Temat: ERA - promocja...
Dnia Sat, 16 Dec 2000 17:36:24 +0100, "V3Wi" <morph@infinity.net.pl
napisał(a):

Sorry, ale tak bylo rok temu:))) W tej chwili TYLKO zaswiadczenie o
zatrudnieniu na czas nieokreslony, ewentualnie legitymacja studencka.
Pozostaje jeszcze kaucja (o ile sie nie myle 3000zl). jesli jestes juz
abonentem to wystarczy dowod osobisty i dwie ostatnie oplacone faktury
(terminowo). Na dzialalnosc: NIP, REGON, wpis do ewidencji oraz ostatnia
skladka ZUS


Zaraz, zaraz...
Czyli moge kupic telefon w promocji w Erze na:
-dowod
-prawo jazdy badz paszport
-legitymacja studencka

???
Nie wydaj mi sie ....
Czy pomoze np.  to ze legitka studencka to dzienne na Politechnice
Warszawskiej (a nie krzak-niewiadomo-co ;)) ?
... badz NIP ?

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: >po telefon do ery... juz nie tak latwo???

    Witam!

    Wiadomo nam wszystkim ze juz od dluzszegoczasu nie kupimy telefonu w erze
bez zaswiadczenia o zatrudnieniu :-((( jednakze od dnia dzisiejszego osoby
ktore pracuja w duzych i pozadnych firmach nie kupia telefonu nawet z
prawidlowo wypelnionym zaswiadczeniem. dlaczego? bo od dzis oni musza sprawdzic
u pracodawcy telefonicznie czy naprawde tam pracujesz i zadzwonic na 913 czy
ten nr tel jest rzeczywiscie zarejestrowany na ta firme :- co jesli ktos
zastrzegl nr tel albo poprostu jesli kadrowa mysli i nie poda przez telefon czy
ja u niej pracuje, bo tak powinna postapic zgodnie z ustawa o ochronie danych
osobowych.

    Pozdrawiam wszystkich w Erze ktorzy sie do tego przyczynili!!!

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: >po telefon do ery... juz nie tak latwo???

Użytkownik K.D <kdo@polbox.com w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3A06C2AD.BB420@polbox.com...

No niby racja, ale kto powiedzial, ze chlop nie moze sobie kupic telefonu
i w pierwszym miesiacu wygadac 2500 zlotych przeciez to jego
zbojeckie prawo, a to ile placi za rachunek to jego sprawa.
Co do blokowania to nie slyszalem, zeby cos takiego uskuteczniali.


No wlasnie tu sie ludzie piekla ze Idea po dwóch dniach po terminie
platnosci wylacza telefon. To w Idei tez jest ze przez pierwsze pól roku
mozesz dostac limit np 300PLN a po jego przekroczeniu wplacasz kaucje i jest
OK. oczywiscie po pól roku kaucje zwracaja.
Moze to i pewne utrudnienia ale przynajmniej nie ma takiego cyrku przy
zakupie a i wszyscy nie placimy za naciagaczy albo przynajmniej placimy za
nich mniej.
Swoja droga uwazam ze nie ma nic glupszego niz zaswiadczenie o zatrudnieniu.
Znam osobe która od trzech lat zarabia 3000-4000 miesiecznie na umowe
zlecenie i niemoze miec abonamentowej komórki. gdzie tu logika? Na szczescie
co niektórzy ida po rozum do glowy. W Idei wystarczy podobno obciazyc karte
platnicza lub rachunek bankowy.
Zenek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: >po telefon do ery... juz nie tak latwo???
=3cfilipkalan@poczta.onet.pl=3e napisał(a):

    Witam!

    Wiadomo nam wszystkim ze juz od dluzszegoczasu nie kupimy telefonu w erze
bez zaswiadczenia o zatrudnieniu :-((( jednakze od dnia dzisiejszego osoby
ktore pracuja w duzych i pozadnych firmach nie kupia telefonu nawet z
prawidlowo wypelnionym zaswiadczeniem. dlaczego? bo od dzis oni musza sprawdzic
u pracodawcy telefonicznie czy naprawde tam pracujesz i zadzwonic na 913 czy
ten nr tel jest rzeczywiscie zarejestrowany na ta firme :- co jesli ktos
zastrzegl nr tel albo poprostu jesli kadrowa mysli i nie poda przez telefon czy
ja u niej pracuje, bo tak powinna postapic zgodnie z ustawa o ochronie danych
osobowych.

    Pozdrawiam wszystkich w Erze ktorzy sie do tego przyczynili!!!


Hmmmmm
Ja kupilem tydzien temu telefon w salonie Idei w Poznaniu i tez dzwonili do mojego miejsca z pracy (jakies pytania czy rzeczywiscie tam pracuje) i sprawdzali w jakiejs bazie danych czy nie zalegam w Idei i Erze

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: POP - sposob na darmowe dzwonienie ?

Zeby sie w koncu nauczyli, ze nic nie ma za darmo, a jak ich niestac na
telefony, to nich dzwonia w rynne.


Dziękuję za wsparcie ale droga ciężka nas czeka...
Sprawa wygląda tak, że jest na tej grupie pewna liczba ludzi, z którymi
można sensownie pogadać.
Poza StarzyznÄ… sÄ… tacy, co bywajÄ… na Wyspach Zielonego PrzylÄ…dka, kupuja
sobie Eryki 320, pytajÄ… o roaming w USA....  jest też druga, znacznie
liczniejsza grupa.
To gołodupcy i szczyle.
PytajÄ… o antyradar, dzwonienie za darmo (koval), logo, zdejmowanie smoka i
kłopot im sprawia zakup zdrapki do Sim+.

To poprostu dno. Żenada, dno i wodorosty....
Poleci toto do salonu, uciuła kasy na pre-paida a jak nie ma, to weźmie
lojalkÄ™ na ojca.
Nie ma gnój nawet kasy na płytę CD ze swoim łłłukochanym tekkkkno....
Takie ludki są poprostu żałosne......

Ale to taka natura ludzka - przekorna.
Widzi, że nia ma kasy totalnie, to miast stulić ryja i się nie wychylać, to
się wierci i kombinuje, jak to na tę 3310 za 25 zeta wyskrobać.... jak tu
matkę i ojca wybłagać....
Lezie potem do dealera i truje d**ę, żeby dał mu tę aktywację bez
zaświadczenia o zatrudnieniu, bo starzy nie chcą na siebie wziąć. Starzy, to
nawet internet limitują. Jak przyjdzie 200 złotych z TPSA, to draka w domu i
szlaban na kompa.
Tak to Panie wyglÄ…da...

Takimi zawsze i wszędzie będę pogardzał.

Rico.
warsc@post.pl

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Promocja Ery 18.05 i zaswiadczenie o zatrudnieniu.
A na cholere zaswiadczenie. Przeciez dotychczas obywala sie Era bez
tego.
Jesli ktos jest juz abonentem Ery (od roku) to tez musi pokazac cus
takiego? Nie lubia studentow czy jak do licha?

_______________________
 B     e     e     r     m     a     n
_______________________
e-mail : beer@provider.pl      
icq uin : 37186302
telefon : 0 603 250 580
_______________________
 B     e     e     r     m     a     n
_______________________

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus? Dla mnie juz jeden wielki minus...

Polkomtel raczyl zazyczyc sobie ode
mnie !!!_siedmiu_!!!_tysiecy_!!! polskich zlotych kaucji.


prawdopodobnie chodzi o kaucje, ktora nalezy wplacic jesli nie przedstawi
sie zaswiadczenia o zatrudnieniu !!!
dwa lata temu bylo to 5 k, wiec to chyba to

moze zapomniales jakiegos kwitka dolaczyc ?

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: chyba mnie zrobili w Plusie

Bob_Wydra napisał(a):
Bylem w czwartek w Warszawie w GÅ‚ownym Salonie Plusa mieszczacym sie
w hotelu Mariott. Mialem Simplusa i chcialem przejsc na abonament.
Przyjał mnie konsultant o nazwisku (podam jak faktycznie okaze sie ze to
oszustwo - a wiele zeczy na to wskazuje) i po podpisaniu umowy powiedzial
ze telefonu od razu nie moge dostac (K750i) bo musza mnie sprawdzic,
dlatego tez on do mnie zadzwoni albo tez dostane sms kiedy bedzie
wszystko ok, wtedy mam sie zglosic do salonu Plusa do niego lub do punktu
obslugi klienta i otrzymac telefon razem z kopia umowy. Telefon facet
przy sobie mial, moglem sie pobawic
i nic wiecej.
Ja głupi łyknalem ten tekst jak dziecko. Dzisjaj sprawidzilem czy mam
abonamnet na karcie i faktycznie, laczac sie z biurem obslugi 2601 ten
abonament mam, natomiast zadnego sms nie dostalem ani tez nikt do mnie
nie telefonowal.

Podpisales odbior telefonu ? Pewnie nie wiec spoko

Odbioru telefonu nie podpisywalem,
podpisalem tylko umowe, oraz to ze zgadzam sie ze zabiora mi kase
jaka mam na koncie w simplusie po przejsciu (bylo tego z 7 zlotych) na
abonament.
Koles jeszcze skopiowal mi paszport, dowod osobisty oraz zatrzymal
zaswiadczenie o zatrudnieniu.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Era: zaświadczenie o zarobkach suxx ;)

cd <c@infohandel.pl.wytnijnospam wrote:
Problem tkwi w tym ze jak raz strace kase na paliwo to mnie klientka pozegna
zaswiadczeniem o zarobkach i bede musial jechac w sumie 2 razy. [...]


Nie potrzebujesz zaświadczenia o zarobkach tylko co najwyżej zaświadczenie o
zatrudnieniu. Nie musi być na specjalnym formularzu, wystarczy zwykłe pismo z
pieczÄ…tkÄ….
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Era: zaświadczenie o zarobkach suxx ;)
Użytkownik "Krzysztof Pawlik" <ch@px.pl napisał:

Nie potrzebujesz zaświadczenia o zarobkach tylko co najwyżej
zaświadczenie o zatrudnieniu.


Wiele ludzi nie zauważa jakiejkolwiek różnicy pomiędzy tymi dokumentami, a
ja raz jeszcze przypominam, że operatorowi NIE WOLNO pytać o wysokość
zarobków!  Nie może zastrzec sobie przyzwolenia na pytanie o to w
regulaminie, gdyż kolidowało by to z prawem telekomunikacyjnym, które stoi
znacznie wyżej, niż regulamin świadczenia usług w sieci X.
Jeśli dealer lub operator zażąda wspomnianego dokumentu, należy twardo ale
grzecznie tłumaczyć, że nie ma prawa i i dalsze wypytywanie poskutkuje
poinformowaniem Federacji Konsumentów.
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Ale sie wkurzylem...

Ja jestem studentem i zeby kupic to musialem niestety przyniesc
zaswiadczenie o zatrudnieniu.Bez tego nie chcieli sprzedac.Ale po malej
przerobce zaswiadczenia.....

/////////////////////////////////////

"Jam jest czescia tej sily, ktora wiecznie zla pragnac,
 wiecznie czyni dobro"

                                        Mephisto
/////////////////////////////////////
On Tue, 5 May 1998, Young21 wrote:
Jezeli jestes studentem to nie musisz miec tego zaswiadczenie- przynajmniej
w PLUSIE
:-))

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: roaming

Studentom, osobom bez udokumentowanego dochodu, rencistom, emerytom oraz
cudzoziemcom bez stałego pobytu dostęp do roamingu może być przyznany po
wpłaceniu zwrotnego depozytu w wysokości 2 000 PLN.


Jeżeli chodzi o studentów, to jeżeli przyniosą zaświadczenie o zatrudnieniu, to
roaming włączą im bez większych zawijasów, w końcu najwyższy czas na to, aby za naukę
każdy płacił z własnych, przez siebie zapracowanych pieniędzy.

Rico.
warsc@post.pl

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Niskobudzetowe, zalosne reklany Ery


Z tego co wiem, (a wiem) PlusGSM jako jedyny wymaga zaswiadczenia o
zatrudnieniu
Czym wzbudza nienawisc studentow i takich tam.


Nie jako jedyny. Przeciez Idea tez wymaga, chyba ze kaucja...

::: Piotr Owczarek, Web Team IGG Polska
:::::: www.webteam.capital.pl bi@webteam.capital.pl
::::::::: 0602895922, 0501046414, 32-2856346, 32-7682356

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Niskobudzetowe, zalosne reklany Ery


Piotr Owczarek wrote:
| Z tego co wiem, (a wiem) PlusGSM jako jedyny wymaga zaswiadczenia o
| zatrudnieniu
| Czym wzbudza nienawisc studentow i takich tam.

Nie jako jedyny. Przeciez Idea tez wymaga, chyba ze kaucja...


Co wymaga, ja nie mam zatrudnienia i mam Idee i nic ode mnie nie chcieli.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Pytanie o zawarcie umowy

WItam
Czy musze byc gdzies zatrudniony zeby wziasc telefon w promocji (IDEA) czy
na zameldowaniee daja bo cos takiego slyszalem ???
pozdrawiam


Po pierwsze nic nie daja - a poswiadczenie zameldowania tez moze byc
warunkiem dostepu do uslug ALE moga zarzadac zebys w jakis sposob
potwierdzil swoje dochody - np wyciag z konta lub zaswiadczenie o
zatrudnieniu  -  to zalezy od sprzedawcy - nikt nie lubi fraudow bo to nie
lezy w niczyim interesie (poza oszustami).
Pozdrawiam!
Piotrek.
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Niskobudzetowe, zalosne reklany Ery
Miernik napisał(a) w wiadomości: ...


Tej gwiazdce tez nie uwierze, nawet jeszcze mniej jej wierze niz Tobie...


Uff, już się bałem że jestem ostatni, ale jak już Ci Janusz potwierdzi to
mam nadzieję że wspomnisz o tym na grupie. :-)

______________

Witold Tomaszewki napisał(a) w wiadomości:
<7gfdo6$ko@korweta.task.gda.pl...


Nie od 1, co prawda, ale gdzies od polowy, ale to prawda...


Sorry, nie jestem pewien daty, ale wiele się nie pomyliłem.


Nie jestem JMK, ale potwierdzam. :)))


Mam nadzieję że Miernikowi to wystarczy ale może będziemy musieli np.
wpłacić kaucję do czasu potwierdzenia tego przez Janusza :-)

[...]


Jedna pani z salonu mowila, ze osoba fizyczna nie moze miec 2
aktywacji Idei na siebie.


W tych salonach firmowych to paniom można ufać tak jak paniom w salonach
fryzjerskich ;-)

Ja poprosiłem w salonie o telefon do windykacji i zaraz zrobiło się OK.
Oświadczam zatem: osoba fizyczna może mieć 2 aktywacje w Idei (a pewnie i
więcej -- sugeruje to 1-złotówkowa promocja dla "starych" abonentów). Moje
dzielił ok. miesiąc, z drugą załapałem się już na obostrzone rygory i
musiałem obiecać dostarczenie zaświadczenia o zatrudnieniu.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Niskobudzetowe, zalosne reklany Ery

In article <002401be93ff$75ffe240$5524a0d4@mike, Michał A. Pasek wrote:
Ja poprosiłem w salonie o telefon do windykacji i zaraz zrobiło się OK.
Oświadczam zatem: osoba fizyczna może mieć 2 aktywacje w Idei (a pewnie i
więcej -- sugeruje to 1-złotówkowa promocja dla "starych" abonentów). Moje
dzielił ok. miesiąc, z drugą załapałem się już na obostrzone rygory i
musiałem obiecać dostarczenie zaświadczenia o zatrudnieniu.


A gdzies wyzej pisaliscie ze do tej drugiej aktywki to juz kaucji nie
trzeba, wiec jak to jest?

Ja mam teraz DUALA, bez zatrudnienia, od 3 miesiecy.
Jak za kolejne 3 miesiace bede chcial druga IDEE,
to czy bede musial im dawac kaucje czy tez nie?

Na zdrowy rozum to juz mi wtedy dadza wszystko bez glupich
pytan, bo przeciez od pol roku place rachunki i to karta.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Jak to jest w Ideii?
Chodzi o to:
mojej mamie skonczyl sie cyrograf w Ideii 2 lata temu (sic!) i
przydaloby sie, zeby wymienila sobie telefon na jakis bardziej na
czasie..
Poniewaz jej rachunki nie byly zbyt wysokie - totez nic
wielkiego/ciekawego jej nie zaproponowali.
A zastanawiam sie czy jesli poszedlbym do salonu Ideii z moimi
rachunkami z Plusa, to czy moglbym kupic tel. z promocja 50%
abonamentu? Czy to u nich dziala dopiero gdy ktos rezygnuje z uslug
innego opa na ich korzysc?
A jesli tak: to jakich dokumentow przy takim zakupie wymagaja?
Potrzebne jest zaswiadczenie o zatrudnieniu, czy rachunki zalatwiaja
sprawe (ok. 150-200 zl)?
A - i moja mama nie jest zbytnio przywiazana do obecnego nr tel., tak
ze nowy nie zrobi jej roznicy...

 `^'^',      Pozdrawiam
 "   ?        Kacper
 `     /       R320s +)
E-mail: lk@wp.pl
G-G # 252639

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Jak to jest w Ideii?


A zastanawiam sie czy jesli poszedlbym do salonu Ideii z moimi
rachunkami z Plusa, to czy moglbym kupic tel. z promocja 50%
abonamentu? Czy to u nich dziala dopiero gdy ktos rezygnuje z uslug
innego opa na ich korzysc?
A jesli tak: to jakich dokumentow przy takim zakupie wymagaja?
Potrzebne jest zaswiadczenie o zatrudnieniu, czy rachunki zalatwiaja
sprawe (ok. 150-200 zl)?


no to idziesz do salonu, a przy sobie posiadasz:
- 3 ostatnie faktury z Plusa
- potwierdzenie z plusa ze nie zalegasz z oplatami
lub
- potwierdzenie z banku (np. wyciagi) lub potw. z poczty zaplacenia
przedstawionych dokumentow

i podpisujesz nowa umowe na SIEBIE, tel kupujesz po cenach promo, przez
pierwsze 12 miechow placisz 50% abonamentu. Oczywiscie dostajesz nowy numer
a stara umowe mamuski rozwiazujesz

to tak w skroce

podobno ta oferta jest tylko do konca maja ... ja z niej skorzystalem

pozdrawiam
Tadek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Jak to jest w Ideii?


| A zastanawiam sie czy jesli poszedlbym do salonu Ideii z moimi
| rachunkami z Plusa, to czy moglbym kupic tel. z promocja 50%
| abonamentu? Czy to u nich dziala dopiero gdy ktos rezygnuje z uslug
| innego opa na ich korzysc?
| A jesli tak: to jakich dokumentow przy takim zakupie wymagaja?
| Potrzebne jest zaswiadczenie o zatrudnieniu, czy rachunki zalatwiaja
| sprawe (ok. 150-200 zl)?

no to idziesz do salonu, a przy sobie posiadasz:
- 3 ostatnie faktury z Plusa
- potwierdzenie z plusa ze nie zalegasz z oplatami
lub
- potwierdzenie z banku (np. wyciagi) lub potw. z poczty zaplacenia
przedstawionych dokumentow

i podpisujesz nowa umowe na SIEBIE, tel kupujesz po cenach promo, przez
pierwsze 12 miechow placisz 50% abonamentu. Oczywiscie dostajesz nowy
numer
a stara umowe mamuski rozwiazujesz

to tak w skroce

podobno ta oferta jest tylko do konca maja ... ja z niej skorzystalem


Ja tylko przypomne ze podobna oferte ma ERA, no i foniki w ofercie lepsze

 pozdrawiam

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus - jakie warunki umowy?
Witam!

Szukałem na stronie plusa, jakie dokumenty są wymagane do zawarcia umowy
(abonament)... Znalazłem tylko regulamin, w którym jest mowa o
"załączniku nr 1" - problem w tym, że owego załącznika na WWW nie ma...

Mianowicie chodzi mi o to, czy warunkiem zawarcia umowy jest okazanie
zaświadczenia o zatrudnieniu, czy też (jak w idei) można w zamian podpisać
zlecenie obciążania konta bankowego lub karty płatniczej...

Pozdrawiam,

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus - jakie warunki umowy?

Użytkownik Jacek Osiecki <jos@ceti.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn9pp9if.421.jos@pingwin.ani...


Witam!

Szukałem na stronie plusa, jakie dokumenty są wymagane do zawarcia umowy
(abonament)... Znalazłem tylko regulamin, w którym jest mowa o
"załączniku nr 1" - problem w tym, że owego załącznika na WWW nie ma...

Mianowicie chodzi mi o to, czy warunkiem zawarcia umowy jest okazanie
zaświadczenia o zatrudnieniu, czy też (jak w idei) można w zamian podpisać
zlecenie obciążania konta bankowego lub karty płatniczej...

Pozdrawiam


Zaswiadczenie o zatrudnieniu LUB poswiadczenie zameldowania z urzedu gminy
.Zalacznik nr 1 mowi tylko o ochronie danych osobistych itp.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus - jakie warunki umowy?


"Jacek Osiecki" <jos@ceti.plwrote in message



Szukałem na stronie plusa, jakie dokumenty są wymagane do zawarcia
umowy
(abonament)...


Muszisz wejsc do sklepu plusa na stronie i tam poszukac ( chyba tam
mozna znalesc ten zalacznik o dokumentach)


Mianowicie chodzi mi o to, czy warunkiem zawarcia umowy jest okazanie
zaświadczenia o zatrudnieniu,


Mozna zaswiadczenie o zatrudnieniu, ale nie trzeba. Mozna - w zamian -
zaswiadczenie o zameldowaniu ( uzyskane w urzedzie miasta lub gminy).
Dodatkowo trzeba 2 dokumenty potwierdzajace personalia osoby ( paszport,
prawo jazdy, legitka studencka, dowodzik ....... i inne takie)

Pozdrowionka LeH

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Mozna zmienic abonenta??


posiadam telefon w idei optimie ktory jest zarejestrowany na mojego
dziadka
i on dotychczas placi mi rachunki ale teraz sytuacja ulegnie zmianie gdyz
w
kwietniu konczy mi sie umowa i chcialbym dalej pozostac w idei tylko
niestety nie moge juz dalej liczyc na dziadka czy jest mozliwosc zeby
pozostac dalej z tym numerem w tej sieci i przepisac dane na mnie i
jednoczesnie skorzystac z oferty zostanmy razem??


Witaj :)
Oczywiscie ze mozna przepisac abonenta i Ty jako nowy klient przejmujesz
wszelkie zobowiazania jak i przywileje z tego tytulu czyli miedzy innymi to
ze bedziesz mogl skorzystac z Zostanmy razem.......z tym ze przy przepisaniu
umowy na Ciebie bedziesz musial miec dokumenty uprawniajace do podpisania
umowy czyli ... najlepiej zaswiadczenie o zatrudnieniu lub...... jest tam
kilka innych mozliwosci :DD

Pozdrawiam

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Mozna zmienic abonenta??


Witaj :)
Oczywiscie ze mozna przepisac abonenta i Ty jako nowy klient przejmujesz
wszelkie zobowiazania jak i przywileje z tego tytulu czyli miedzy innymi
to
ze bedziesz mogl skorzystac z Zostanmy razem.......z tym ze przy
przepisaniu
umowy na Ciebie bedziesz musial miec dokumenty uprawniajace do podpisania
umowy czyli ... najlepiej zaswiadczenie o zatrudnieniu lub...... jest tam
kilka innych mozliwosci :DD

Pozdrawiam


A czy w wpyadku gdybym chcial przejsc do ery to moglbym skorzytsac z prawa
do znizki abonamentu?, czy prawa ktore przejmuje po dziadku bede tylko
dotyczyc sieci idea??

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Zawarcie umowy - wymagania operatorów
Czy do zawarcia umowy abonamentowej z operatorem (Plus, Idea, Era) konieczne
jest zaÅ›wiadczenie o zatrudnieniu ? Czy może tylko wystarczÄ…  dwa dokumenty
ze zdjęciem ? Pytam ponieważ chociaż mnie stać na opłacanie rachunków to
jednak nie jestem nigdzie zatrudniony. Mógłbym oczywiście zapytać o to
dilera, lacz niechcę zostać posądzony o jakąś próbę wyłudzenia. Pozdrawiam i
proszę o odpowiedź.
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Zawarcie umowy - wymagania operatorów
Pamiętnego dnia Mon, 17 Jan 2005 11:52:03 +0100
wertis spłodził(a) co następuje:


Czy do zawarcia umowy abonamentowej z operatorem (Plus, Idea, Era) konieczne
jest zaÅ›wiadczenie o zatrudnieniu ? Czy może tylko wystarczÄ…  dwa dokumenty
ze zdjęciem ? Pytam ponieważ chociaż mnie stać na opłacanie rachunków to
jednak nie jestem nigdzie zatrudniony. Mógłbym oczywiście zapytać o to
dilera, lacz niechcę zostać posądzony o jakąś próbę wyłudzenia. Pozdrawiam i
proszę o odpowiedź.


W Ideii wystarczÄ… dwa dokumenty i rachunek za gaz prÄ…d lub telefon
stacjonarny wystawiony na okaziciela dokumentów. W ten sposób zawierałem
umowy i nie było problemów.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Zawarcie umowy - wymagania operatorów
TO WYTNIJ napisał:


Czy do zawarcia umowy abonamentowej z operatorem (Plus, Idea, Era) konieczne
jest zaÅ›wiadczenie o zatrudnieniu ? Czy może tylko wystarczÄ…  dwa dokumenty
ze zdjęciem ? Pytam ponieważ chociaż mnie stać na opłacanie rachunków to
jednak nie jestem nigdzie zatrudniony. Mógłbym oczywiście zapytać o to
dilera, lacz niechcę zostać posądzony o jakąś próbę wyłudzenia. Pozdrawiam i
proszę o odpowiedź.


U mnie:
1. Dowod Osobisty
2. Ksiazeczka Wojskowa (hue hue)
3. Wyciag bankowy z konta (ostatnie 3 miesiace)

Wystarczylo :)

Pozdrawiam,
Konrad

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Zawarcie umowy - wymagania operatorów
Flo <flori@NOSPAM.gazeta.plOdpowiedz na
news:m4z09fz1b72p.16ssb8f3vhbpv.dlg@40tude.net:


Pamiętnego dnia Mon, 17 Jan 2005 11:52:03 +0100
wertis spłodził(a) co następuje:

| Czy do zawarcia umowy abonamentowej z operatorem (Plus, Idea, Era)
| konieczne jest zaświadczenie o zatrudnieniu ? Czy może tylko wystarczą
| dwa dokumenty ze zdjęciem ? Pytam ponieważ chociaż mnie stać na
| opłacanie rachunków to jednak nie jestem nigdzie zatrudniony. Mógłbym
| oczywiście zapytać o to dilera, lacz niechcę zostać posądzony o jakąś
| próbę wyłudzenia. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

W Ideii wystarczÄ… dwa dokumenty i rachunek za gaz prÄ…d lub telefon
stacjonarny wystawiony na okaziciela dokumentów. W ten sposób zawierałem
umowy i nie było problemów.


Albo wyciÄ…g z konta.

Pozdrawiam!

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Zawarcie umowy - wymagania operatorów


Czy do zawarcia umowy abonamentowej z operatorem (Plus, Idea, Era)
konieczne
jest zaÅ›wiadczenie o zatrudnieniu ? Czy może tylko wystarczÄ…  dwa
dokumenty
ze zdjęciem ? Pytam ponieważ chociaż mnie stać na opłacanie rachunków to
jednak nie jestem nigdzie zatrudniony. Mógłbym oczywiście zapytać o to
dilera, lacz niechcę zostać posądzony o jakąś próbę wyłudzenia. Pozdrawiam
i
proszę o odpowiedź.


Plusa olej niema sensu. Era: legitymacja studencka (lub zaswiadczenie ze
studiujesz) + jakis dokument ze zdjeciem (prawko, dowod). O idei juz
napisali.
Pozdrawiam

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: 7 misięcy z IDEĄ (moje spostrzeżenia i uwagi)

Wojciech Wrona <b@janpol.com.plwrote in message



Z tego co napisałeś to Idea wychodzi chyba z pozycji monopolisty pod
wieloma
względami. Chyba się jeszcze wstrzymam z zakupem.


Widzisz problem z punktów 2 i 3 nie istnieje jeżeli jest zaświadczenie o
zatrudnieniu. Idea wtedy bardzo szybko może włączycz roaming jak i rozmowy
międzynarodowe, a ustawiając SMSC na PTT Luxemburg czy inne masz SMS'y z
Erą. Ja jestem studentem i co z tego, że jestem zatrudniony na stałą
umowe-zlecenie, skoro Centertel tego nie honoruje? Dziwne bo PeKaO S.A.
uznaje bez problemów taką umowę. Dziwne, ale prawdziwe.

Przy odrobinie dobrej woli Idea mogłaby być najlepszą siecią w Polsce, ale
"tajne" porozumienie pomiędzy operatorami działa :((( i nie widać by się coś
zmieniało. W podobnej sytuacji w .de czy .uk rozmowy byłyby porównywalne to
delefonii stacjonarnej, a nawet lepsze.

P.S. Do czytających to ludzi z Centertela: zróbcie coś by ułatwić życie
abonetom, a nie tak jak za komuny po 20-30 podań o papier toaletowy (chyba
teraz zamiast podań pisze się faxy).


Wojtek
wojte@hotmail.com


Pozdrawiam

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Odp: Kupić komórkę...

A tak w ogóle to ostatnio dużo moich znajomych narzeka na Erę - mówią, że


gdyby nie umowa to już dawno wyniesliby się do innej sieci.

To po co kupowali Erę, mogli kupić biznesowego Plusa (no chyba ze nie mieli
zaświadczenia o zatrudnieniu), a że narzekają na Erę bo ja mają, więc nie
mogÄ…
narzekać na Plusa czy Idee bo ich nie mają, proste.

----------------------------------------------
Piotr Główka
pio@post.pl  pio@eranet.pl
http://www.gsm.alpha.pl
-----------------------------------------------

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: PLUS - debiliada jakas czy co?
VomitroN<vomitronNOS@interia.pl
spłodził(a) co następuje:


Stad pytanie na jakiej podstawie klient ma obowiazek dostarczenia
zaswiadczenia o zarobkach podpisujac umowe abonencka w Plusie czy
tez u innego operatora gsm ?


Nie ma czegoś takiego. Wystarczy zaświadczenie o zatrudnieniu, a w przypadku
Plusa nawet zadowolą się potwierdzeniem danych osobowych z wydziału
meldunków urzedu gminy.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: PLUS - debiliada jakas czy co?


Wystarczy zaświadczenie o zatrudnieniu, a w przypadku
Plusa nawet zadowolÄ… siÄ™ potwierdzeniem danych osobowych z
wydziału
meldunków urzedu gminy.


Otoz to. Tak wlasnie byc powinno nawet w najbardziej wymagajacym
wypadku lecz niestety podejrzewam ze gosciowi z salonu sprzedazy
PLUSa jakas cewka sie przegrzala lub chytrze chce wejsc w
posiadanie poufnych informacji.
Az mi sie chce gdzies zadzwonic w tej sprawie :)

VomitroN

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: PLUS - debiliada jakas czy co?

Użytkownik "wirtualna" <wirtualnapol@wp.pl.comnapisał w
wiadomości


nie ma obowiazku, tak jak operator nie ma obowiazku podpisac
umowy z osoba,
ktora wymaganych dokumentow nie przedstawi...


I wlasnie interesuje mnie zrodlo owego wymogu danych dokumentow.
W moim przekonaniu sprzedawca z salonu wykazujac niekompetencje
wymagal od kobiciny niepotrzebnych rzeczy skoro zaswiadczenie o
zatrudnieniu  jest wystarczajacym dokumentem do zawarcia umowy.
Nie bardzo chyba rozumiejac roznice miedzy zaswiadczeniem o
zarobkach i zatrudnieniu, brnal po prostu dalej w niekompetencje,
karykaturujac nieudolnie nabyta wiedze.

VomitroN

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Karta kredytowa VISA WBK IDEA Profit


Piotr Piotrowski wrote:

| Do końca lutego 2001 wydanie VISA WBK IDEA
| za free.
| Innych różnic nie stwierdzono.

Ale z tego co podales wynika ze trzeba miec tez ROR w WBK, dobrze rozumiem?


Nie, w obu kartach nie jest wymagany ROR.
Ale jeśli nie ma się RORa WBK z dobrą historią, to
wówczas potrzebne jest zaświadczenie o zatrudnieniu
lub historia konta z innego banku (za 6 mies.).
Generalnie dochody netto = 1500 zł.

Więcej powinno być niebawem na
http://www.idea.pl/idea/profit/
albo pocztą zwykłą do klientów IDEA.

MJ pozdrawia

/==========================================================
   Mariusz A. JasiÅ„ski            Serwis eBanki.pl
   mjasin@cybernet.com.pl      http://www.ebanki.pl
   http://www.mja.w.pl
==========================================================/

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: kilka lamerskich pytanek
Na wstepie: jest gdzies FAQ grupy?

Poza tym: mam pilna sytuacje i potrzebuje jutro (niedziela) podpisac
umowe z jakims operatorem (idea lub era). W zwiazku z tym pytania:
1. czy musze miec zaswiadczenie o zatrudnieniu? A jesli tak, to co z
tymi ktorzy pracuja na podstawie umowy o dzielo (np. ja)?
2. czy jak podpisuje umowe, to numer aktywowany jest od razu, czy z
opoznieniem?
3. znacie jakis salon w W-wie czynny w niedziele?
4. moze lepiej sobie darowac i kupic prepaida?

Sorry za lamerskie pytanie, ale nigdy nie mialem komorki.
Dzieki z gory za odpowiedz,
Marek Chmielarz

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: kilka lamerskich pytanek

Użytkownik Marek <m@bankier.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95he86$eq@h1.uw.edu.pl...


1. czy musze miec zaswiadczenie o zatrudnieniu? A jesli tak, to co z
tymi ktorzy pracuja na podstawie umowy o dzielo (np. ja)?


kaucja lub obciążenie karty płatyniczej lub konta w banku.


2. czy jak podpisuje umowe, to numer aktywowany jest od razu, czy z
opoznieniem?


W abonamencie po jakimś czasie (chyba max 48 godzin). Dlatego lepiej kupować
w salonie firmowym. Trwa to krucej


3. znacie jakis salon w W-wie czynny w niedziele?
4. moze lepiej sobie darowac i kupic prepaida?


To zależy ile będziesz dzwonić. prepaid generalnie jest droższy (generalnie
bo POP nie koniecznie jest droższy od OPTIMY 30 czy 60)
Za prepaida zapłacisz drożej za aparat i masz zdecydowanie mniejszy wybór.
Puki co w prepaidzie nie będziesz miał roamingu międzynarodowego.
W fertach abonamentowych jest więcej usług dodanych zdecydowanie taniej niż
w prepaidzie lub nawet zadarmo choćby biling
Zenek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: kara w plusie i pyt. do znawcow:)


zgodnie z regulaminem, masz 60 dni na podpisanie umowy reaktywacyjnej.
W skrocie nalezy oplacic wszystkie zalegle FV, udac sie SF i tam podpisac
umowe reaktywacyjna. Wtedy nie placisz kary umownej.


Dodam jeszcze do powyższej inormacji, że musisz mieć przy tej reaktywacji
dokumenty: dowód osobisty oraz drugi dokument posiadajacy w sobie zdjęcie i
zaswiadczenie o zatrudnieniu lub poswiadczenie stałego zameldowania nie
starsze od wystawienia niż miesiąc.

Te 60 dni liczone jest od dnia wypowiedzenia. Też myśle, że to ważna
informacja.

Pozdrawiam
Kules

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: kara w plusie i pyt. do znawcow:)


Dodam jeszcze do powyższej inormacji, że musisz mieć przy tej reaktywacji
dokumenty: dowód osobisty oraz drugi dokument posiadajacy w sobie zdjęcie
i
zaswiadczenie o zatrudnieniu lub poswiadczenie stałego zameldowania nie
starsze od wystawienia niż miesiąc.

Te 60 dni liczone jest od dnia wypowiedzenia. Też myśle, że to ważna
informacja.


dzieki Wam juz wszystko zalatwione, zamiast 760 kary mam tylko przez 5
miesiecy po 50 zl wiec bardziej sie mi oplaca  chociaz itak niebede
korzystac bo mam ere:)

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Polkomtel po latach....
"rokko" <langol@poczta.onet.plnapisal(a) w  swej madrosci:


?????? jak ja 2,5 roku temu brałem abonament, to nie miałem żadnych
procedur, telefon (5110) dostałem od razu i od razu mogłem dzwonić. A
jak to było z innymi ?


Mam w tej chwili trzy aktywacje na koncie. Wszystkie telefony kupowalem w
promocjach. pierwszy 2.5 roku temu ostatni rok temu. Kazy telefon
dostawalem od razu do reki i jedynym ograniczeniem w natychmiastowym
korzystaniu ze sluchawki byla nie naladowana bateria. ;-) Jedynym
obostrzeniem przy zakupie byl wyog zaswiadczenia o zatrudnieniu.
Pozdrawiam
Maciek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Abonament w Plusie
Czesc,

Czy w Plusie mozna nadal kupic telefon tylko po okazaniu zaswiadczenia o
zatrudnieniu?? Slyszalem ze obecnie mozna zamiast tego dołączyć informacje o
stałym miejscu zamieszkania. Czy ktos mógłby mi udzielić bardziej
szczegółowych informacji
Marcin

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: zerwanie umowy, druga umowa w tej samej sieci
Regulamin promocji w Erze mówi: "Kara umowna dla klienta, który zakupił w
niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację wynosi 840 zł,
natomiast dla klienta, który zakupił tylko aktywację w sieci Era, kara
umowna wynosi 336 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym
w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie." Mam więc
rozumieć, że jeżeli kupie telfon i po roku zerwe umowę to zapłacę połowę z
840zł?
I jeszcze jedno pytanie... Mam już podpisaną jedną umowę w Erze i
zastanawiam się czy mogę podpisać drugą na tych promocyjnych warunkach i
jakie ewentualnie trzeba przedstawić dokumenty? (zaświadczenie o
zatrudnieniu a może o zarobkach?)
Może macie orientacje w tym temacie... będę bardzo wdzięczny. Na infolini
raczej nie można polegać bo oni zawsze mówią co innego ;-)
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: zerwanie umowy, druga umowa w tej samej sieci
[...ciach...]
Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym


w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie." Mam więc
rozumieć, że jeżeli kupie telfon i po roku zerwe umowę to zapłacę połowę z
840zł?


Dokladnie tak.


I jeszcze jedno pytanie... Mam już podpisaną jedną umowę w Erze i
zastanawiam się czy mogę podpisać drugą na tych promocyjnych warunkach i
jakie ewentualnie trzeba przedstawić dokumenty? (zaświadczenie o
zatrudnieniu a może o zarobkach?)


Jesli juz masz jedna umowe i bedziesz kupowal nowy telefon w salonie
firmowym to wystarczy tylko dowod osobisty. U dealerow chyba jeszcze musisz
pokazac oplacone ostatnie 3 rachunki czy jakos tak ;)

Pozdrawiam,
Patrycja
http://xpati.no-ip.com

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: zerwanie umowy, druga umowa w tej samej sieci


I jeszcze jedno pytanie... Mam już podpisaną jedną umowę w Erze i
zastanawiam się czy mogę podpisać drugą na tych promocyjnych warunkach i
jakie ewentualnie trzeba przedstawić dokumenty? (zaświadczenie o
zatrudnieniu a może o zarobkach?)


Jezeli masz juz jedna aktywacje w Erze  i chcesz wziac kolejna to swego
czasu wystarczal dowod osobisty - pewnie nic sie ne zmienilo.
Oczywiscie bierzemy pod uwage przypadek gdy nie zalegasz z platnosciami za
rachunki.

pozdr.
Koola

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Wzor zaswiadczenia o zatrudnieniu
Witam.
Jako, ze zdecydowalem sie na zakup aktywacji w JI, a nie mam czasu dwa razy
biegac do salonu, prosilbym o podanie linka do wzoru zaswiadczenia o
zatrudnieniu, potrzebnego do podpisania umowy, gdyz na stronie Ideii nie
znalazlem takowego.

Pozdrawiam swiatecznie...
Dawid

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Kolejny bezsens w Idei ;(
No tak... Idea sama zaciska sobie na szyi sznureczek. Bo co wymyslili ? Ano
wymyslili, ze że Diał Aktywacji nie będzie aktywował kart SIM zakupionych na
osobę fizyczną, która jako zaświadczenie o zatrudnieniu przedstawia
zaświadczenie o wpisie do ewidencji prowadzonej działalności gospodarczej .
W takim przypadku należy wymagać od klienta :
- depozyt 300,00 PLN lub zlecenie platności kartą płatniczą lub zlecenie
płatności z konta bankowego.

Mialem tego nie komentowac, ale powiem tylko jedno zdanie... Może by tak
kilka odpowiedzialnych za marketing w Idei osób przeczytało sobie w
książeczce od marketingu rozdział o pozycjonowaniu produktu na rynku oraz o
przygotowywaniu ofert - bo takiego działania na pałę to już dawno moje oczy
nie widziaÅ‚y...  Widać Idea Å›wiadomie chce zrezygnować z najwiekszego
segmentu rynku w Polsce. Trudno - ich wybór - bedzie luźniej w sieci
Ech...

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Propozycja w Orange - jakie mozliwosci negocjacji?
Tomasz Krupa napisał(a):

No dla mnie do przyjecia to tez jedynie N6230i i SE, ale poki co zadaja za
nie zdecydowania za duzo. Ciekawe z czego wynika ich polityka 'negocjacji'
- znajomy majac zdecydowanie gorsza pozycje wyjsciowa - krocej umowa, mniej
punktow profit, mniejsze platnosci (ok. 60 zl) wynegocjowal N6230i za 220
zl. Mnie chca ja dac cos za 600 zl :(


za 600zl to oni ja sobie moga w d... wsadzic z bardzo prostego powodu -
na allegro nowke mozna kupic za okolo 100zl wiecej tez nowa z gwarancja
i to bez zadnego zobowiazania rocznego lub co gorsza dwu
Orange ( dawniej Idea ) w kwesti zatrzymywania klienta zawsze byla
kiepska ( sam juz dawno chcialem zrezygnowac ale jedno co mnie
powstrzymalo to to iz w Orange mam numer na siebie - kiedys nie wymagali
bezwzglednie zaswiadczenia o zatrudnieniu, wystarczyla kaucja 300zl,
ktora po pol roku przechodzila w poczet raczunkow, a teraz idac np. do
Ery to musial bym fona brac np na starszego chyab ze jest jakas inna
opcja ze jesli przechodze od innego operatora i przedstawiam im historie
konta ze brak zaleglosci ze rachunki placone w terminie i przez
polecenie zaplaty itd to dalo by rade na siebie - a numer hmm mozna
zawsze zmienic :P )

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Odmowa 2 aktywacji.
Witam.
Czy jest jakis sposob na obejscie kaucji 7600 zl w Plusie, by wziac
2-gi tel. przed uplywem 6-ciu miesiecy od ostatnie aktywacji?
Dzis dostalem odmowe od dzialu aktywacji, bo nie mam zaswiadczenia o
zatrudnieniu, a na podstawie oswiadczenia z  UM tylko 1 tel. moge miec
:-(

Bardzo mi zalezy na tej 2-giej aktywacji...
Ktos obszedl moze to?

Z gory dzieki za odp.
Wojtek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Odmowa 2 aktywacji.


Witam.
Czy jest jakis sposob na obejscie kaucji 7600 zl w Plusie, by wziac
2-gi tel. przed uplywem 6-ciu miesiecy od ostatnie aktywacji?
Dzis dostalem odmowe od dzialu aktywacji, bo nie mam zaswiadczenia o
zatrudnieniu, a na podstawie oswiadczenia z  UM tylko 1 tel. moge miec
:-(

Bardzo mi zalezy na tej 2-giej aktywacji...
Ktos obszedl moze to?

Z gory dzieki za odp.
Wojtek


 Kup sobie Simplusa a potem przejdź na abo może siÄ™ uda :-))) . Za ten pierwszy
numer nie zalegasz ???? Strasznie duża ta kaucja ...

                                                                  SebX

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Odmowa 2 aktywacji.

Witam.
Czy jest jakis sposob na obejscie kaucji 7600 zl w Plusie, by wziac
2-gi tel. przed uplywem 6-ciu miesiecy od ostatnie aktywacji?
Dzis dostalem odmowe od dzialu aktywacji, bo nie mam zaswiadczenia o
zatrudnieniu, a na podstawie oswiadczenia z  UM tylko 1 tel. moge miec


<ciach

otoz kaucja taka przyznawana jest wylacznie na zyczenie sprzedawcy Plusa,
Plus jako taki nie przyznaje tak duzego depozytu.

Pozdrawiam

Wojtek

609-555-585

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: przekazanie aktywacji

Mam pytanko :

Mój kolega ma aktywację, ja chcę od niego jego kartę kupić .
Jaki formalnośći mnie czekają i czy te formalności muszą być załatwiane w
tym samym salonie gdzie on kupował SIM-a ?

Drugie pytanie. Czy instnieje możliwość, żeby zamiast zaświadczenia o
zatrudnieniu wystarczło PLUS-owi moje zeznanie podatkowe na przyzwoitą sumę.
Po prostu zarabiam tylko na UmowÄ™-zlecenie .

Pozdrowionka,

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: przekazanie aktywacji

Scumbler napisał(a) w wiadomości: <6fm9t3$pb@korweta.task.gda.pl...


Mam pytanko :

Mój kolega ma aktywację, ja chcę od niego jego kartę kupić .
Jaki formalnośći mnie czekają i czy te formalności muszą być załatwiane w
tym samym salonie gdzie on kupował SIM-a ?


==Cesji umowy można dokonać jedynie na członków najbliższej rodziny
(matka, ojciec, dzieci etc.) lub w firmie (właściciel na firmę, firma na
pracownika itp.). W innym przypadku niestety może Ci się to w Plusie nie
udać.


Drugie pytanie. Czy instnieje możliwość, żeby zamiast zaświadczenia o
zatrudnieniu wystarczło PLUS-owi moje zeznanie podatkowe na przyzwoitą
sumÄ™.
Po prostu zarabiam tylko na UmowÄ™-zlecenie .


==Najlepiej zadzwoń na 2601 z komórki lub 080020601 z t-psy. Istnieje
spora szansa, że ktoś Ci na to pytanie odpowie ;-). Nie przejmuj się jednak,
gdy odpowiedź będzie negatywna. Czasem bywa tak, że raz przysłane dokumenty
zostają odrzucone jako niekompletne, a przy następnym wysłaniu po pewnym
czasie okazuje się, że nawet roaming jest podłączony.

Pozdrawiam ptycho.
pty@pertus.com.pl
http://web.pertus.com.pl/~ptycho

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Jakie mam szanse na telefon?

Być może, ale jak jakaś panienka w punkcie dilerskim (Kraków,
Karmelicka)
nie chciała ze mną umowy podpisać bez tego poświadczenia to się


wkurzyłem...

W sumie to zrobiła tak, jak jej kazali, bo musi mieć od ciebie albo
zaświadczenie o zatrudnieniu albo poświadczenie danych osobowych.

Pzdr,
Jędrek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Jak to w koncu jest w ERZE ?
Chyba dużo zależy od sprzedawcy.
Ja kupując słuchawkę rok temu miałem przy sobie tylko prawo jazdy (może do
wód osobisty nie pamiętam) i kartę bankomatową, która zresztą za miesiąc t
raciła ważność a i 220 złotych. Absolutnie nic więcej, "Kilku" trochę chyba
nociągnęło Erę i teraz się zabezpieczają, widziałem że żądają zaświadczenie
o zatrudnieniu a nawet o zarobkach. ZmniejszajÄ… ryzyko.
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Jak to w koncu jest w ERZE ?
dowod osobisty + 2 dokument ze zdjeciem (paszport ksiazeczka wojskowa
legitymacja ubezpieczeniowa) + zaswiadczenie o zatrudnieniu chyba ze masz
rente albo cos to orginal przyznania renty/emerytury  !!! WYMAGANE !!!


Czy ktos mi wytlumaczy jak to w koncu jest z kupowaniem telefonu w Erze ?
Czy wystarczy mi dowod + paszport + prawo jazdy ? Dokladnie rok temu
kupowalem telefon i wystarczylo a teraz jak czytam liste wymaganych
dokumentow na stronie ery to mnie glowa zaczyna bolec...


Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus nie *honoruje* dowodów osobistych?!


1. dowód osobisty z nr PESEL ew. dokument z właściwego Urzędu Miasta lub
Gminy potwierdzający złożenie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego
(dokument taki musi zawierać PESEL klienta oraz dane adresowe)
2. dodatkowy dokument z danymi klienta (imiÄ™ i nazwisko, adres, data
urodzenia)

I tu najśmiesznejsze wymagania Plusa:

3. urzędowe potwierdzenie danych osobowych klienta (!!!!! - a dowód
osobisty to co????? - J.)


A probowales sie wybrac do salonu Plusa ?
Wystarcza w pelni 2 dokumenty czyli Dowod Osobisty i (paszport, prawo jazdy,
legitymacja ubezpieczeniowa) i zaswiadczenie o zatrudnieniu.
A Urzedowe potwierdzenie danych przedstawiasz tylko wtedy gdy nie masz
stalego zatrudnienia a uzyskasz takie zaswiadczenie we wlasciwym dla miejsca
zamieszkania urzedzie(miasta, gminy, dzielnicy, powiatu czy czegos tam)

pozdrawiam
GM

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus nie *honoruje* dowodów osobistych?!

[ciach]

zamiast czytac ich strone i potem pytac bez pewnosci, idz i sprawdz jak jest
naprawde w pierwszym salonie plusa jaki masz w okolicy, ja tam nigdy nie
mialem zadnych potwierdzen, tylko dowod, chyba prawko tez i zaswiadczenie o
zatrudnieniu, mam u nich 3 numery i wymienialem juz ze 4 telefony w ramach
pwa

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus nie *honoruje* dowodów osobistych?!

"Greeny Martinez" <zielonyUSUN@astercity.netnapisał(a) tak:
(...)


A probowales sie wybrac do salonu Plusa ?
Wystarcza w pelni 2 dokumenty czyli Dowod Osobisty i (paszport, prawo
jazdy,
legitymacja ubezpieczeniowa) i zaswiadczenie o zatrudnieniu.
A Urzedowe potwierdzenie danych przedstawiasz tylko wtedy gdy nie masz
stalego zatrudnienia a uzyskasz takie zaswiadczenie we wlasciwym dla
miejsca
zamieszkania urzedzie(miasta, gminy, dzielnicy, powiatu czy czegos tam)

pozdrawiam
GM


Oczywiscie byłem w salonie i wiem, że może być też zaświadczenie o
zatrudnieniu, ale akurat  tego chcemy uniknąć. Po prostu - nic od szefa.
Dlatego zdumienie wzbudziła we mnie druga możliwość - z tym paranoicznym
warunkiem potwierdzenia danych - bo czy sam w sobie taki nie jest?
Nie wiem co prościej, ale i tak trzeba zdobywać papier.

Jerzy

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus nie *honoruje* dowodów osobistych?!
Jerzy (Dusk) <du@poczta.onet.plnapisał(a):


I tu najśmiesznejsze wymagania Plusa:

3. urzędowe potwierdzenie danych osobowych klienta (!!!!! - a dowód
osobisty to co????? - J.)


Otóż poto, iż dowód osobisty nie potwiedza aktualności zameldowania. Jak nie
chcesz pokazać zaświadczenia o zatrudnieniu to w jakiś sposób trzeba dane
zweryfikować. Z kąd mają wiedzieć, czy nadal jesteś tam zameldowany?
Przy zawieraniu umowy do której druga strona dopłaca to chyba nic dziwnego,
że w jakiś sposób chce potwierdzić wypłacalność, a przynajmniej prawidłowość
danych.

Tomek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
Bede dzisiaj podpisywal umowe Playem przez kuriera.
Ksero dowodu mam a jako drugi dowod poswiadczajacy
wybralem poprzednie rachunki z Plusa,
ale niestety - dostaje od nich rachunki w formie elektronicznej.

Czy do podpisania umowy wystarczy wydruk rachunkow z Plusa?
(ile faktur wstecz?)

Niestety zaswiadczenia o zatrudnieniu nie mam
i nie bedzie mnie dzisiaj w pracy - stad kolejne pytanie:
Czy ew. moge pokazac kurierowi umowe o zatrudnieniu (ksero + oryginal)?

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
"Q" napisał:


Bede dzisiaj podpisywal umowe Playem przez kuriera.
[...]
Niestety zaswiadczenia o zatrudnieniu nie mam


Pewnie do tej pory już się kurier zjawił, więc z ciekawości zapytam: dowód
wystarczył? Bo w salonie teraz znowu tylko na dowód, chociaż w listopadzie
żądali wszelkich możliwych papierów, z zaświadczeniem o stonce włącznie.
Właśnie chcąc uniknąć ganiania się z kurierem po mieście i użerania z
papierami odżałowałem zniżkę i umowę podpisałem w salonie.

JoteR

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
"Edward Malinowy" napisał:


Czy z twojej wypowiedzi mam rozumieć, że w chwili obecnej wchodząc do
salonu
i po okazaniu dowodu osobistego (bez zaświadczeń o zarobkach/zatrudnieniu,
pokazaniu kart kredytowych itp.) można nabyć aktywację w Play'u?


Biorąc w listopadzie ub. roku abonament (dla żony) zażądano ode mnie
zaświadczenia o zatrudnieniu i bodajże zarobkach. Jako że nikt nie był w
stanie wystawić mi takowej bumagi, więc wziąłem abonament na swoją firmę,
targając do salonu walizkę dokumentów. Dlatego jak pomyślałem, że biorąc
teraz z e-shopu będę musiał kurierowi wciskać kopie regonów, nipów, wpisów
do ewidencji i tym podobnego śmiecia - odpuściłem sobie tę zniżkę i polazłem
do salonu (26 stycznia), a jakże - z walizką. Jakie było moje zdziwienie,
gdy tym razem zażądano ode mnie tylko dowodu osobistego. Stąd moje
zaciekawienie, czy również kurierowi wystarczy dowód osobisty, i czy tylko
do wglądu, czy też trzeba zaopatrzyć się w kserokopię.

JoteR

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
On Wed, 11 Feb 2009 09:50:23 +0100


"Q" <n@spam.plwrote:
Bede dzisiaj podpisywal umowe Playem przez kuriera.
Ksero dowodu mam a jako drugi dowod poswiadczajacy
wybralem poprzednie rachunki z Plusa,
ale niestety - dostaje od nich rachunki w formie elektronicznej.

Czy do podpisania umowy wystarczy wydruk rachunkow z Plusa?
(ile faktur wstecz?)

Niestety zaswiadczenia o zatrudnieniu nie mam
i nie bedzie mnie dzisiaj w pracy - stad kolejne pytanie:
Czy ew. moge pokazac kurierowi umowe o zatrudnieniu (ksero +
oryginal)?


Kupujac tel i abo w e-shopie play, kurier wzial kserokopie dokumentow
ktore byly w umowie tj w moim przypadku dowod osobisty i ksiazeczka
wojskowa.
Nie byl zainsteresowany weryfikacja tych dokumentow :)

Rafal

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Era, umowa abo via kurier
On 2 Gru, 19:39, huri_khan <ewr@wp.plwrote:


huri_khan pisze:

P.S. Ale jeżeli mają sztywne wytyczne że mają przyjmować tylko
zaświadczenia o zatrudnieniu to może działał według wytycznych żeby nie
mieć problemów, skąd wiesz jak ERA rozlicza się z firmą kurierską ?


Z pewnoscia maja z tym problem. Na szczescie
dla mnie udalo im sie ten problem rozwiazac
w sensownym czasie. Raptem tylko doba.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: wymiana aparatu w promocji


Przymierzam sie do podpisania nowej umowy promocyjnej w celu otrzymania
nowego aparatu (w Plusie). Z czym powinienem wybrac sie do punktu Plusa?
Czy
wystarczy dowod osobisty?


Zaświadczenia o zatrudnieniu :-)


Czy na miejscu sprawdza, ze minely mi ponad 2 lata
od ostatniej umowy? (umowa gdzies mi sie zawieruszyla :-( ).


Tak


Czy musze przyniesc karte SIM, zeby nie dostac nowego numeru?


No co Ty? :-) Pewnie, że nie. Kartę zapodasz do nowej słuchawki :-)

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dokumenty wymagane do podpisania umowy w Idei
Sat, 3 Jan 2004 17:37:16 +0100, na pl.misc.telefonia.gsm, Marcin
Perkowski napisał(a):


czyli, że jak nie mam zaświadczenia o zatrudnieniu to z podpisania umowy na
telefon w IdeaMix nic nie wyjdzie ?? czy jest szansa, że w salonie będa
elastyczni i zarządają jakichś innych dokumentów i jeśli tak to jakich?


Pozostaje jeszcze wyciÄ…g z konta bankowego.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dokumenty wymagane do podpisania umowy w Idei


Perkowski napisał(a):

| czyli, że jak nie mam zaświadczenia o zatrudnieniu to z podpisania umowy
na
| telefon w IdeaMix nic nie wyjdzie ?? czy jest szansa, że w salonie będa
| elastyczni i zarządają jakichś innych dokumentów i jeśli tak to jakich?

Pozostaje jeszcze wyciÄ…g z konta bankowego.

--
Pozdrawiam
GrzeGorz


czyli, że jak nie mam pracy, konta w banku to jestem bez szans? i musze
jakiegoś łosia szukać, który mi to kupi? może zetkneliście się z jakimś
innym sposobem sprawdzania wiarygodności płatniczej?

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dokumenty wymagane do podpisania umowy w Idei


Marcin Perkowski wrote:
| Perkowski napisał(a):

| czyli, że jak nie mam zaświadczenia o zatrudnieniu to z podpisania
| umowy na telefon w IdeaMix nic nie wyjdzie ?? czy jest szansa, że w
| salonie będa elastyczni i zarządają jakichś innych dokumentów i
| jeśli tak to jakich?

| Pozostaje jeszcze wyciÄ…g z konta bankowego.

| --
| Pozdrawiam
| GrzeGorz

czyli, że jak nie mam pracy, konta w banku to jestem bez szans? i
musze jakiegoś łosia szukać, który mi to kupi? może zetkneliście się
z jakimś innym sposobem sprawdzania wiarygodności płatniczej?


Mozesz przyniesc rachunek za prad, gaz, tel stacjonarny itp. zarejestrowany
na Ciebie

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Zaświadczenie o zarobkach
Użytkownik "Maciej Bebenek" <mac@USUN.TO.komorka.orgnapisał:


Rysiu - czy ja cos przespalem?


Aha, czyli istnieje jeszcze większe obostrzenie, niż sądziłem....


Wskaz mi tu STOSUNEK do pracy?


Czyli operator nie może domagać się zaświadczenia o zatrudnieniu.
:-I

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Idiotyzm w Idei


Wed, 1 Jun 2005 01:00:27 +0200, na pl.misc.telefonia.gsm, FSC
napisał(a):
I po to byla zmiana, ale widze z eniektorzy prostych rzeczy nie
rozumieja..


Rozumiem,że piszesz o sobie, co do nie pojmowania pewnych rzeczy.

Po pierwsze: nie ująłeś tej kwestii w pierwszym poście , a nikt z nas nie
jest jasnowidzem ,
a po wtóre : skoro juz jesteś abonentem i operator nie wymaga od ciebie
zaświadczenia o zatrudnieniu w związku z wywiązywaniem się przez ciebie z
umowy - nie ma potrzeby przedkładania takiego dokumentu.

Operator ma w poważaniu to,gdzie pracujesz - zaświadczenie przy pierwszej
aktywacji potrzebne jest mu do zweryfikowania twojej wiarygodności
płatniczej,choć, jak pisałem, to też o niczym nie świadczy.

W tym momencie wiarygodność została zweryfikowana na mocy regularnych
płatności i nie istnieje potrzeba jej ponownego potwierdzania.

Jeśli jednak zależy ci na tym,aby podać aktualne dane (w sumie nie wiem po
co,ale widocznie niektórzy lubią informować operatora także o nr buta -
nawet ,gdy nie jest on wymagany) i dokonać aktywacji zgodnie z nowymi
informacjami, dokonaj jej na nowym koncie abonenckim. Na starym (jeśli się
upierasz), zmienisz za jakiś czas,a na nowym będziesz miał już aktualne.

FSC

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dokumenty przy podpisywaniu umowy w Plusie


Dzieki,
a napewno nie trzeba jakiegos zaswiadczenia o zatrudneiniu albo zarobkach?

R.


z tego co sie dowiadywalem w listopadzie nie wymagaja zaswiadczenia o
zatrudnieniu.
Najlepiej jak pojdziesz do salonu tam Ci wszystko powiedza

mag

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dokumenty przy podpisywaniu umowy w Plusie


z tego co sie dowiadywalem w listopadzie nie wymagaja zaswiadczenia o
zatrudnieniu.
Najlepiej jak pojdziesz do salonu tam Ci wszystko powiedza

mag


No a jednak wymagali zaswiadczenia o zatrudnieniu. Tak wiec grupa dyskusyjna
wprowadzila mnie w blad :-)

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: dzial windykacji a inna siec


witam,
przeczytalem watek "rencista a kaucia za telefon" i chcialbym sie
dowiedziec
jezli skonczyla mi sie umowa 2 letnia w erze i rozwiazalem umowe, a
chcialbym kupic teraz + ale niestety nie jestem  zatrudniony  a wiec nie
moge wziac tel w promocji. Czy bedac "sprawdzonym" abonentem innej sieci
to
moge w + wzaic tel bez tego swistka:))
oczywsicie wyrazilbym zgode na zweryfikowanie swojej wiarygodności u 2
pozostałych operatorów


W PLUS GSM nie jest konieczne przedstawienie zaświadczenia o zatrudnieniu.
Można przedstawić także, jak już tu wspomniano - poświadczenie danych,
wystawione przez UrzÄ…d Miasta.

Wyrażenie zgody na weryfikację wiarygodności finansowej musi również
nastąpić.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Salon Idea - co to ma być wolna amerykanka?
Zamierzam podpisac umowę na ideamix.Jako że nie pracuję ale słyszałem że można
zamiast zaświadczenia o zatrudnieniu przynieść papier o stałym zameldowaniu z
urzędu z pytaniem zadzwoniłem do BOK`u.W boku(tym głównym) powiedzieli że nie
będzie żadnego problemu i śmiało mogę iść z papierem o zameldowaniu.Zachodzę
do salonu a oni mi mówią że albo wyciąg z konta albo o zatrudnieniu.Ja mówię
że w głównym boku mi powiedzieli że mogę z papierem z urzędu na co oni mi że
salon sam to ustala.Po powrocie do domu wkur***ny (16 zyli na znaczki sakrbowe
poszło się pier****ć) dzwonię do boku i mówię co zaszło a oni że rzeczywiście
salon sam ustala.Co to ma do jasnej ku*** być wolna amerykanka?
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Salon Idea - co to ma być wolna amerykanka?

Użytkownik hm <leon112WYTNI@wp.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:05cd.00000f07.40475@newsgate.onet.pl...

Zamierzam podpisac umowę na ideamix.Jako że nie pracuję ale słyszałem że
można
zamiast zaświadczenia o zatrudnieniu przynieść papier o stałym
zameldowaniu z
urzędu z pytaniem zadzwoniłem do BOK`u.W boku(tym głównym) powiedzieli że
nie
będzie żadnego problemu i śmiało mogę iść z papierem o


zameldowaniu.ZachodzÄ™


do salonu a oni mi mówią że albo wyciąg z konta albo o zatrudnieniu.Ja
mówię
że w głównym boku mi powiedzieli że mogę z papierem z urzędu na co oni mi
że
salon sam to ustala.Po powrocie do domu wkur***ny (16 zyli na znaczki
sakrbowe
poszło się pier****ć) dzwonię do boku i mówię co zaszło a oni że
rzeczywiście
salon sam ustala.Co to ma do jasnej ku*** być wolna amerykanka?


Trzeba bylo isc do innego salonu ....

Kordi

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Salon Idea - co to ma być wolna amerykanka?


Zamierzam podpisac umowę na ideamix.Jako że nie pracuję ale słyszałem że
można
zamiast zaświadczenia o zatrudnieniu przynieść papier o stałym
zameldowaniu z
urzędu z pytaniem zadzwoniłem do BOK`u.W boku(tym głównym) powiedzieli że
nie
będzie żadnego problemu i śmiało mogę iść z papierem o


zameldowaniu.ZachodzÄ™


do salonu a oni mi mówią że albo wyciąg z konta albo o zatrudnieniu.Ja
mówię
że w głównym boku mi powiedzieli że mogę z papierem z urzędu na co oni mi
że
salon sam to ustala.Po powrocie do domu wkur***ny (16 zyli na znaczki
sakrbowe
poszło się pier****ć) dzwonię do boku i mówię co zaszło a oni że
rzeczywiście
salon sam ustala.Co to ma do jasnej ku*** być wolna amerykanka?


Szukać innego salonu. Mi się chyba dopiero udało w 5 z kolei :-)

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Salon Idea - co to ma być wolna amerykanka?
pzyjdz do plusa bedzie bez problemu :)

Zamierzam podpisac umowę na ideamix.Jako że nie pracuję ale słyszałem że
można
zamiast zaświadczenia o zatrudnieniu przynieść papier o stałym
zameldowaniu z
urzędu z pytaniem zadzwoniłem do BOK`u.W boku(tym głównym) powiedzieli że
nie
będzie żadnego problemu i śmiało mogę iść z papierem o


zameldowaniu.ZachodzÄ™

do salonu a oni mi mówią że albo wyciąg z konta albo o zatrudnieniu.Ja
mówię
że w głównym boku mi powiedzieli że mogę z papierem z urzędu na co oni mi
że
salon sam to ustala.Po powrocie do domu wkur***ny (16 zyli na znaczki
sakrbowe
poszło się pier****ć) dzwonię do boku i mówię co zaszło a oni że
rzeczywiście
salon sam ustala.Co to ma do jasnej ku*** być wolna amerykanka?

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Roaming w ERZEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!


On Tue, 04 Jul 2000 06:41:59 GMT, "Zupa" <z@klub.chip.plwrote:
Tak latwo o roaming jest tylko w Erze.


Nie chce uprawiać reklamy, ale w Idei można mieć od razu - nawet bez
karty kredytowej, wyciągu z konta i zaświadczenia o zatrudnieniu.

Pozdrawiam,
Jacek Nienałtowski

Autoryzowany Przedstawiciel IDEA - Oleśnica
tel./fax 71-3986010, tel. 501351800
idea.olesn@idea.net.pl

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Roaming w ERZEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!
Witam,

Jacek Nienaltowski <idea.olesn@idea.net.plpisze...


On Tue, 04 Jul 2000 06:41:59 GMT, "Zupa" <z@klub.chip.plwrote:

| Tak latwo o roaming jest tylko w Erze.

Nie chce uprawiać reklamy, ale w Idei można mieć od razu - nawet bez
karty kredytowej, wyciągu z konta i zaświadczenia o zatrudnieniu.


Owszem. Po wpłacie chyba 400 pln (netto? ;) kaucji.

Pozdrawiam,
Kingsajz

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: przedstawiciel IDEA - czekam na pytania
in article 4s5r6tcutv15b2al9fok2c26ske7l54@4ax.com, ALGI at
a@astercity.net wrote on 1/23/01 3:42 PM:


Dnia 23 Jan 2001 15:11:33 +0100, <ab@poczta.onet.plnapisa?(a):

| zeby kupic telfon trzeba miec
| dwa dowody tozsamosci
| zaswiadczenie o zatr lub rachunek za prad wode ....
| karte platnicza  stale zlecenie w banku , depozyt, itd

Hmm.. brak przecinka w jednym miejscu nie daje mi 100% pewnosci wiec zapytam
jeszcze raz:

CZy starczy :
1.Dowod
2.Prawo jazdy


Dowod
Prawo jazdy
Rachunek za prad, TPSA, czynz
Zaswiadczenia o zatrudnieniu nie musisz mniec.
Ale jak trafisz na upierdliwego dealera moze ci odmowic ;((


Ciekaw jestem co by mi w salonie powiedzieli gdybym przyniosl wszystkie
faktury z ERY oplacane od dwoch lat ? ;))))))
Wlasnie... skoro operatorzy wymieniaja sie listami nieuczciwych klientow to
czy np. jeden operator moglby sprawdzic u drugiego operatora ze "tak , ten
klient jest spoko... jest u nas 2 lata i wszystko placi w terminie" ??? ;)


heheh ja przy kupowaniu plusa rok temu w salonie firmowym wyjalem z teczki
36 faktur z ery. Roaming i rozmowy miedzynarodowe mialem bez pierniecia.
Na pytanie czy mam wyciagnac swojego Master Carda facet odparl "Nie, nie
trzeba" :)))))

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Olać Ere
On Tue, 3 Apr 2001 15:48:07 +0200, "p@rys" <ant@poczta.onet.pl
wrote:


O ile dobrze pamiętam_, ale mogę się mylić, ponieważ kupowałem
telefon trzykrotnie (2 razy u innego operatora), a moja aktywacja
jest najstarsza, żądano ode mnie takiego zaświadczenia.


(...)

Ja kupowałem telefon w Erze w roku 1996. Nikt żadnego zaświadczenia o
zatrudnieniu czy zarobkach nie żądał. Ba - kupiłem telefon na dwa
dokumenty - DO i PJ. Z tym że w PJ był inny adres niż w DO.

Pozdrawiam - Dariusz NiemczyÅ„ski  je@irc.pl

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Olać Ere
Ja w maju 98 w R na legitymacje ze szkoly sredniej i Tymczasowy DO, ale
placilem karta kredytowa

On Tue, 3 Apr 2001 15:48:07 +0200, "p@rys" <ant@poczta.onet.pl
wrote:

| O ile dobrze pamiętam_, ale mogę się mylić, ponieważ kupowałem
| telefon trzykrotnie (2 razy u innego operatora), a moja aktywacja
| jest najstarsza, żądano ode mnie takiego zaświadczenia.
(...)

Ja kupowałem telefon w Erze w roku 1996. Nikt żadnego zaświadczenia o
zatrudnieniu czy zarobkach nie żądał. Ba - kupiłem telefon na dwa
dokumenty - DO i PJ. Z tym że w PJ był inny adres niż w DO.

Pozdrawiam - Dariusz NiemczyÅ„ski  je@irc.pl

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus GSM-WIEELKA ZENADA!!!!


A to swiadczy,ze nie jestem zadnym kombinatoeem ani naciagaczem,tylko
uczciwym konsumentem,ktory placi rzetelnie za to co kupuje.
PZDR


Widzisz, sam napisałeś, że jesteś studentem, który nie pracuje (albo nie może
przedstawić zaświadczenia o zatrudnieniu. Operator w takim przypadku sprawdza
jak wygląda twoja historia w innych sieciach. A tu widzi kilka telefonów w
każdej sieci, które są opłacane regularnie. Ty mimo to idziesz do konkurencji
kupić kolejny i legitymujesz się zaświadczeniem o stałym zameldowaniu. Sam
przyznaj jak to wygląda. Nie ma się co dziwić decyzji o kaucji, chociaż
między nami to często tylko dobra wola sprzedawcy decyduje o tym czy kaucja
jest wymagana czy nie.

Tomek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Plus GSM-WIEELKA ZENADA!!!!
Tomasz Kramnik napisał:


| A to swiadczy,ze nie jestem zadnym kombinatoeem ani naciagaczem,tylko
| uczciwym konsumentem,ktory placi rzetelnie za to co kupuje.
| PZDR

Widzisz, sam napisałeś, że jesteś studentem, który nie pracuje (albo nie może
przedstawić zaświadczenia o zatrudnieniu. Operator w takim przypadku sprawdza
jak wygląda twoja historia w innych sieciach. A tu widzi kilka telefonów w
każdej sieci, które są opłacane regularnie. Ty mimo to idziesz do konkurencji
kupić kolejny i legitymujesz się zaświadczeniem o stałym zameldowaniu. Sam
przyznaj jak to wygląda. Nie ma się co dziwić decyzji o kaucji, chociaż
między nami to często tylko dobra wola sprzedawcy decyduje o tym czy kaucja
jest wymagana czy nie.

Tomek


No i co z tego. Czy to powod by kaucja przewyzszala 5 x wartosc telefonu
i kilkanascie razy wartosc miesiecznych limitow.
Poza tym jak placi wszedzie juz dlugo i solidnie to i tu bedzie.
Moim zdaniem to ukryta forma "wypie.....j" pod postacia absurdalnej
kwoty.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Promocja "2000 groszy" w sieci Era GSM
Tomasz.Pe@wor.tvp.com.pl napisał(a):


| - Alcatel One Touch Easy db 20 PLN NETTO
| - Alcatel One Touch Club db 20 PLN NETTO
| - Alcatel One Touch View db 20 PLN NETTO
Znowu dzieciaki pokupuja i potem zaczna sie zastanawiac jak tu nie placic.
Uwazam, ze cena telefonow nie powinna byc zmniejszana do tego poziomu. Potem
dziwimy sie gdzie sie rodza "pieciosekundowcy", albo skad tyle fraudow.


po części masz rację, ale z drugiej strony uważam, że to posunięcie w
dobrym kierunku, aby telefony stały się jeszcze bardziej dostępne dla
ludu. o to chyba przecież chodzi, no nie?

a na "dzieciaki" (czyt.: pięcioseknudowców) widzę inny sposób, od
dawna przeze mnie postulowany - zlikwidować 5-sekundówki i wprowadzić
częstszą taryfikację. skoro masy ludzi wybierają R tylko z uwagi na 5
sek. free, to ich zlikwidowanie, zlikwidowało by także takich
"klientów" (a przynajmniej ich część).
co do fraudów, to na to dużej rady chyba nie ma, choć może faktycznie
wymaganie zaświadczenia o zatrudnieniu obniżyło by ich poziom...

a tak w ogóle, to gdyby stawki za połączenia były dużo niższe, to by
nie było takich kłopotów... ech, marzenia... ;)

_______________________________________________________________
pozdrowienia from zgora.pl                  Dawid 'evad' Lorenz
adl@sonik,pl .icq 7932272 .fon 604-0mpwjm http://shit.prawda.pl
Najciemniej zawsze pod latarniÄ….

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Promocja "2000 groszy" w sieci Era GSM


In article <zSZyOFi9qlQMcOhxEPZrUadY4@4ax.com, Dawid Lorenz wrote:
sek. free, to ich zlikwidowanie, zlikwidowało by także takich
"klientów" (a przynajmniej ich część).
co do fraudów, to na to dużej rady chyba nie ma, choć może faktycznie
wymaganie zaświadczenia o zatrudnieniu obniżyło by ich poziom...


To jest pomysł bez sensu. Ja bym to zrobił inaczej.
Dlaczeo nie można płacić przed dzwonieniem?
Tak jak w pre-paidzie, tylko normalnie, przelewem, ile sobie wleje
na to konto ich tam, to tyle mogę uzywać sieci, oczywiście cała reszta
normalnie tak jak jest teraz, różne abonamenty, stawki takie same
wszystko.

TrochÄ™ tak jak w pre-paidach, ale jednak inaczej.
Mnie bardzo dziwi że tak nie robią.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Promocja "2000 groszy" w sieci Era GSM
On 5 Jan 2000 09:16:53 GMT, mier@iname.com (Miernik) wrote:


In article <zSZyOFi9qlQMcOhxEPZrUadY4@4ax.com, Dawid Lorenz wrote:
| sek. free, to ich zlikwidowanie, zlikwidowało by także takich
| "klientów" (a przynajmniej ich część).
| co do fraudów, to na to dużej rady chyba nie ma, choć może faktycznie
| wymaganie zaświadczenia o zatrudnieniu obniżyło by ich poziom...

To jest pomysł bez sensu. Ja bym to zrobił inaczej.
Dlaczeo nie można płacić przed dzwonieniem?
Tak jak w pre-paidzie, tylko normalnie, przelewem, ile sobie wleje
na to konto ich tam, to tyle mogę uzywać sieci, oczywiście cała reszta
normalnie tak jak jest teraz, różne abonamenty, stawki takie same
wszystko.

TrochÄ™ tak jak w pre-paidach, ale jednak inaczej.


To bylby prepaid i juz! Istota prepaida polega na tym, ze placi sie
wczesniej a nie na technicznym sposobie dokonywania platnosci.


Mnie bardzo dziwi że tak nie robią.


A co z roamingiem? Przeciez tu troche trzeba zaczekac na obciazenie z innej
sieci. I co by bylo, jakby to obciazenie przekroczylo wplacona kwote.

Przemek

--
                  _____________________________________________
       Miernik   /   / mailto:mier@iname.com
                /   / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/


Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: ODDAM GrAtIs AKTYWACJE w PLUSIE
Wyjasnie zeby nie bylo niedomowień:
Idziemy razem do salonu Ty bierzesz na siebie aktywacje, Ja biore telefon
No i oczywiscie ja place :)
Aktywacja (wiaze cie z plusem na 2 lata ale za to jest gratis dla Ciebie ,
normalnie bez wiazania siÄ™ z sieciÄ… kosztuje w salonie 610 PLN)
Ja jestem z KRAKOWA, oczywiscie jak ktos chce z innego miasta nie ma
problemu (mozemy sie dogadac, np , moge partycypować w kosztach podrózy :)
do krakowa
Aha musisz pracować (plus wymaga do aktywacji zaświadczenia o zatrudnieniu)

inne "podchwytliwe" pytania na priva lub by the phone :))

Marcin

--------------------------------------------------
MSokolow@autocom.com.pl
(+48 501) 175 899

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Słuchajcie jaka mnie przygoda w Plusie spotkała
marcintoja0 napisał:


To fakt, ale z drugiej strony osoba nigdzie nie pracująca, która nie może
przedstawić zaświadczenia o zatrudnieniu z erze i idei, w plusie może
przedstawić właśnie to zaświadczenie o zameldowaniu. Chyba normalne, że w
każdej sieci są różne wymagania co do dokumentów! Plus zawsze był dosyć
restrykcyjny i chyba na złe mu to nie wyszło, kiedyś w czasach 5-sekundówek
w erze gdzie żadnych zaświadczeń nie wymagali, w plusie już było
zaświadczenie o zatrudnieniu wymagane...


W Erze i idei wystarcza dla studentow legitymacja i/lub zaswiadczenie z
dziekanatu, w plusie nie.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Słuchajcie jaka mnie przygoda w Plusie spotkała


To fakt, ale z drugiej strony osoba nigdzie nie pracująca, która nie może
przedstawić zaświadczenia o zatrudnieniu z erze i idei, w plusie może
przedstawić właśnie to zaświadczenie o zameldowaniu. Chyba normalne, że w


Masz chyba nieaktualne informacje o wymaganych dokumentach jeśłi chodzi o
PTK.

Hint: sklep.idea.pl -wymagane dokumenty.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: A ja mysle, ze ERA jest duzo lepsza niz Plus
PP mnie interesuja - brak roamingu i SMS-ow

Romek

Użytkownik Pawel Janus <ja@domdata.bauboden.comw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7om22q$i@wwwproxy.rz.bauboden.com...

Roman Krawczyński wrote in message <37adc@news.vogel.pl...
| Ciekawe jak bys byl studentem czy tez bys mial plusa?
| Moim zdaniem plus olewa studentow wymagajac zaswiadczenia o zatrudnieniu.
:(

Przy SimPlusie tez?


Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: A ja mysle, ze ERA jest duzo lepsza niz Plus
Użytkownik Roman Krawczyński <sirro@zielonagora.com...


Ciekawe jak bys byl studentem czy tez bys mial plusa?
Moim zdaniem plus olewa studentow wymagajac zaswiadczenia o zatrudnieniu.
:(
[...]


Fucktycznie... Gdy mój qmpel - tegoroczny maturzysta, przyszłoroczny student
Politechniki Zielonogórskiej - chciał sprawić sobie komórkę, to aż mnie
zatkało, gdy dowiedziałem się o tym zaświadczeniu o zatrudnieniu w Plusie.
Byłem święcie przekonany, że to jakaś bzdura, dopóki sam nie zadzwoniłem do
plusowego BOK'u... Pani w BOK'u poradziła jedynie podpisanie umowy na
nazwisko jednego z rodziców.

Efekt? Kumpel ma ErÄ™. :)


[...]
Poza tym chyba ma znaczenie czy masz 1 czy 0 kresek i to nie wcale jakies
ostaniniej dziurze ale w miasteczku gdzie mieszka 25000 mieszkancow,przy
glownej trasie z Jeleniej Góry do Zgorzelca.
[...]


Pod tym względem _obydwie_ sieci mają jeszcze wiele do zrobienia (a
najwięcej ta trzecia ;) i nie ma to rady...

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: A ja mysle, ze ERA jest duzo lepsza niz Plus

Użytkownik Dawid Lorenz <a@sonik.REMOVE.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7ondee$bn@main.amu.edu.pl...


Użytkownik Roman Krawczyński <sirro@zielonagora.com...
| Ciekawe jak bys byl studentem czy tez bys mial plusa?
| Moim zdaniem plus olewa studentow wymagajac zaswiadczenia o
zatrudnieniu.
:(
| [...]

Fucktycznie... Gdy mój qmpel - tegoroczny maturzysta, przyszłoroczny
student
Politechniki Zielonogórskiej


jak na elektrotechnike to gratuluje :(
sam tam studiuje

Sorry ze nie na temat ale to byl impuls :)

Romek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: A ja mysle, ze ERA jest duzo lepsza niz Plus
Oczywiscie mialo byc:

PP mnie NIE interesuja...

Romek
Użytkownik Roman Krawczyński <sirro@zielonagora.comw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37aec@news.vogel.pl...

PP mnie interesuja - brak roamingu i SMS-ow

Romek

Użytkownik Pawel Janus <ja@domdata.bauboden.comw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7om22q$i@wwwproxy.rz.bauboden.com...

| Roman Krawczyński wrote in message <37adc@news.vogel.pl...
| Ciekawe jak bys byl studentem czy tez bys mial plusa?
| Moim zdaniem plus olewa studentow wymagajac zaswiadczenia o
zatrudnieniu.
| :(

| Przy SimPlusie tez?


Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Kretyni z Plusa

| W salonie firmowym Plusa w Jeleniej Górze nie chcą zaświadczenia
| potwierdzającego tożsamość, chcą nato iast koniecznie nowego kwitka
| o zatrudnieniu. Wesołe chłopaki w tym Minusie :)))
O zaswiadczeniu z Urzedu Miasta pierwsze slysze - to jakis zart chyba.


Wymagają albo poświadczonego z UM miejsca zamieszkania (koszt coś koło
20PLN) albo zaświadczenia o zatrudnieniu.


Natomiast zaswiadczenie o zatrudnieniu - jesli pracujesz, jest do
zdobycia od reki! Nie wiem, czemu ludzie tak psiocza na te
zaswiadczenia. Chyba, ze nie pracuja, chca telefon, wygadac co sie
da, sprzedac na gieldzie i tak w kolko. A czarne listy sie
zapelniaja. Dla mnie jak bralem kiedys druga aktywacje, Plus zazadal
zaswiadczenia i je dostal. Naprawde nie bylo dla mnie w tym nic
dziwnego. Kosztowalo mnie to wtedy przejscie sie do pokoju obok, do
dzialu kadr. :)


Mam w tej chwili 3 aktywacje na firmę - na początku kupowałem pierwszy
telefon, wtedy przytargałem wszystkie papiery (NIP, REGON, zaświadczenie o
wpisie do ewidencji i DO), przy drugiej i trzeciej aktywacji wystarczył
tylko DO. Fakt faktem, że kupowałem w znajomym salonie... :)

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Kretyni z Plusa


BTW jeśli jesteś dobrym klientem to odwiedziny Salonu Firmowego załatwią
sprawę "od ręki".


Niestety - nie. Przynajmniej w Plusie.
Mam juz jedna aktywacje (5 lat), kupowalem druga. Potrzebne bylo
zaswiadczenie. Nigdy nie przekroczylem terminu platnosci, rachunki przyzwoite.
zastanawiam sie tylko, dlaczego nie zadaja zaswiadczenia o zatrudnieniu, gdy
przedluza sie umowe np. w programie wymiany aparatow.
No i co ma zrobic np./ aktor lub dziennikarz zarabiajacy krocie ale nie
pracujacy w jakiejkolwiek firmie ale na wlasny rachunek (freelancer). Nikt mu
takiego zaswiadczenia nie wystawi. Simplus? HA HA HA!

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Kretyni z Plusa
Leszek A. Szczepanowski <twin@plusnet.plwrote:


Czepiasz sie niepotrzebnie. Zrozum - sa takie wymagania i trzeba im
sprostac. Gdy bede bral nastepna aktywacje, gdybym potrzebowal, to
wezme kolejne zaswiadczenie o zatrudnieniu. NIC mnie to nie kosztuje,
dostaje od reki i ide do salonu. Biurokratyczne. No i co z tego.
Mniej nerwow mnie kosztuje gdy mam to czego ode mnie wymagaja.
A nie ze bede sie klocil dla zasady.


Bo najwidoczniej masz dużo wolnego czasu na załatwianie zupełnie zbędnych
papierów. To o czym napisał Zbyszek stoi na głowie. Operator / diler /
whoever powinien dostać do ręki dowód osobisty, drugi dokument dla
potwierdzenia i basta. Podpisujesz prawnie wiążącą umowę. W normalnych
warunkach, przy normalnie działającym aparacie państwa / sądownictwie tego
rodzaju zobowiązania są do wyegzekwowania. Tylko że pod tym względem
niesłychanie daleko nam do normalności. Zresztą istnieje ztcp ograniczenie z
góry wysokości rachunku, a i jakiś margines ryzyka fraudu jest zawsze
wkalkulowany w usługi świadczone powszechnie, choćby dlatego, że niezależnie
od jakości działania sądów nieopłacalne jest dochodzenie kwot bagatelnych.

Jeżeli klient ma 5-letni pozytywny record we własnej firmie, to trzeba być
idiotą, żeby żądać od niego przyniesienia jakichś zaświadczeń z pracy czy
urzędu miasta. Nie mówiąc o tym, że wymaganie zaświadczenia o zatrudnieniu
dla zawarcia umowy przez operatora komorkowego wydaje mi siÄ™ zwyczajnie
sprzeczne z prawem.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: WAZNE!!! zmiana regulaminu od 1 stycznia w IDEI !


Aha., czy operator MA OBOWIAZEK sprzedania abonamentu? Chyba
niekoniecznie...


Jasne ze nie. Mi byly potrzebne dwa telefony. Bez zaswiadczenia o
zatrudnieniu. Poszedlem do Idei - dostalem od reki na wyciag z konta (bardzo
sympatyczny Pan). Poszedlem do plusa. Zarzadali 760 zl depozytu :/.
Poszedlem jeszcze raz poprosilem o telefon za 1,22 i najtanszy abonament. I
co? Znow 760 zl depozytu :/. Poszedlem jeszcze ze dwa razy do roznych
punktow - zawsze to samo. W ogole w Plusie wszyscy sprzedawcy sprawiali
wrazenie jakby mowili "spadaj, i tak nie dostaniesz tego telefonu".
Wkurwiony na koniec dnia juz poszedlem do Ery. Dali mi bez niczego na
wycinek renty rodzinnej (ktora w Plusie nie jest zaswiadczeniem o
zarobkach - w Erze - jest). Jeszcze jak opowiedzialem co bylo w Plusie, to
babka (bardzo sympatyczna zreszta) sie smiala ;-P

Pozdrawiam,
N.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: place 300 PLN za...
Użytkownik "rokko" <langol@poczta.onet.plnapisał :


Użytkownik ".:adam:." <tox@wp.plnapisał :
| Kto wezmie sama aktywacje (nowa, w salonie) w Plusie
na 24 miesiace - place
| 300 PLN (Wroclaw).
| Tylko na priva.
albo ty chcesz niezłą coca-colę zrobić


Swego czasu, dawno, dawno temu w 3miescie wlasnie w taki
sposob zarabialem nie jedna pensje na doplatach do aktywacji!
Dawalem ogloszenie:

"Aktywacja Era- w promocji- plus doplata xxx zlotych"

zaczynalem doplacajac 100 - 120 zl ale gdy trzeba bylo doplacac
juz po 200 - 250 zmylem sie z rynku ;) hehe konkurencja mnie
wygryzla, biznes byl prosty bo siec nienakazywala przedstawiania
zaswiadczenia o zatrudnieniu w salonach i sklepach firmowych,
od tego czasu caly czas jestem z Era ;)))

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: IDEA -- podwyzki cen


Tak, ale mnie np. + wqrwia tym, że za wszelką cenę chce od przyszłych
abonentów
zaświadczenia o zatrudnieniu, czego nie potrzebowałem w Centku.
A ja stawiam sprawę jasno: Nie tłumaczę się Urzędowi Skarbowemu, więc
opowi tym
bardziej!


Masz racje, plus nie zyskuje sobie tym klientow, Ci ktorzy bardzo chca do
niego przystapic, a nie pracuja, musza niezle nakombinowac. Nie wiem, czy
plus che sie w ten sposob ochronic przed dresiarzami, czy jak? Dresy tez
ludzie i tez placa przeciez...
pozdr. Jacuniek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: IDEA -- podwyzki cen

Kartysta napisał(a) w wiadomości: <38b9605@news.vogel.pl...


Użytkownik Jacuniek <jacun@friko5.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8970m1$9d@aquarius.webcorp.com.pl...

| Tak, ale mnie np. + wqrwia tym, że za wszelką cenę chce od przyszłych
| abonentów
| zaświadczenia o zatrudnieniu, czego nie potrzebowałem w Centku.


No i w  Erze oczywiscie... ;)
Adam

Teraz juz bys potrzebowal!!!

Kartysta


Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Jak jest z ta ochrona danych osobowych???
 "Bike Action Team" <artur.kli@bikeaction.plnapisaÅ‚ / wrote:


| Mowimy ostatnio o ochronie danych ososbowych w idei itd. A zastanawial sie
| ktos w takim razie co robi poczciwa ksiazka telefoniczna tepsy??? Jak to
sie
| ma do prawa, przeciez tam sa wszystkie dane - adres, imie, nazwisko......
| any ideas???
| | for@poczta.onet.pl

Wszystko zależy od metody którą przyjął operator standardowo umowy
sporządzane są w ten sposób, że pozwalamy 'domyślnie' na publikowanie
naszych danych osobowych w wydawnictwach typu książka telefoniczna, zawsze
można jednak wnieść sprzeciw i zabronić publikowania swoich danych
teleadresowych.

pozdrawiam,

Artur Klimek
=Bike Action Team=


Nieprawda, publikowanie książki telefonicznej jest OBOWIĄZKIEM operatora wynikającym z
Prawa telekomunikacyjnego. Ochrona danych osobowych abonenta/użytkownika tylko w
zakresie przewidzianym ustawą. Warto jednak zauważyć, że nielegalne jest obecnie
żądanie zaświadczenia o zatrudnieniu przy zawieraniu umowy (do 2 lat odsiadki wg art.
49 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych!)

Kapitan Hook

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dwa dokumenty ze zdjeciem
Po diabła IM* dwa dokumenty ze zdjęciem? Co to w ogóle daje? Jakaś pani
sobie porówna dwa zdjęcia? A co by było gdybym miał tylko jeden taki
dokument? System by się zawalił? Poza tym, to chyba jest dyskryminacja
osób, które mają tylko dowód (zostałem niemile zaskoczony przez panią, że
mam przecież książeczke wojskową - punkt dla niej) ;-)

* ogólnie ONI, wymagający 2 dokumentów ze zdjęciem. Podpadają również pod
to CI wymgający zaświadczenia o zatrudnieniu, ponieważ dziś pracuję tu, a
jutro zmieniam pracodwacÄ™ i papierek jest do niczego.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dwa dokumenty ze zdjeciem
Pan Piotr Ślimak napisał:

Po diabła IM* dwa dokumenty ze zdjęciem? Co to w ogóle daje? Jakaś pani
sobie porówna dwa zdjęcia? A co by było gdybym miał tylko jeden taki
dokument? System by się zawalił? Poza tym, to chyba jest dyskryminacja
osób, które mają tylko dowód (zostałem niemile zaskoczony przez panią,
że mam przecież książeczke wojskową - punkt dla niej) ;-)

* ogólnie ONI, wymagający 2 dokumentów ze zdjęciem. Podpadają również
pod to CI wymgający zaświadczenia o zatrudnieniu, ponieważ dziś pracuję
tu, a jutro zmieniam pracodwacÄ™ i papierek jest do niczego.


A nie kazali przedstawić zaświadczenia z gminy (18,00 PLN) o tym, że
jest siÄ™ zameldowanym pod adresem wydrukowanym w dowodzie osobistym?
ONI tak potrafiÄ….

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dwa dokumenty ze zdjeciem

Piotr Åšlimak <piotrsli@wp.pl wrote:
Po diabła IM* dwa dokumenty ze zdjęciem?


Dwa fałszywe dokumenty jest trudniej zdobyć niż jeden.

Co to w ogóle daje? Jakaś pani
sobie porówna dwa zdjęcia? A co by było gdybym miał tylko jeden taki
dokument? System by się zawalił? Poza tym, to chyba jest dyskryminacja
osób, które mają tylko dowód


Jest swoboda zawierania umów, nie musisz nic podpisywać jeżeli tego nie
chcesz.

* ogólnie ONI, wymagający 2 dokumentów ze zdjęciem. Podpadają również pod
to CI wymgający zaświadczenia o zatrudnieniu, ponieważ dziś pracuję tu, a
jutro zmieniam pracodwacÄ™ i papierek jest do niczego.


To że masz niską zdolność kredytową jet twoim problemem, nie
udzielajÄ…cego kredyt.

Grzesiek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dwa dokumenty ze zdjeciem
Pewnego pięknego dnia Grzegorz Król napisał(a):

Piotr Åšlimak <piotrsli@wp.pl wrote:
Po diabła IM* dwa dokumenty ze zdjęciem?

Dwa fałszywe dokumenty jest trudniej zdobyć niż jeden.


Owszem. Wydaje mi się jednak, że to nie jest duży problem dla oszusta.

Co to w ogóle daje? Jakaś pani
sobie porówna dwa zdjęcia? A co by było gdybym miał tylko jeden taki
dokument? System by się zawalił? Poza tym, to chyba jest dyskryminacja
osób, które mają tylko dowód

Jest swoboda zawierania umów, nie musisz nic podpisywać jeżeli tego nie
chcesz.


To nie do końca tak jest. Chcę zawrzeć tą umowę, tylko nie całkiem rozumiem
zasadność pewnych procedur.

* ogólnie ONI, wymagający 2 dokumentów ze zdjęciem. Podpadają również pod
to CI wymgający zaświadczenia o zatrudnieniu, ponieważ dziś pracuję tu, a
jutro zmieniam pracodwacÄ™ i papierek jest do niczego.

To że masz niską zdolność kredytową jet twoim problemem, nie
udzielajÄ…cego kredyt.


A zauważyłeś, że o zarobkach nic nie napisałem? Tu akurat chodzi o sam
fakt, że pracuję. Papierek o zatrudnieniu, bez podawania zarobków.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Dwa dokumenty ze zdjeciem
Użytkownik Grzegorz Król napisał:

* ogólnie ONI, wymagający 2 dokumentów ze zdjęciem. Podpadają również pod
to CI wymgający zaświadczenia o zatrudnieniu, ponieważ dziś pracuję tu, a
jutro zmieniam pracodwacÄ™ i papierek jest do niczego.

To że masz niską zdolność kredytową jet twoim problemem, nie
udzielajÄ…cego kredyt.


Gdzie żeś to wyczytał? Jakiś kompleks? :)

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: pietno dla uczciwego znalazcy


Jarek P. wrote:
Mojej mamie skroili dokumenty i potem mimo zgłoszonej sprawy na policji
i UWAGA: ujętego sprawcy!!!!! miała mnóstwo problemów z przekonaniem
banku, że ona naprawdę nie ma zamiaru płacić rat za kupiony "przez nią"
telewizor. Stanowisko banku było bardzo proste: jej dane osobowe są
podane na umowie kredytowej, więc ona musi płacić a potem sobie może
ewentualnie dochodzić swoich praw w procesie cywilnym wytoczonym
złodziejowi.


Jestem bardzo ciekaw, jak takie sprawy kończą się w praktyce. Ja bym
rozeznał możliwość założenia sprawy bankowi, który nie dołożył należytej
staranności (czy jak to tam nazwać) udzielając kredytu. Zresztą zwykle
potrzebne są siakieś zaświadczenia o zatrudnieniu, książeczka wojskowa
(w moim wieku przynajmniej :))... Mimo wszystko zdaję sobie sprawę, że
następstwa mogą być smutne :(

Przemek

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Ere wazelinuje


-<voice name=ton mode=sp*****jTo jest sim+</voice(nadmienie tylko, ze
 przez caly czas nawet nie podniosl glowy znad papierow. Dziwne ze nie
rzucil "spadaj synku, nie widzisz, ze jestem zajety /ciezka praca w
postaci porzadkowania papierow na biurku/")


Hmm ... moze to kwestia przypadku, bo nie wydaje mi sie, zeby to bylo
norma.
Moja ostatnia wizyta w salonie Plusa:
wchodze, ledwo zdazylem dojsc do polki z telefonami a juz jakis krawaciarz
zagail "W czym panu pomoc ?". A ludzi troche w srodku bylo, tylko, ze juz w
trakcie obslugiwania, ew. czekali na kolejke do konkretnej osoby.
W sumie milo i szybko mi poszlo.
Jeden problem jaki mialem z Plusem to to, ze przy podpisaniu umowy wymagali
zaswiadczenia o zatrudnieniu. Ale to mozna zrozumiec. Wtedy bylo mnostwo
przekretow ze strony nieuczciwych abonentow.
Nie wiem jak jest teraz (tzn. czy wymagaja zaswiadczenia), bo mnie to
niespecjalnie interesuje.
Pozdrowka.

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Loteria Wizowa DV 2002 Wylosowanie zielonej karty
WITAM .... Dostałem list z informacją że zostałem wylosowany oraz dokumenty
do wypełnienia które muszę odesłać..Z listu dowiedziałem się że jednym z
warunków otrzymania wizy jest posiadanie zaÅ›wiadczenia  o zatrudnieniu w USA
. Szukam pomocy w tej sprawie , może są firmy pośredniczące lub osoby które
wiedzÄ… jak mi   pomóc    mbm@poczta.onet.pl
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: zaswiadczenie o zatrudnieniu
Poszukuje firmy ktora wystawi mi do banku zaswiadczenie o zatrudnieniu na
czas nieokreslony i zarobkach netto 3000 pln
Gdzie mozna znalezc taka firme i ile taka usluga kosztuje,
Wiem ze tak sie robi bo moi znajomi w ten sposb zalatwiali zaswiadczenia do
banku na kredyt hipoteczny ale ten czlowiek ktory je wystawil juz od pol
roku jest w Kanadzie i tam pracuje
Paweł
Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Problem z zakupem kompa
Chcialem sobie odmlodzic troche kompa -  wlasciwie wymieniajac wszystko
procz monitora ;) - ale nie mam w tej chwili wolnej gotowki wiec pomyslalem
sobie o ratach.

Problem w tym ze jestem zatrudniony (od prawie 2 lat) na podstawie
comiesiecznej umowy-zlecenie co w wiekszosci wypadkow uniemozliwia mi zakupy
na raty (nie moge przedstawic im zaswiadczenia o zatrudnieniu na umowe o
prace). ;(

Mam wiec pytanie (wydawac mogloby sie ze banalne ale dla mnie istotne),
gdzie (w mojej sytuacji) moglbym kupic sobie kompa na raty nie
przedstawiajac w/w zaswiadczenia ?

Pozdrawiam
Greg

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: Zasiłek chorobowy w ciąży w ZUS

On Fri, 19 Sep 2003, Andrzej R. wrote:
+ Użytkownik "Korowiow" <slawom@poczta.fm napisał
+ ...ewidentne próby wyłudzenia zasiłków...
[...]
+ (...)solidnego udokumentowania świadczenia pracy ...
+
+ Re : A możesz Waszeć wyjaśnić co to znaczy "solidnego"
[...]
+ zaistnienia stwierdzenia "praca faktycznie była wykonywana" ? W miarę
+ możliwoÅ›ci posiÅ‚kuj siÄ™, proszÄ™, podstawami prawnymi.  ProszÄ™ o to, bo
+ normalnie bojÄ™ siÄ™ .
+ BojÄ™ siÄ™, że za lat ileÅ› tam  ZUS (o ile jeszcze bÄ™dzie
+ istniał) odmówi mi świadczenia emerytalnego, bo moje zaświadczenia
+ o zatrudnieniu, wynagrodzeniu i opłacaniu składek "nie będą dostatecznym
+ dowodem...", a ja, prosty człowiek nie będę w stanie dochodzić swoich praw
+ przed sÄ…dem...

 Przyznam że skuteczność argumentacji mi siÄ™ spodobaÅ‚a :)
 Nie wiem czy dać ":(", bo a nuż...

+ Pozdrawiam AR


 Wzajem ! - Gotfryd

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Temat: zaświadczenia z zakładu pracy

Witam,
Moja Żona jest zatrudniona na umowe zlecenie w Fundacji
Na Rzecz Chorych na SM.
Ostatnio potrzebowała zaświadczenia o zatrudnieniu i dochodach w biurze
dowiedziała się, że za wystawienie dokumentu musi zapłacić 5zł.
I tu moje pytanie czy jest to legalne, czy sÄ… jakieÅ› przepisy dotyczÄ…ce
opłat za zaświadczenia wydawane pracownikowi?
Pięć zł. niby niewiele, ale to prawie 1,5h jej pracy:((

Wy¶wietl wiêcej postów z tematu



Strona 3 z 4 • Znaleziono 347 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  ZaÅ›wiadczenie o zatrudnieniu
Wy¶wietlono wypowiedzi znalezione dla frazy: ZaÅ›wiadczenie o zatrudnieniu