściem?
Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?

Pozdrawiam
Marek

Jezeli chcesz odwiedzic ZNLE Gliwice to prosze bardzo.


Daj znac.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN


| Czy ktoś był w ZNTK Gliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN
Przezchlebie?
| Czy są problemy z wejściem?
| Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?

Wymieniasz zakłady ze śląska i pytasz czy są gdzieś jeszcze ??? Pewnie,
że są :
ZNTK Łapy, ZNTK Nowy Sącz, ZNTK Poznań, ZNTK Ostrów Wlkp., ZNTK
Bydgoszcz (teraz
zdaje się PESA), ZNTK Gniezno, ZNTK Stargard Szcz. i jeszcze kilka o
których nie
pamiętam....


W Mińsku Maz. już nie ma?

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN

Użytkownik Michał Marcinowicz <Mic@poczta.fmw wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:9v78l9$as@news.tpi.pl...

"Marek Szymański" <t@wp.plwrote in message news:9v64r4$rt0$2@news.t
pi.pl...
| Witam
| Czy ktoś był w ZNTK Gliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN Przezchlebie?
| Czy są problemy z wejściem?
| Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?

Wymieniasz zakłady ze śląska i pytasz czy są gdzieś jeszcze ??? Pewnie, że
są :
ZNTK Łapy, ZNTK Nowy Sącz, ZNTK Poznań, ZNTK Ostrów Wlkp., ZNTK Bydgoszcz
(teraz
zdaje się PESA), ZNTK Gniezno, ZNTK Stargard Szcz. i jeszcze kilka o któ
rych nie
pamiętam....

Tak przy okazji: Zakład w Obornikach Wlkp. chyba zlikwidowany ??? Zajmow
ali się
chyba głównie pojazdami technicznymi (podbijarki itp.)


Dzięki

Pozdrawiam
Marek

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Szklarska Poręba


Witam

Parę pytanek dot. tejże linii:
1. Czy na Sz. P. Dolnej urzęduje jeszcze dyżurny ruchu?
2. Na jakiej długości linii obowiązuje prędkość 30 km/h?
3. Czy nadal jeżdzą tam EM10, czy ostatnio tylko siódemki i EN71/57?


Wszystkie EM10 są ponoć zepsute i stoją w ZNTK Gliwice

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: siódemki po ZNTK-KU


Po ZNTK GDAŃSK EUO7-501
  ZNTK GLIWICE EUO7-511
Co do EUO7-129 która niestety nie nie przeszła naprawy rewizyjnej,nadaje
sie
tylko do pocięcia,decyzja ZAKŁADU TABORU W WARSZAWIE.


Przepraszam, że nie w temacie:

Tak się zastanawiam: pomysł ministerstwa podziału PKP PR na 16 spółek
samorzadowych i przekazanie im taboru będzie też uwzględniał zakupione przez
PR lokomotywy EU/P 07 ? Czy też przed prywatyzacją PIC dostanie ekstra
prezent - oprócz wagonów także i świeżo kupione wyremontowane lokomotywy ?

A samorządy z niewielką ilością EZT dalej będą skazane na PKP Cargo...

Tak nawiasem jeśli do tego podziału dojdzie to i tak - moim zdaniem -
prędzej czy później spółki będą się łączyć w większe "kompanie" jak sobie
wcześniej urzędnicy wymyślili.

Mick M.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Co dalej z EP09-022??


Czy ma ktoś najnowsze informacje na temat dzięwiątki o wspomnianym
numerze?? Stoi nadal w Opocznie, czy już ją dotoczyli do ZNLE Gliwice??


Raczej ściągnęli ją z Opoczna do Warszawy na Olszynkę Grochowską !!!

Teraz oczekuje w kolejce na remont w ZNTK Gliwice.

Pozdr.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Co dalej z EP09-022??
Sputnik (ET21-75) <piotr.vtgWYTNI@poczta.fmnapisał(a):


| Czy ma ktoś najnowsze informacje na temat dzięwiątki o wspomnianym
| numerze?? Stoi nadal w Opocznie, czy już ją dotoczyli do ZNLE Gliwice??

Raczej ściągnęli ją z Opoczna do Warszawy na Olszynkę Grochowską !!!

Teraz oczekuje w kolejce na remont w ZNTK Gliwice.


We wtorek widziałem moją ulubioną EP09 na hali lokomotywowni Warszawa
Odolany. Kanał 5 obok EU07-014. Nieźle poturbowana ale myślę że w takiej
sytuacji NG jest oczywistą konsekwencją. A lok jak na moje oko jak
najbardziej nadaje się do dalszej ekploatacji. Oczywiście po dokonaniu
niezbędnych napraw:P
Pozdrawiam!

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Ale mam dla Was zagadkę!
On 21 Sty, 21:20, "SU45-034" <su45-034WYTNI@wp.plwrote:


| No to koniec tej ciuciubabki co jest z tą SU 46 013??


Moim zdaniem robicie z igły widły.
Opisana sytuacja jest typowa dla napraw awaryjnych, po pożarach,
zderzeniach itp.
Kilka lat temu w CM Gdynia była siódemka bodajże 480, świeżo po NG w
Gliwicach (chyba jako jedyna gdyńska siódemka tam miała NG).
Pojeździła może kilka miesięcy i skasowała jakiś traktor, czy tira na
przejeździe. Skończyło się to dla niej naprawą awaryjną chyba w
Oleśnicy lub Nowym Sączu, gdzie po wyklepaniu przodu niestety
pomalowano ją ponownie, ale już w barwy typowe dla tego ZNTK (po
Gliwicach wyglądała niemal tak jak oryginalnie po Ceglorzu - jedynie
brak trapezu na masce), ale na pudle powielono poprzednie napisy,
łącznie z tym że naprawa główna ZNTK Gliwice.
Tu sytuacja wydaje się być analogiczna, więc nie wiem nad czym tu bić
pianę.

BJ

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: CTL sie rozwija...
Witam!
W ZNTKGliwice widzano dzis Eaos-y CTL-u. 3 sztuki. Sliczne, granatowe,
z zoltym paskiem u gory (1 klasa w towarowcach?:-))scian i logiem (na
szczescie malym) CTL-u na burtach. Wygladaja kul. Po 3E/1, bykach i
cysternach mamy nastepne wagony w firmowych barwach. A moze ktos juz
widzial Eaos - CTL gdzies na szlaku?
Pozdraw!
Storch
Wywietl wicej postw z tematu



Temat: CTL sie rozwija...


Witam!
W ZNTK Gliwice widzano dzis Eaos-y CTL-u. 3 sztuki. Sliczne, granatowe,
z zoltym paskiem u gory (1 klasa w towarowcach?:-))scian i logiem (na
szczescie malym) CTL-u na burtach. Wygladaja kul. Po 3E/1, bykach i
cysternach mamy nastepne wagony w firmowych barwach. A moze ktos juz
widzial Eaos - CTL gdzies na szlaku?


W związku z CTL-em takie pytanie.
Wśród maszynistów (niektórych) chodzą słuch, że na tych byczkach po NG nawet
klimatyzacja jest zamontowana.
Czy ktoś to może potwierdzić ??

pozdrawiam

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: CTL sie rozwija...


On Tue, 25 Feb 2003 21:34:19 +0100, Storch <sto@netbox.plwrote:

| Witam!
| W ZNTK Gliwice widzano dzis Eaos-y CTL-u. 3 sztuki.

To sa wagony bedace niegdys w posiadaniu KP Maczki-Bor?


Oczywiscie. Bedac kiedys w marketingu w Maczkach widzialem projekt malowania
WSZYSTKICH wagonów z Maczek- takze talbotów, radwanów 418V
oraz......piaskowych rolkowych 401V. Wszystko w "barwach klubowych" :-))

Pozdr.
Mariusz

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: CTL sie rozwija...


| Witam!
| W ZNTK Gliwice widzano dzis Eaos-y CTL-u. 3 sztuki. Sliczne, granatowe,
| z zoltym paskiem u gory (1 klasa w towarowcach?:-))scian i logiem (na
| szczescie malym) CTL-u na burtach. Wygladaja kul. Po 3E/1, bykach i
| cysternach mamy nastepne wagony w firmowych barwach. A moze ktos juz
| widzial Eaos - CTL gdzies na szlaku?

W związku z CTL-em takie pytanie.
Wśród maszynistów (niektórych) chodzą słuch, że na tych byczkach po NG
nawet
klimatyzacja jest zamontowana.
Czy ktoś to może potwierdzić ??


No ja tak samo słyszałem ze one są z klimą, tylko nie potwierdze tego na
100%

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Dziennik mej podrozy [dluuuuuugi i moze nieco "poetycki"]


Kiefer wrote:
Przed Gliwicami kolejna stacja, ktorej nie ma 8-/ tym razem sa to
"Gliwice-ZNTK".Dojezdzamy do Gliwic, powoli obok torow postojowych.
Stoja zielone dwojki, seria jedynek... czerwono, czerwono, ! Zielono!  Ale
to jedynka - naprawde, to byla zielona jedynka!


Juz gdzies widzialem zielona jedynke... Nie moge sobie teraz przypomniec, ale chyba w jakim Ex/IC/EC. W koncu istotny jest nie kolor wagonu lecz zolty pasek nad oknami ;-)


W ogole od Kedzierzyna do Nysy linia ma specyficzny klimat. Ciche stacyjki,
dobrze zachowane dworce, semafory ksztaltowe, krajobraz tez taki
"nie-zwyczajny". Jak dla mnie - nominacja w kategorii "Najbardziej
Klimatyczna Linia Kolejowa" :)))


Kiedys wracalem z Rzepina przez Poznan -- Walbrzych -- Klodzko -- Nyse. Linia Walbrzych -- Klodzko wyglada znacznie lepiej w dzien -- szczegolnie latem, gdy mozna otworzyc okno i podziwiac widoki bezposrednio (a nie przez brudna szybe). Niestety, gdy dojechalem do linii Nysa -- K. Kozle, zrobilo sie juz ciemno :-(


Niestety tunele sa juz w zasadzie niewidoczne, ostatni [tuz przed Walbrzychem] o maly wlos bym przespal - za oknami juz kompletna ciemnosc.


Tunel przed Walbrzychem robi duzo wieksze wrazenie, jak sie do niego wejdzie pieszo. Trzeba miec jednak dobra latarke ;-)

Pablo.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Dziennik mej podrozy [dluuuuuugi i moze nieco "poetycki"]

Kiefer napisał(a) w wiadomości: <7b765o$f3@sunsite.icm.edu.pl...


Zgadza sie co do joty, Chorzow Batory [wiadukt wiecej niz potezny!],
wiadukty kolo Rudy Chebzie [gora przebiegala linia Kochlowice-Bytom, dzis
nie ma ani peronow, ani trakcji, tylko kikuty bramek...].


Peronów to może w Rudzie Chebziu nie ma ale są jeszcze resztki przejść
podziemych, drutów to tam nigdy nie było (a miały być), oczywiście na w/w
linii.
Sama linia jest skrócona, teraz od KWK "Pokój" (tj. pomiędzy dawnymi
stacjami Ruda Bykowina a Ruda Czarny Las) do stacji Ruda Chebzie.
Odbywa się tam tylko ruch towarowy ostatni pociąg osobowy widziałem na tej
linii na początku lat 80.


Przed Gliwicami kolejna stacja, ktorej nie ma 8-/ tym razem sa to
"Gliwice-ZNTK".


Jak sie nie myle to zatrzymują się tam tylko pociągi służbowe.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Dziennik mej podrozy [dluuuuuugi i moze nieco "poetycki"]


Pawel Kucharczyk wrote:

Kiefer wrote:

| Przed Gliwicami kolejna stacja, ktorej nie ma 8-/ tym razem sa to
| "Gliwice-ZNTK".Dojezdzamy do Gliwic, powoli obok torow postojowych.
| Stoja zielone dwojki, seria jedynek... czerwono, czerwono, ! Zielono!  Ale
| to jedynka - naprawde, to byla zielona jedynka!

Juz gdzies widzialem zielona jedynke... Nie moge sobie teraz przypomniec, ale chyba w jakim Ex/IC/EC. W koncu istotny jest nie kolor wagonu lecz zolty pasek nad oknami ;-)


URGH, chyba 100tny raz pisze, ze te zeielone jedynki to zwykle 112A, ale
po naprawie głównej i modernizacji. Maja wózki 25AN, ogrzewanie
nawiewne, kible w obiegu zamknietym i troche innych "bajerów". Z tego co
wiem to $$$ nie starczylo na wiecej niz 12 egzemplarzy. Na pewnmo 6 jest
w Szczecinie. Kilka jest w Gliwicach i Bielsku chyba.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Dworce "Fabryczne"
Artur B. pisze:


Kontynuując rozszerzoną wersję wątku:

Zawiść Szklarnia :)
Knurów Kopalnia
Szczygłowice Kopalnia
Dąbrowa Górnicza Huta Katowice


Skoro już przy śląskich przystankach i stacjach jesteśmy to kolejne:
Gliwice Port
Gliwice Łabędy
Gliwice Lokomotywownia
Gliwice ZNTK

K.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: W Anonsach napisali...


Jakub wrote:
Na PKP tez 409Da - pojedyncze sztuki jezdza w pociagach sieciowych.
Trzyosiowa spalinowka wiazarowa z przekladnia elektryczna, produkowana
bodajze od poczatku lat 70-tych w FABLOK-u na potrzeby roznych
zakladow


Alez skad!
Lokomotywa 409Da stanowi rozwiniecie lokomotywy serii SM03 produkowanej
przez chrzanowski "Fablok" oraz zielonogorski "Zastal" dla potrzeb PKP i
przemyslu. Podstawowa roznica w stosunku do pierwowzoru jest
zastosowanie mocniejszego silnika. W lokomotywach typu 409Da zastosowano
silnik typu 14H6 o mocy 180 KM, produkowany przez PZL "Wola" w
Warszawie. Lokomotywy te trafialy do przemyslu, a takze na PKP.
Lokomotywy sluzby trakcji zostaly oznaczone seria SM03, w stosunku
jednak do dwoch lokomotyw przejetych z filii ZNTK Gliwice w Sedziszowie
zastosowano nowe oznaczenie SM04.

Informacje te podaje za "Stalowymi Szlakami", nr 3/98.

BR

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Ostatnie kształtowe tarcze rozrządowe w Polsce ?
Witam.

ZTCW to na terenie gliwickiego węzła kolejowego, na torze należącym do ZNTK
Gliwice, stoi jedna z prawdopodobnie ostatnich dwóch zachowanych na terenach
kolejowych w Polsce kształtowych tarcz rozrządowych (druga znajduje się OIDP
na górce rozrządowej w Węglińcu). Jesienią 2003 r. tarcza była jeszcze czynna
i używana przy rozrządzie taboru na terenie ZNTK. Obecnie prawdopodobnie nie
jest już wykorzystywana, ale ta wiadomość wymaga potwierdzenia.

Czy ktoś z forumowiczów mógłby to potwierdzić ?

Słyszałem też, że taką samą tarczę ma w swoich zbiorach PSMK i jest ona
przechowywana w parowozowni w Skierniewicach. Dlatego mam wielką prośbę do
kolegów o jakieś zdjęcia tej tarczy. Jak dokładnie ta tarcza wygląda i czym
się różni od pozostałych tarcz kształtowych ?

Wydaje mi się też, że są to chyba jedyne urządzenia tego typu, jakie zachowały
się w naszym kraju. Jeżeli się mylę, to poprawcie mnie :-)

Pozdrawiam
Ryflak

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Ostatnie kształtowe tarcze rozrządowe w Polsce ?


ZTCW to na terenie gliwickiego węzła kolejowego, na torze należącym do
ZNTK
Gliwice, stoi jedna z prawdopodobnie ostatnich dwóch zachowanych na
terenach
kolejowych w Polsce kształtowych tarcz rozrządowych (druga znajduje się
OIDP
na górce rozrządowej w Węglińcu). Jesienią 2003 r. tarcza była jeszcze
czynna
i używana przy rozrządzie taboru na terenie ZNTK. Obecnie prawdopodobnie
nie
jest już wykorzystywana, ale ta wiadomość wymaga potwierdzenia.

Czy ktoś z forumowiczów mógłby to potwierdzić ?


Tarcza nie jest juz  uzywana ale stoi i ma sie dobrze:)

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Koniec ZNTK
On 27 Lis, 13:49, " Adamq" <mazur@NOSPAM.gazeta.plwrote:

Ograniczenia techniczne.... panewka ślizgowa na wale drążonym - obawa
zatarcia w wypadku niewłaściwego smarowania (smarowanie knotowe)


W EP08-003 czyli w obecnej EU07-244 (nr fabryczny 214) wyglądało to tak:
19.10.1973 uszkodzenie łożyska na walę drążonym zestawu nr. 3 (odstawiona do
dyspozycji serwisu Pafawagu do 06.12.1973).
V 1974 - niesprawny zestaw kołowy
XI 1974 -  8 dni prób w COBiRTK
III 1975 - 3 dni prób w COBiRTK
V 1975 uszkodzony zestaw kołowy
VI 1975 wytopienie łożyska zawieszenia silnika trakcyjnego na zestawie nr. 2
VIII - X 1975 - naprawa awaryjna w ZNTK Gliwice
XI 1975 - zatarcie łożyska na zestawie nr. 1
IV 1976 - wytopienie łożyska na zestawie nr. 4
V 1976 - uszkodzenie zespołu napędowego (łożysko) zestawu kołowego nr. 1
IX - 27 X 1977 przebudowa na EU07-244  po przebiegu 80 tys km od ostatniej NR
(była to NR1 a wcześniej tj. w VII 1974 miała rewizję podwozia w ZNTK Gliwice
po przejechaniu 161 tys. km) wykonanej w ZNTK Gliwice (obecnie ZNLE Gliwice)  
w VI 1975 a łącznie  od momentu wyprodukowania miała wtedy 387 tys. km.
Pozdrawiam

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: czas potrzebny na krzyżowanie pociągów


Hmm, mam w ręku instrukcję Ie-1 z ubiegłego roku i widzę tam wskaźnik W3
jako maszt semafora bez ramion w dzień a w nocy z białą lampą u
wierzchołka. Taki wskaźnik (dodatkowa komora świecąca białym światłem
zamontowana na wspólnym maszcie z semaforem wjazdowym) została niedawno
zamontowana na wjeździe na stację Gdynia Główna od strony Gdyni Orłowa
po torach linii 250(SKM).


nie, to ja wiem - kolejne miesce wystepowania blisko Trojmiasta to Górki pod
Tczewem.
natomiast chcialbym wiedziec, czy faktycznie juz nigdzie na sieci nie ma
wersji ksztaltowej i jesli to mozliwe - gdzie takowa sie znajdowala ?
Czy jest mozliwe ustalenie ostatniej lokalizacji, podobnie jak niegdys
ustalono, ze ostatnia ksztaltowa tarcza rozrzadowa znajdowala sie w ZNTK
Gliwice.
P.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: EU07-528
Wiem, ze są tu jacys kolesie którzy mają styczność z ZNTKGliwice. I mam do
nich pytanie. Nasz zakład został juz oddłuzony i przejety przez CARGO, więc
mamy nadzieję, iż logiczną tego konsekwencją powinno być dokończenie naprawy
528.
Czy coś ruszyli???
Pozdrawiam
Marcin Purc
Wywietl wicej postw z tematu



Temat: EU07-528
On Thu, 10 Apr 2003 12:45:51 +0000 (UTC), "Marcin Purc"


<lubel@NOSPAM.gazeta.plwrote:
Wiem, ze są tu jacys kolesie którzy mają styczność z ZNTK Gliwice.


Tym zdaniem przekresliles sobie jakiekolwiek szanse na uzyskanie
odpowiedzi.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: EU07-528


Wiem, ze są tu jacys kolesie którzy mają styczność z ZNTK Gliwice.


A nie ma ładniejszych słów ? "Panowie" , "użytkownicy" czy chociażby
"ludzie" .

P.S. "Koleś" to możesz powiedzieć do ludzi pokroju Bartka Witkowskiego...

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Os szybszy od IC

cluzo <p_slo@idn.org.plnapisał(a) w artykule
<81kent$pv@sunsite.icm.edu.pl...


Heloł

Czy nie dziwne że pociąg IC CHEMIK odcinek 28 km. pokonuje w bagatelka 57
minut - dodajmy że nie zatrzymuje się na żadnej stacji po drodze.


Byloby dziwne ddyby jechal normalna trasa przez Chorzow Barory Rude Slaska
Zabrze ale poniewarz jezdzi droga okrezna przez Rude Wirek Zabrze Makoszowy
gdzie predkosc szlakowa wynosi 30 km/h to niestery jezdzi dluzej .

Wszystko jest wynikiem zamkniecia toru nieparzystego na odcinku jednynych
9 km z powodu uszkodzenia mostu nad torami do ZNTK Gliwice . Taka sytuacja
bedzie trwala jeszcze pewnie kilka miesiecy .


PS: Średnia prędkość IC Chemika na odcinku Katowice - Gliwice to 29,47


km/h

W cale nie taka zla patrzac ze 80 % trasy pokonuje z predkoscia 30 km/h

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Przystanki w Gliwicach
Jakub 'Wilq' Wilczek napisał(a):


Czy na p.o. Gliwice ZNTK i Gliwice Lokomotywownia jeszcze cos sie
zatrzymuje?


Jak kiedyś jeździł ś.p. pociąg Gliwice-G.Sośnica-Ruda Wirek-Katowice
Ligota, to się czasem zatrzymywał. Teoretycznie powinny się tam zatrzymać
na żądanie personelu pociągi Gliwice-Sośnica-Rybnik, ale głowy nie dam.

Piotr

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Przystanki w Gliwicach

Jakub 'Wilq' Wilczek napisał(a) w wiadomości:
<_TjU4.76587$O4.1525@news.tpnet.pl...


Czy na p.o. Gliwice ZNTK i Gliwice Lokomotywownia jeszcze cos sie
zatrzymuje? Czy tam zatrzymywaly sie w ogole zwykle pociagi, czy tylko
sluzbowe? Gdzie jeszcze w GOP sa tego typu przystanki?


Moze Gliwice-Kuznica. Zaroslo tak, ze chyba tam juz nic sie nie
zatrzymuje...

---
Pozdro
MiW
m@elf.kopernik.silesianet.pl

\ Kto pyta nie bladzi.
\ A przynajmniej nie zawsze...

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Przystanki w Gliwicach


On Wed, 17 May 2000, MiW wrote:

Jakub 'Wilq' Wilczek napisał(a) w wiadomości:
<_TjU4.76587$O4.1525@news.tpnet.pl...
| Czy na p.o. Gliwice ZNTK i Gliwice Lokomotywownia jeszcze cos sie
| zatrzymuje? Czy tam zatrzymywaly sie w ogole zwykle pociagi, czy tylko
| sluzbowe? Gdzie jeszcze w GOP sa tego typu przystanki?

Moze Gliwice-Kuznica. Zaroslo tak, ze chyba tam juz nic sie nie
zatrzymuje...


Ale to przciez byl zwykly p.o., a ZNTK i Szopa, to byly (chyba?) sluzbowe?
Poza tym, to chyba mozna sprawdzic w cegle (nie wiem, bo nie mam)

WILQ

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: NAJKRÓTSZA trasa pociagu...

| Byly juz rankingi najdluzszych tras osobowych,
| a z czasow historycznych:
| Wabrzezno-Wabrzezno Miasto lub Sroda Slaska-Sroda Slaska Miejska.

| Kto da mniej ;-)
Olsztyn Gł - Olsztyn Wschód, jakieś 800 do 1000 metrów . Obsługiwany był
wagonem spalinowym SN61.
Był ujęty w SRJ, kursował rano i wieczorem, coś około 7.30 i 19.30. Czas
przejazdu około 10 minut w tym 4 postoje. Jak dokopię się do starych
rozkładów to podam pewniaki.

O wlasnie. Czy nie bylo przypadkiem podobnych pociagow w "relacji" Gliwice -
Gliwice ZNTK?

WILQ

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: NAJKRÓTSZA trasa pociagu...

| | Byly juz rankingi najdluzszych tras osobowych,
| a z czasow historycznych:
| Wabrzezno-Wabrzezno Miasto lub Sroda Slaska-Sroda Slaska Miejska.

| Kto da mniej ;-)
| Olsztyn Gł - Olsztyn Wschód, jakieś 800 do 1000 metrów . Obsługiwany był
| wagonem spalinowym SN61.
| Był ujęty w SRJ, kursował rano i wieczorem, coś około 7.30 i 19.30. Czas
| przejazdu około 10 minut w tym 4 postoje. Jak dokopię się do starych
| rozkładów to podam pewniaki.

O wlasnie. Czy nie bylo przypadkiem podobnych pociagow w "relacji"
Gliwice -
Gliwice ZNTK?

W latach 80 były służbowe, ale one dojeżdżały wtedy do Gliwic Sośnicy.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Kilka pytań od Dolny Śląsk i Sudety...
Użytkownik Łukasz Piotrowski napisał:


Witajcie.
Mam do Was kilka pytań w związku z wakacyjnymi wyjazdami...
3. Czy na linii Jelenia Góra-Szklarska Poręba kursują jeszcze EM10?


NIe. wszystkie 4 sa w modernizacji w ZNTK Gliwice. Spotkasz tu tylko EU 07


4. Czy wszystkie składy do Lwówka Śląskiego są obsługiwane przez autobus
szynowy czy ten po 15 z Jeleniej Góry rzeczywiście jest normalnym,
wagonowym składem?


Tak dokładnie jest to SA 102 001


5. Czy linia Jelenia Góra-Lwówek Śląski jest atrakcyjna widokowo? Tak się
domyślam, ale może się mylę...


NIe nie mylisz sie

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Kilka pytań od Dolny Śląsk i Sudety...


NIe. wszystkie 4 sa w modernizacji w ZNTK Gliwice. Spotkasz tu tylko EU
07
| 4. Czy wszystkie składy do Lwówka Śląskiego są obsługiwane przez
autobus
| szynowy czy ten po 15 z Jeleniej Góry rzeczywiście jest normalnym,
| wagonowym składem?

Tak dokładnie jest to SA 102 001


Ja bym wolał jechać normalnym składem, bo w autobusie szynowym to odpada
stanie w otwartym oknie i fotografowanie przez okno ;(


| 5. Czy linia Jelenia Góra-Lwówek Śląski jest atrakcyjna widokowo? Tak
się
| domyślam, ale może się mylę...

NIe nie mylisz sie


No, to dobrze!

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice (bylo: Świętochłowice - DTŚ - czy skończyli?)

Użytkownik Lukasz Pisarek <pie@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8m26mu$ik@zeus.polsl.gliwice.pl...


Jd napisal(a) ...
| G.Śliwki

Niedaleko tego miejsca(a moze nawet w tym - nie widzielm
projektow) stoi budynek PKP z napisem Gliwice
Szobiszowice. Moze napis zostala namalowany pod KRR?


Na 200% przystanek mial sie nazywac Sliwki - Szobiszowice to moze byc
post.odg.


| G.Zabrska
| G.Zatorze

Jakie to Zatorze za Zabrska? Juz predzej przystanek
Zabrska to Zatorze.


Zdaje sie, ze dzis tam jest przystanek sluzbowy Gliwice ZNTK. A nazwa swoja
droga nietrafiona. Dla porownania podaje, ze przystanek w Zabrzu przy ulicy
Pilsudskiego mial nazywac sie Zabrze Stadion.

WILQ

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Alladyn uwielbiam Cie
Jasne,ze tak i to pilnikiem do metalu wzietym z ZNTKGliwice.
Chcialbym tutaj nadmienic,ze ten incydent mial miejsce wiele lat
temu,kiedy to bylem przekonany,ze jestem wspolwlascicielem tego
zakladu a ponadto,iz zamieszkiwalem mieszkanie zakladowe, bylem
przekonany,ze pilnik byl bezpanski tylko przez 10 minut,czyli w
okresie kiedy na ulicy, w mojej torbie,gdzie trzymalem tez prywatna,
skladana parasolke.

Kati,zrozom mnie Kochanie.Nie potrafie tak po prostu.Jestem
wrazliwym czlowiekiem.Mnie trzeba wpierw do kina Bajka zaprosic na
jakas premiere, aby potem za raczke,po ulicy Zwyciestwa wmanewrowac
do kawiarni Wisienka.
Tam sa swietne paczki.Co Ty na to? Pisz do mnie.
Wywietl wicej postw z tematu



Temat: SM03, SM04, Ls150, 2Ls150 itp.
Witam !

Zacząłem zbierać na strone informacje o tych lokomotywkach i pojawiły
się schody. Więc zacząłem drążyć temat i wyszło mi mniej więcej tak:

(najpierw PKP)

SM03-01...03 - Ls150 wyprodukowane w Fabloku

SM03-04...99 - 2Ls150 wyprodukowane w Fabloku

SM03-100...229 - Ls150 wyprodukowane w Fabloku

SM03-230...269 - (według mnie to najprawdopodobniej 409D z silnikiem o
mocy 160 KM) według Atlasu lokomotyw były to Ls150, co równiez jest
prawdopodobne.

SM03-270, 316, 539, 645 to lokomotywy z Fabloku czyli Ls150 lub 2Ls150,
prawdopodobnie przejęte z przemysłu

SM04-01...02 - 409Da wyprodukowane w Zastalu, przejęte z filii ZNTK
Gliwice w Sędziszowie

(no i teraz trudniejsza sprawa)

Jak wiadomo podstawą tej rodziny była lokomotywa Ls150. Jednak przez
tych kilkadziesiąt lat doczekała się ona wielu mutacji z kolejnymi
różnymi oznaczeniami. Spróbuje to teraz na spokojnie uporządkować. A
więc tak:

Ls150 - projekt tej lokomotywy powstał w roku 1958 i były produkowane w
Fabloku w latach 1959-67 w ilości 442 (??) sztuk oraz w ZASTALU w latach
1966-69 w ilości 204 (??) sztuk (byćmoże te ostatnie to Ls150a)

2Ls150 - projekt powstał w roku 1959 i budowane w Fabloku

409D - projekt powstał w roku 1968 i prawdopodobnie są to lokomotywy
SM03-230...269 z silnikiem 10H6 na licenci Hoenschel o mocy 160 KM (tu
pasowałaby data produkcji 1968-69)

409Da - projekt powstał podobnie jak w przypadku 409D w roku 1968,
jednak ze wzmocnionym silnikiem 14H6 o mocy 180 KM, produkowane
początkowo przez ZASTAL w latach 1969-79 w ilości 676 szt. (dwie z nich
zostały na początku lat 90-tych przejęte przez PKP i oznaczone jako
SM04-01...02), a następnie przez Mystal w latach 1980-89 w ilości 176
szt. i na koniec przez ZNTK Oleśnica w latach 1990-92 w ilości 13 szt.

No i oczywiście jeszcze jedno oznaczenie czyli czeska seria 706.40 czyli
Ls150/2Ls150 (5 sztuk, tylko ile których ??) oraz 706.45 czyli 409Da (3
sztuki)

to by było chyba wszystko, jak są jakieś błędy to poprawcie mnie

PS. czy ktoś orientuje się ile powstało Ls150 a ile 2Ls150 ?? No i czy
powstały w ogóle 409D i jeśli tak to ile ??

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: EU07-528 w Gliwicach
Czy jest tu jakis MK z Gliwic, który jakimś cudem widział naszą "byłą"
flagowa maszynę nr.528 na terenie ZNTKGliwice oczywiście?
Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Dla kogo wagony?
Od kilku dni widze w ZNTKGliwice wagony (chyba 116V) w malowaniu
niebiesko-bialym, a doklaniej biale jest cale podwozie, a niebieska jest
skrzynia ladunkowa.
Dla kogo te wagony sa remontowane?

Pozdrawiam
Grzesiek F.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice - ZNTK, ZNLE, ZN
Witam
Czy ktoś był w ZNTKGliwice, ZNLE Gliwice, ZN Dzierżno, ZN Przezchlebie?
Czy są problemy z wejściem?
Czy gdzieś jeszcze są jakieś zakłady naprawcze?

Pozdrawiam
Marek

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: siódemki po ZNTK-KU
Po ZNTK GDAŃSK EUO7-501
   ZNTKGLIWICE EUO7-511
Co do EUO7-129 która niestety nie nie przeszła naprawy rewizyjnej,nadaje sie
tylko do pocięcia,decyzja ZAKŁADU TABORU W WARSZAWIE.
Wywietl wicej postw z tematu



Temat: siódemki po ZNTK-KU

| Po ZNTK GDAŃSK EUO7-501
|   ZNTK GLIWICE EUO7-511
| Co do EUO7-129 która niestety nie nie przeszła naprawy rewizyjnej,nadaje
| sie
| tylko do pocięcia,decyzja ZAKŁADU TABORU W WARSZAWIE.

Przepraszam, że nie w temacie:

Ja też nie w temacie, ale co tam.


Tak się zastanawiam: pomysł ministerstwa podziału PKP PR na 16 spółek
samorzadowych i przekazanie im taboru będzie też uwzględniał zakupione
przez PR lokomotywy EU/P 07 ? Czy też przed prywatyzacją PIC dostanie
ekstra prezent - oprócz wagonów także i świeżo kupione wyremontowane
lokomotywy ?


Chyba jeszcze nie postanowione, czy będzie do PIC, czy osobna spółka -
KOLEJNA spółka.
Jednak zastanawiam się, czy wszystkie wagony. Dużo z nich, nie tylko
bonanzy, czy bohuny ale też zwykłe jedynki i dwójki używane są do przewozów
regionalnych, które będą musiały obsłużyć samorządy. A oprócz zwykłych
osobowych wagonowych pociągów, jest duża liczba pospiesznych, chociaż
oczywiście można z nimi kombinować i zamiast pociągu Warszawa - Łódź i
Warszawa - Białystok zrobić Łódź - Białystok. Inna sprawa to kwestia stacji
postojowych i torów postojowych na stacjach.


A samorządy z niewielką ilością EZT dalej będą skazane na PKP Cargo...


Dokładnie. Nie wiadomo tylko jak podzielić EZT, niektóre województwa teraz
nie mają zaplecza, żeby je przyjąć na swój teren. Nie wiadomo też jak
zostaną podzielone czy po równo, czy proporcjonalnie do ilości linii,
ludności czy czego tam, nie wiadomo co ze SPOT-ami, w ogóle nie wiele
wiadomo.


Tak nawiasem jeśli do tego podziału dojdzie to i tak - moim zdaniem -
prędzej czy później spółki będą się łączyć w większe "kompanie" jak sobie
wcześniej urzędnicy wymyślili.


Myślę, że już na etapie powstawania niektóre samorządy będą musiały
współpracować, ewentualnie powołać jedną spółkę, bo co mogą zrobić takie
województwa jak lubuskie i świętokrzyskie.

Pozdrawiam MaG.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Co się stało z EP09-35
Panowie spokojnie EP09-035 czeka na decyzje,prawdopodobieństwo ze pójdzie do
ZNTKGLIWICE,jest juz przygotowana.
Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Co się stało z EP09-35


Panowie spokojnie EP09-035 czeka na decyzje,prawdopodobieństwo ze pójdzie
do
ZNTK GLIWICE,jest juz przygotowana.


Nikt sie nie denerwuje, przecież czekanie to specjalność PKP.

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: CTL sie rozwija...


On Tue, 25 Feb 2003 21:34:19 +0100, Storch <sto@netbox.plwrote:
Witam!
W ZNTK Gliwice widzano dzis Eaos-y CTL-u. 3 sztuki.


To sa wagony bedace niegdys w posiadaniu KP Maczki-Bor?

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Przystanki w Gliwicach
Czy na p.o. GliwiceZNTK i Gliwice Lokomotywownia jeszcze cos sie
zatrzymuje? Czy tam zatrzymywaly sie w ogole zwykle pociagi, czy tylko
sluzbowe? Gdzie jeszcze w GOP sa tego typu przystanki?

WILQ

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice (bylo: Świętochłowice - DTŚ - czy skończyli?)

Użytkownik Jakub 'Wilq' Wilczek <wilcz@figaro.ae.katowice.plw
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m5b5.49507$Qw1.1156@news.tpnet.pl...



<OLBRZYMIE CIACH


OK, jeszcze (more or less ;-) lista przystankow na trasie Pyskowice -
Swietochlowice (niestety nie pamietam nazw przystankow, wiec w nawiasach
kwadratowych bede okreslal ich lokalizacje):
Pyskowice Miasto [wiadomo gdzie]
Pyskowice [j.w.]
/nie pamietam, czy w Pyskowicach mialo byc wiecej przystankow, ale na 90%
nie/
Gliwice Czechowice [przy wiadukcie na Jagodowej]
Gliwice Kuznica [wspolnie z PKP, a raczej chyba zaadaptowane z PKP ]
Gliwice Labedy [wspolnie z PKP]
Gliwice os. Kopernika (Port???) [jak w nazwie]
Gliwice Sliwki [w okolicach wiaduktu]
Gliwice Glowne [wiadomo]
Gliwice ??? [w okolicy wiaduktu na Zabrskiej]
Gliwice ZNTK??? [w okolicy mostu nad Bytomka]
Gliwice Sosnica [przy wiadukcie nad Knurowska]
Zabrze Maciejow [przy Galla]
Zabrze Stadion [przy wiadukcie na Pilsudskiego]
Zabrze Glowne [wiadomo]
Zabrze Zaborze / Ruda Zach. [na granicy Rudy i Zabrza - miala tam powstac
droga laczaca Pawlow i Zaborze z Biskupicami i Rokitnica i bedaca
jednoczesnie obwodnica Zabrza]


I chyba jeszcze jeden przystanek...


Ruda Slaska [razem z PKP]
Ruda ??? [na wysokosci Magazynowej]


Między Rudą Śl. a Chebziem miały być 2 przystanki (też nazw nie pamiętam)


Ruda Chebzie [przystanek nie mial byc polaczony z stacja PKP, mial
znajdowac
sie na wysokosci petli tramwajowej]
Swietochlowice ??? [w poblizu obecnego wiaduktu DTS]


Po prostu Swietochlowice  DTŚ.

Jak widać znaczną część przystanków zaprojektowano chyba nadmiarowo.
Ktoś kto widział kiedyś okolicę między Zabrzem a Rudą bądź między Rudą
a Chebziem będzie poważnie wątpił w sens istnienia przystanków
na tych odcinkach...


Niestety dalej nie pamietam ;-(


--
*----------------------------------------------------------*
Jarosław Dubowski, Bytom
jdubow@interia.pl
*----------------------------------------------------------*

Wywietl wicej postw z tematu



Temat: Gliwice (bylo: Świętochłowice - DTŚ - czy skończyli?)

Użytkownik Robert Durlik <rdur@poczta.onet.plw wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:8kihge$58@news.onet.pl...


Jakub 'Wilq' Wilczek <wilcz@figaro.ae.katowice.plw artykule
news:Pine.OSF.4.10.10007121424390.6661-100000@figaro.ae.katowice.pl
pisze...

| On Wed, 12 Jul 2000, Jd wrote:

| 2.
| KRR = Kolej Ruchu Regionalnego -

| Na pewno? Mi sie wydaje, ze na projekcie budowy KRR widzialem napis
| Kolejowy Ruch Regionalny (swoja droga nazwa jest kretynska...)

Moje zródlo - Mlody Technik nr 4/87 podaje "Kolej Ruchu Regionalnego".
Trasa niby Pyskowice - Dabrowa Górnicza  "juz za 15 lat" (czyli ok 2002r.
powinni oddawac :-). Mialo byc 156 specjalnych ezt., v srednia=40km/h, v
max=90km/h. U=3000V. Dlugosc 69,6km. 40 przystanków (15 wspólnych z PKP).
Czestotliwosc - 2,5 min, zdolnosc przewozowa 21tys. os./h.


Z tego co pamietam w moich materialach, zakladano sklady 2xEZT i jedna
"lokomotywownie" w Pyskowicach. To mialo pozwolic na czestotliwosc 5min.
Gdyby to okazalo sie za malo, rozwazano dwie alternatywy - albo wzmocnienie
skladow do 3xEZT, albo budowe drugiej "lokomotywowni" w Zabkowicach i
zwiekszenie czestotliwosci do 2,5min...

OK, sprobuje spisac to co pamietam z mojej zagubionej broszurki...
Na pewno mialo to to kursowac w godzinach 4.00-23.00/0.00, w godzinach
nocnych wzdluz linii KRR (ciekawe ktoredy? ;-) mialy kursowac autobusy.
Kazdy przystanek mial zostac skojarzony z innymi srodkami transportu
(autobus, tramwaj, P+R), zakladano takze wspolna taryfe z WPK, taxi (?!?!?!)
i oplata parkingowa (stad w poprzednim nawiasie nazwa P+R - za socjalizmu
tego skrotu nie uznawano). Odleglosc osiowa od innych torow miala wyniesc
bodajze 6m, perony mialy byc wyzsze niz w PKP (rowno z podloga wagonow -
chyba powyzej 100cm) - wagony mialy nie miec stopni (w ogole to chyba bylo
cos tam o tym, ze tabor mial byc budowany na podstawie EN57). Tory KRR nie
mialy sie krzyzowac z _zadnymi_ innymi torami - mialy byc zupelnie
bezkolizyjne. Zastosowane mialy zostac szyny o zmniejszonym wspolczynniku
scieralnosci - tak jak pisal Robert, v srednia 40km/h, v max 90km/h,
rozwazane podwyzszenie do 110km/h. Spis rozpoczetych inwestycji juz podalem,
nalezaloby go uzupelnic o wszelkie budowane od lat 80-tych wiadukty nad i
pod linia srednicowa GOP, w ktorych pozostawiano miejsce dla KRR (vide
wiadukt DTS). Co jeszcze... Aha... Oczywiscie ruch na calej trasie sterowany
komputerowo z centralnej nastawni w Pyskowicach i wspomagany z nastawni w
Zabkowicach. Odnoga do Pyskowic Miasta miala byc jednotorowa (czyli miala
nastapic adaptacja torow PKP), odnoga do Huty Katowice chyba dwutorowa.

OK, jeszcze (more or less ;-) lista przystankow na trasie Pyskowice -
Swietochlowice (niestety nie pamietam nazw przystankow, wiec w nawiasach
kwadratowych bede okreslal ich lokalizacje):
Pyskowice Miasto [wiadomo gdzie]
Pyskowice [j.w.]
/nie pamietam, czy w Pyskowicach mialo byc wiecej przystankow, ale na 90%
nie/
Gliwice Czechowice [przy wiadukcie na Jagodowej]
Gliwice Kuznica [wspolnie z PKP, a raczej chyba zaadaptowane z PKP ]
Gliwice Labedy [wspolnie z PKP]
Gliwice os. Kopernika (Port???) [jak w nazwie]
Gliwice Sliwki [w okolicach wiaduktu]
Gliwice Glowne [wiadomo]
Gliwice ??? [w okolicy wiaduktu na Zabrskiej]
Gliwice ZNTK??? [w okolicy mostu nad Bytomka]
Gliwice Sosnica [przy wiadukcie nad Knurowska]
Zabrze Maciejow [przy Galla]
Zabrze Stadion [przy wiadukcie na Pilsudskiego]
Zabrze Glowne [wiadomo]
Zabrze Zaborze / Ruda Zach. [na granicy Rudy i Zabrza - miala tam powstac
droga laczaca Pawlow i Zaborze z Biskupicami i Rokitnica i bedaca
jednoczesnie obwodnica Zabrza]
Ruda Slaska [razem z PKP]
Ruda ??? [na wysokosci Magazynowej]
Ruda Chebzie [przystanek nie mial byc polaczony z stacja PKP, mial znajdowac
sie na wysokosci petli tramwajowej]
Swietochlowice ??? [w poblizu obecnego wiaduktu DTS]

Niestety dalej nie pamietam ;-(

Dla kazdego przystanku planowano zapewnic polaczenie z tradycyjna
komunikacja miejska skierowana glownie poprzecznie do KRR...

Tyle pamietam

WILQ

Wywietl wicej postw z tematu



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  ZNTK Gliwice
Wywietlono wypowiedzi znalezione dla frazy: ZNTK Gliwice