słupek
| | /
| | /
___________
przednie drzwi | O | tylne drzwi / O /
____________| |_________________/ /
______________________________________/
On Fri, 17 Oct 2003 23:32:49 +0200, Krzysztof Rynkowski wrote:
Polecam "tawot" albo zwykły smalec.
Olej szybo odparuje.
Nie strzykawka, tylko odkleić nalepkę,
odkryć ośkę i nałożyć "mazidło" np. zapałką.
Już lepiej kupić oliwę do maszyn do szycia.
Świetnie się także nadaje na zawiasy drzwiowe, jak zaczynają skrzypieć.
jest świetnie
domofon odpowiada dawnym echem
przechodzenia na młody kapitalizm
wyrwane z zawiasów drzwi
współczesnej ułańskiej fantazji
w samym środku "Przedwiośnia"
ktoś odbiera w najlepsze komórkę
sąsiadka narobiła gołąbków
za jedyne piętnaście złotych
będzie na pojutrze, na dziś, na jutro
w nowym wspaniałym świecie
zwolniła się dożywotnio z czynszu
w telewizji można na każdy temat
Kiepscy wieczór w wieczór głoszą
że u nas piwo najzdrowsze
jest świetnie
-
e.
(z dedykacją dla A.G. vel Kiepski)
jest świetnie
domofon odpowiada dawnym echem
przechodzenia na młody kapitalizm
wyrwane z zawiasów drzwi
współczesnej ułańskiej fantazji
w samym środku "Przedwiośnia"
ktoś odbiera w najlepsze komórkę
sąsiadka narobiła gołąbków
za jedyne piętnaście złotych
będzie na pojutrze, na dziś, na jutro
w nowym wspaniałym świecie
zwolniła się dożywotnio z czynszu
w telewizji można na każdy temat
Kiepscy wieczór w wieczór głoszą
że u nas piwo najzdrowsze
jest świetnie
-
e.
Ellu, czy jakaś superpuenta znajduje się w wersach o tych Kiepskich?
to jakiś serial, tak? wieczór w wieczór? racz wyjaśnić. no chyba, że
tak ogólnie piszesz o upadku kulturalnym i intelektualnym telewizji?
tak, artykuł Szczygła w zeszłym Magazynie był wstrząsający. wstrząsający.
jakiś ten Twój tekst jest nieskładny. chaotycznie wymieniasz swoje
spostrzeżenia na temat młodego kapitalizmu - jako zwykły mieszkaniec
Polski (bo przecież nie Szwajcarii) czyli zmian, które obserwujesz,
które zachodzą tuż obok Ciebie - komórka, oszczędności sąsiadki, śmiecie w
tv...
jakoś tak... nie w Twoim stylu. nie.
Vanda
ellu bi-s
| jest świetnie
| domofon odpowiada dawnym echem
| przechodzenia na młody kapitalizm
| wyrwane z zawiasów drzwi
| współczesnej ułańskiej fantazji
| w samym środku "Przedwiośnia"
| ktoś odbiera w najlepsze komórkę
| sąsiadka narobiła gołąbków
| za jedyne piętnaście złotych
| będzie na pojutrze, na dziś, na jutro
| w nowym wspaniałym świecie
| zwolniła się dożywotnio z czynszu
| w telewizji można na każdy temat
| Kiepscy wieczór w wieczór głoszą
| że u nas piwo najzdrowsze
| jest świetnie
| -
| e.
Ellu, czy jakaś superpuenta znajduje się w wersach o tych Kiepskich?
to jakiś serial, tak? wieczór w wieczór? racz wyjaśnić. no chyba, że
tak ogólnie piszesz o upadku kulturalnym i intelektualnym telewizji?
tak, artykuł Szczygła w zeszłym Magazynie był wstrząsający. wstrząsający.
jakiś ten Twój tekst jest nieskładny. chaotycznie wymieniasz swoje
spostrzeżenia na temat młodego kapitalizmu - jako zwykły mieszkaniec
Polski (bo przecież nie Szwajcarii) czyli zmian, które obserwujesz,
które zachodzą tuż obok Ciebie - komórka, oszczędności sąsiadki, śmiecie w
tv...
jakoś tak... nie w Twoim stylu. nie.
Vanda
Kiepscy rules!!!!!!!!
Banan
ellu bi-s napisała:
:
:jest świetnie
:
:
:domofon odpowiada dawnym echem
:przechodzenia na młody kapitalizm
:wyrwane z zawiasów drzwi
[...]
Przerysowania celowe, mam nadzieję. Czy rzecywiście zdarzają się jeszcze
rozmowy telefoniczne w kinie? Nie wierzę. Takie przejście niedelikatne
wcale, przeciwnie - zbyt szybkie, zbyt zachłystujące, taki chaust mroźnego
powietrza po wyjściu z dusznego pomieszczenia.
Zarzuty generalne, słowa pośpieszne, mętne. A wszystko przecież zwyczajne.
Gołąbki, śmierć, piwo dla niektórych, sitcomy dla innych niektórych.
Generalizowanie, stopniowanie, lepsi-gorsi, wyrzuty w każdą stronę. Myślę,
że nie do końca uzasadnione. Każdy ma swój świat. Peela (elkę;-) gorszy to,
mnie coś innego, a kogoś innego ja czy peel (elka). To nie znaczy ellu, że
źle, czy niedobrze. Pewnie ma swój wymiar moralizatorski i (na pewno) może
przypaść do gusty. Mnie tylko dlatego nie, że się nie zgadzam z
generalizowaniem. Forma w stosunku do treści bardzo ok.
iola
ps. A Kiepskich nie cierpię z założenia, nikt nie jest w stanie mnie
przekonać. Aktorom współczuję również.
Potężna była ta grochówka:
***
Są różne rodzaje drzwi
[...]
Pewien człowiek wiatr wzniecił nieświadomie.
Wyrwał z zawiasów drzwi moje.
I stała się rzecz niezwykła:
Przenikliwy błysk zaślepił oczy,
serce z trwogi zadrżało.
Słowa się poplątały a rozum odpłynął.
Ja to czuję gdzieś wewnątrz.
[...]
***
Witam. Jestem nowy. To mój pierwszy
kontakt z grupą dyskusyjną.
Przepraszam jeśli zrobię coś niepożądanego.
[...]
Adrian Grzesica
kotim@dino.open.net.pl
Ta lista jest dokładnie po to, żebyś miał gdzie
zamieszczać swoje wiersze. Niepotrzebnie przepraszasz.
Baw się dobrze, powodzenia,
Włodek
Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.
Witam,
Mam problem taki, ze nie mam miejsca ponad drzwiami na tyle, aby je
zalozyc - tzn. gdyby juz byly zalozone to zaden problem, ale nie da
sie podniesc drzwi po/przed zalozeniem, bo od gory cos blokuje.
Widzialem takie zawiasy, ze drzwi sa do nich wsuwane tzn. trzpien nie
jest na stale, tylko zawiasy zarowno przy framudze jak i drzach sa
krotkimi rurkami. Drzwi sie wsuwa, a potem od gory wsuwa sie trzpien
chwytajacy oba elementy zawiasu. Od gory ma grzybek wiec nie wyleci.
Pytanie, gdzie takie cos kupic ale w wymiarach do typowych drzwi, to
co widzialem znalazlem w castoramie, ale niestety gwinty za male.
TIA
Pozdrawiam,
Ghost
Pierwsze w google'u
http://www.ramat.com.pl/hiperlinkiproduktow/hzawiasy.html?200=
http://www.google.pl/search?q=zawiasy+drzwiowe&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t...
Pierwsze w google'u
http://www.ramat.com.pl/hiperlinkiproduktow/hzawiasy.html?200=
http://www.google.pl/search?q=zawiasy+drzwiowe&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t...
Tam sa zwykle zawiasy, a te wsuwane podobnie, jak te ktore znalazlem w
Castoramie maja inne gwinty. Googla juz pytalem, nie znalazlem czego
szukalem, dlatego teraz pytam grupe dyskusyjna, moze ktos po prostu mial
podobny problem.
| Pierwsze w google'u
| http://www.ramat.com.pl/hiperlinkiproduktow/hzawiasy.html?200=
| http://www.google.pl/search?q=zawiasy+drzwiowe&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t...
Tam sa zwykle zawiasy, a te wsuwane podobnie, jak te ktore znalazlem w
Castoramie maja inne gwinty. Googla juz pytalem, nie znalazlem czego
szukalem, dlatego teraz pytam grupe dyskusyjna, moze ktos po prostu
mial podobny problem.
Jakie inne gwinty...? Co jest nie tak z tymi np. po środku w drugim rzędzie?
http://www.ramat.com.pl/hiperlinkiproduktow/hzawiasy.html?200=
Użytkownik "Sławek SWP" <skasujdamspietrasiewiczu@wp.plnapisał w
wiadomości
W: News:f5o7fj$71@atlantis.news.tpi.pl,
Od: Ghost <gh@everywhere.pl
Było:
| Pierwsze w google'u
| http://www.ramat.com.pl/hiperlinkiproduktow/hzawiasy.html?200=
| http://www.google.pl/search?q=zawiasy+drzwiowe&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t...
| Tam sa zwykle zawiasy, a te wsuwane podobnie, jak te ktore znalazlem w
| Castoramie maja inne gwinty. Googla juz pytalem, nie znalazlem czego
| szukalem, dlatego teraz pytam grupe dyskusyjna, moze ktos po prostu
| mial podobny problem.
Jakie inne gwinty...? Co jest nie tak z tymi np. po środku w drugim
rzędzie?
http://www.ramat.com.pl/hiperlinkiproduktow/hzawiasy.html?200=
Gwinty sa nie tak, gwinty. Mialem w rece te ktore wskazales - potrzebuja
znacznie mniejszego otworu niz ten, ktory juz mam fabrycznie wykonany.
Zrobienie innego otworu nie wchodzi w gre, bo oscieznica juz zamontowana i w
miejscu otworu musi byc wzmacniana. Mam standardowa oscieznice metalowa.
" 666" <usu@wp.euwrites:
Pewnego rodzaju "zwyczajem" wydawalo się umieszczanie przycisku
dzwonka po stronie klamki (a nie zawiasów) drzwi wejsciowych do
mieszkania. Czy był/jest na to jakiś przepis/norma? Bo elepstrykom
na budowie wiele różnych rzeczy wyszło "jak leci", w tym te
przyciski, i pytanie jak teraz dochodzić od dewelopera przy
odbiorze. Akurat j_e_s_t kłopot uzytkowy w tym konkretnym przypadku.
Klopot polegajacy na?
Jak ktos dzwoni, to mu klamka w ogole nie jest potrzebna - drzwi
otwiera ktos od srodka.
MJ
| Wręcz przeciwnie - takie drzwi trudniej wyważyć, bo nie ma wygodnego
punktu
zaczepienia, ciezko wlozyc 'lapke' miedzy drzwi a futryne ...
| Zawiasy o tyle nie maja nic do rzeczy, ze zamkniete drzwi blokuja sie na
trzpieniach przeciwwywazeniowych a nie na zawiasach ...
szpara między płatem drzwi a futryną jest taka sama z obu stron
(teoretycznie żadna )
oto schematyczne myślenie.
Zawiasy mają to do siebie, że po wyjęciu trzpieni zawiasów, drzwi trzymaja
sie tylko
na trzpieniach antywyważeniowych. w przypadku drzwi otwieranych do wewnątrz
na wszystkich trzpieniach (;-).
MK
On Wed, 02 Jul 2003 09:20:06 +0200, ARM wrote:
Masz racje ale tylo czesciowo - zauwaz, ze wspominasz o rzeczach oczywistych
a nie tworczych. Zapomniales ze mostu czy auta nie projektuje osoba z jednej
grupy zawodowej potrzeba tez artystow, stylistow itd. Czy zatem zatrudnienie
do zaprojektowania ksztaltu auta jakiegos amatora posidajacego gust ale bez
dyplomu jest bledem? Czy od razu takie auto nie moze sie nikomu podobac?
Moze sie okazac ze i owszem, ladne, ale silnik sie nie miesci,
kola nie moga skrecac, rozklad masy przywoity wymaga 100kg balastu,
a gdzie zmiescic zawiasy drzwi to mlody nie pomyslal :-)
P.S. lecial na discovery filmik o powstawaniu Lotusa Elise. Byl m.in.
i artysta - zaprojektowal nadwozie, zatwierdzili, wzial aerodynamik
model do tunelu .. zle sie zachowywal wiec siegnal po plasteline.
Troche tylko pozmienial ... ale zobaczyl to autor ... "co pan zrobiles
z moim projektem? Jak mozna zmienic dzielo sztuki. ... przeciez moj
projekt zostal zatwierdzony przez zarzad ! " :-)
A ciekawe - w ogole nie widzialem np badan roznych typow zawieszen.
Zaprojektowali jakies, wsadzili do prototypu ... i po paru jazdach
opinia - swietnie sie prowadzi.
J.
Zimowa pora wpadlem na niefortunny pomysl kapniecia na zawiasy drzwi
odrobina plynu hamulcowego.
Niby dzialalo, bo nie przymarzaly i lekko chodzily.
Jednak w czasie jazdy plyn wyciekal, pryskal na drzwi i
teraz mam z obydwu stron biale plamy na lakierze, ktore nie chca zejsc
metodami tradycyjnymi (szmatka, woda, plyn itp.)
Czyzby lakier zostal przezarty i trwale uszkodzony ?
Pozdrawiam
Tomek z Krakowa
http://vwgarbus.of.pl
z tego co wiem to na plyn ham. na lakierze nie ma zadnej metody lacznie z
piaskowaniem, kazdy lakier z tego zchodzi - taki mi kiedys powiedzial
zaprzyjazniony lakiernik, ze to metoda na najgorszego wroga, polac mu maske
plynem hamulcowym, maska choc cala to praktycznie do wymiany
pozdrawiam
cabrioman
Witam Wszystkich.
Zimowa pora wpadlem na niefortunny pomysl kapniecia na zawiasy drzwi
odrobina plynu hamulcowego.
Niby dzialalo, bo nie przymarzaly i lekko chodzily.
Jednak w czasie jazdy plyn wyciekal, pryskal na drzwi i
teraz mam z obydwu stron biale plamy na lakierze, ktore nie chca zejsc
metodami tradycyjnymi (szmatka, woda, plyn itp.)
Czyzby lakier zostal przezarty i trwale uszkodzony ?
Pozdrawiam
Tomek z Krakowa
http://vwgarbus.of.pl
Pozdrawiam
Pawel Satkiewicz
ps. a ten srodek o ktorym pisano to np. AntiFog Shella - ok 6 pln - dziala!
pozdrawiam
cabrioman - poznan
witam
czy ktos ma sprzedac sruby zawiasow drzwi ale luzem bo wszedzie gdzie
pytalem to mi razem z zawiasami i trzpieniami chcieli szpszedac.
potrzebuje 5 sztuk.
pozdr
karol
**************************************************
Wiadomosc wyslana z bramki WWW -NEWS
znajdujacej sie na stronie www.garbusy.org.pl
coyot wrote:
| Ale tymczasem sam musze sie pozbyc garba i bulla..
***powiedz coś więcej o buliku ??
A nie mowilem? Wisi gdzies w ogloszeniach na garbomanii chyba..albo
garbusach.. jako kastenwagen wisi, choc jest 5 -osobowy.
Silniczek ma ten mniej ekonomiczny ,za to dobrze rozpedzajacy; 1600ccm
,alternator w nim.. Teraz przetarl sie przewod hamucowy i czeka na
wymiane do soboty, ale poza tym normalnie jezdzi.. przeglad do wrzesnia
ma, oc ma i jezdzi sobie ..wszystko poza klamka drzwi suwanych ma z
rzeczy co w nim byly oryginalnie. Do tego ma w tyle kanape od ogorka,
podsufitke z innego bula przelozona.. Do zrobienia uszczelnienie skrzyni
biegow - ktos zle zalozyl o-ring przy wkladaniu..( juz nie bede dobijal
i pisla kto..ale tamze mu blache robili tez) Blacha juz tez do remntu
przynajmniej w kilku miejscach. Dwa punkty ramy, zawiasy drzwi i tylna
klapa - innymi slowy tam gdzie juz ktos cos przy nim robil - jest do
poprawki.
Pewnie o czyms zapomnialem wspomniec, na przyklad o tym co juz ma
porobione:)) Ale to juz na priv ewentualnie..
A garb to 1302 L z 72 - tez 1600ccm.
Pozdry dla sprzedajcych..:
D.Bullioo
Czy ktoś próbował zakładać do garbusa zawiasy drzwi, takie które by nie
wystawały na zewnątrz ?
Widziałem takie na zdjęciach, ale w przypadku drzwi otwieranych "pod wiatr",
a ja chciałbym założyć pozostawiając normalnie otwierane drzwi.
Pozdrowienia
mailto:jkrys@vwbeetle.and.pl http:\vwbeetle.and.pl
************VW 1303 '73 Under construction***************
******It's Not a Car, It's a Vintage Volkswagen**********
No ja wlasnie takie u siebie zrobilem (tzn. Tomek Czopek zmajstrowal)
Zawiasy w srodku auta, na zewnatrz gladziutki jak pupcia
niemowlaka :)))
KeNdY
A od czego dopasowałeś te zawiasy ? Czy może je dorabiałeś od początku ?
Pozdrowienia
mailto:jkrys@vwbeetle.and.pl http:\vwbeetle.and.pl
************VW 1303 '73 Under construction***************
******It's Not a Car, It's a Vintage Volkswagen**********
a wiec tak zabralem sie za dach. nie powiem ze ciekoz mi idzie ,ale kupilem
nowe gadzet ochronne typu okulary i maski i jakos idzie :)
zeszlifowalem w sumie 1/4 dachu. w jednym miejscu to sa naprawde alnde
wzgorza i doliny, ale trudno.
odkrecilem tez jedne drzwi i juz mam pewnie n problem.
wypadly mi blaszki do ktorych byly przykrecane zawiasy drzwi bocznych. jak
je wlozyc z powrotem ?
problem :)
mam jeszcze pare tygodni na wyszlifowanie i wyjecie reszty klamtowo z bula.
i tak jak mowielm, zaczne w piwnicy robic drzwi, klapy itp.
troche jest roboty. no i nie wiem jak odkrecic sruby trzymjace reszte
drzwi - nie mam palnika !!!
a w przyszlym tyognidu robie hamulce w garbim i znowu bedzie jezdzil :)
i w ogle nazwalem juz mojego bulasa: OGR :)
dlaczego? Bo ogry maja warstwy i moj bulik ma warstwy... lakieru i szpachl i
:))))))))
no to pa
klocek
Pozdrawiam
Pawel Satkiewicz
Ja tym uszczelnialem polaczenie brodzika ze sciana (nie w garbie) - kiedys
sobie zainstaluje wanne w garbie ;-))). Tego cholerstwa nie rozpuscisz jak
jest stare - zaluz na wietarke dlugi prel ze skreconym koncem (jak
korkociag) i gazu....
IdeL VW1300 69/70
Paskud
tak z czystej ciekawości: HalaBala gdzie sa te trójkątne dziurki w progach
o
których piszesz że zatkałes? możesz to uszczegółowić?
Jasne ;) Jerzeli masz oryginalne progi to sa one zupelnie na widoku.
Otwierajac drzwi i patrzac z gory na prog jakies 10cm od slupka srodkowego
jest jedna i 10cm od slupka tego gdzie sa zawiasy drzwi jest druga ;)
Kurde jak bym mial cyfrowke to bym Ci fotki porobil ;)
| tak z czystej ciekawości: HalaBala gdzie sa te trójkątne dziurki w progach
o
| których piszesz że zatkałes? możesz to uszczegółowić?
  Jasne ;) Jerzeli masz oryginalne progi to sa one zupelnie na widoku.
Otwierajac drzwi i patrzac z gory na prog jakies 10cm od slupka  srodkowego
jest jedna i 10cm od slupka tego gdzie sa zawiasy drzwi jest druga ;)
  Kurde jak bym mial cyfrowke to bym Ci fotki porobil ;)
--
Pozdrowienia
HalaBala
dzięki za info!
nie mam tych otworów, a progi z pewnoscia miałem robione tzn poprzednik robił
bo sa zdrowe i silne jak diabli tyle ze tych otworów odprowadzających wode ni
ma!
pozdr bloodwampiria
________________________
gg 4013935
tel. 606 83 93 40
www.vwhalabala.prv.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Hey Marcin! Obgladnij to zwierciadlo i odpisz co i jak.
Pozdro IdeL
PS LOCO tyz ma dwie sztuki ale on chyba rzadko ma dostep do netu i na
razie
nie wiem co on za to chce...
Jakby po tych wszystkich ioperacjach Wam cos zostało to ja tez chciałbym sie
podłaczyc pod te akcje kupowania lusterek, najchetniej lewe i prawe
wkrecane w zawiasy drzwi, ale kupie kazde, jakosc szkla nie ma znaczenia, bo
można to regenerowac;
Wiec chcialbym zapisac sie w kolejke, bo doczytalem ze sa juz w zasadzie
trzy, to moze i mnie starczy.
pozdrawiam
bodo
czerwony skarabeusz VW'69/1600/OLSZTYN
b@garbomania.com.pl
b@uwm.edu.pl
siema, co sie stalo sie ze na grupie taki maly ruch?? kilka postow na
dzien
i tyle. czyzby grupa powoli umierala? huh
Dobre pytanie...
Może coraz mniej ludzi jeździ Garbami? Może Garby się nie psują i nie ma o
co pytać? Z moim się nic specjalnego nie dzieje więc nic nie gadam ;) Nie
będę pisał, że znowu zatankowałem czy zmieniłem olej. A właśnie... Ostatnio
zmieniłem olej na 0W40 (Mobil 1) i nasmarowałem zawiasy drzwi.
Pozdrawiam,
SPB
Mam taki problem ze mi sie w kaszlu pojawil dosc znaczny luz na zawiasach.
Drzwi odkreca sie latwo (4 sruby do budy) ale nie widzialem by zawias dalo
sie wymontowac z drzwi. Trzeba do tego wizyty u blacharza czy to jakims
sposobem mozna wyjac i kupic kompletne zawiasy na wymiane ?
=================================================================
Mam Swifta 1,3 GLX sedan z 98 roku. Przebieg 68kkm. Jak dotychczas
polecialy:
- klocki hamulcowe co 25kkm, 350zl - produkt Bosha wczesniejsze
modele
mialy lepsze
- tarcze hamulcowe po 50kkm, 1,2kzl - jw Bosh
- 2*szyby boczne po ok. 1,3kzl (amatorzy mojego radia)
- 1 szyba czolowa ok. 1,8kzl (chyba spadl lod)
- rdza na niektorych elementach w bagazniku
- zardzewialy zawiasy drzwi przednich (gwarancja)
- akumlator po 22 miesiacach (50% gwarancji)
- uszczelki wokol drzwi
- troche przeciekala woda do kabiny, ale sie uszczelnil brudem
- kilka spinek do plastikow po 7zl/sztuka
Spalanie w miescie 6,8-7,3 na trasie 7,2-7,6 (mam ciezka noge).
Przeglady co 10kkm, pozniejsze modele maja co 15kkm.
Samochod bardzo latwo wpada w poslizg (zarowno na oryginalnych
Michelinach jak i Debicy Frigo).
Zalety: bardzo zrywny i dynamiczny, ale do tego trzeba jezdzic na
niskich biegach. Ma za to baaardzo dlugie przelozenia.
===============================================================
Po kolejnym 1000 km moge dodac do listy jeszcze uszkodzony alternator i
akumlator.
Stryjek wrote:
Witam
Prosze o opinie na temat tego autka.
Cena 27.600zl wydaje sie zachecajaca ale przed zakupem chcialbym poznac
grupowiczow :)
pozdrawiam
Piotr
P.S.
prosze o odpowiedz takze napriva bo w pracy admini blokuja u mnie dostep do
newsow.
Co do awaryjnosci - mialem Swifta 1,3 GLX sedan z 98 roku. Przebieg
79kkm. W ciagu niecalych trzech lat polecialy:
- klocki hamulcowe co 25kkm, 350zl - produkt Bosha wczesniejsze modele
mialy lepsze
- tarcze hamulcowe po 50kkm, 1,2kzl - jw Bosh
- 2*szyby boczne po ok. 1,3kzl (amatorzy mojego radia)
- 1 szyba czolowa ok. 1,8kzl (chyba spadl lod)
- rdza na niektorych elementach w bagazniku
- zardzewialy zawiasy drzwi przednich (gwarancja)
- akumlator po 22 miesiacach (50% gwarancji)
- uszczelki wokol drzwi
- troche przeciekala woda do kabiny, ale sie uszczelnil brudem
- kilka spinek do plastikow po 7zl/sztuka
- alternator
Spalanie w miescie 6,8-7,3 na trasie 7,2-7,6 (mam ciezka noge).
Przeglady co 10kkm, pozniejsze modele maja co 15kkm.
Samochod bardzo latwo wpada w poslizg (zarowno na oryginalnych
Michelinach jak i Debicy Frigo).
Zalety: bardzo zrywny i dynamiczny, ale do tego trzeba jezdzic
na niskich biegach. Ma za to baaardzo dlugie przelozenia.
... Czesci do Swifta sa tak koszmarnie drogie ...
Oryginalne w ASO, owszem.
- klocki hamulcowe co 25kkm, 350zl - produkt Bosha wczesniejsze modele
mialy lepsze
- tarcze hamulcowe po 50kkm, 1,2kzl - jw Bosh
Ostatnio też musiałem wymienić tarcze - w ASO krzyknęli mi 600
za pojedynczą tarczę, no to im podziękowałem.
Wymieniłem gdzie indziej, na Lukasa - komplet tarcz i klocków za 600
łącznie z wymianą.
- 2*szyby boczne po ok. 1,3kzl (amatorzy mojego radia)
- 1 szyba czolowa ok. 1,8kzl (chyba spadl lod)
- rdza na niektorych elementach w bagazniku
- zardzewialy zawiasy drzwi przednich (gwarancja)
- akumlator po 22 miesiacach (50% gwarancji)
- uszczelki wokol drzwi
- troche przeciekala woda do kabiny, ale sie uszczelnil brudem
- kilka spinek do plastikow po 7zl/sztuka
- alternator
Hmmm ... może po prostu miełeś pecha ?
Samochod bardzo latwo wpada w poslizg (zarowno na oryginalnych
Michelinach jak i Debicy Frigo).
No to już nie jest wina samochodu, tylko opon.
Pozdr, Woody
Wy�wietl wi�cej post�w z tematu
Woody wrote:
| ... Czesci do Swifta sa tak koszmarnie drogie ...
Oryginalne w ASO, owszem.
Na gwarancji musisz wszystko robic w ASO, jesli nie chcesz jej stracic.
Wszystko co opisalem mialo miejsce na gwaracji.
| - klocki hamulcowe co 25kkm, 350zl - produkt Bosha wczesniejsze modele
| mialy lepsze
| - tarcze hamulcowe po 50kkm, 1,2kzl - jw Bosh
| - rdza na niektorych elementach w bagazniku
| - zardzewialy zawiasy drzwi przednich (gwarancja)
| - akumlator po 22 miesiacach (50% gwarancji)
| - uszczelki wokol drzwi
| - troche przeciekala woda do kabiny, ale sie uszczelnil brudem
| - kilka spinek do plastikow po 7zl/sztuka
| - alternator
Hmmm ... może po prostu miełeś pecha ?
Rdza, padniety alternator i akumlator, rwace sie usczelki, woda w
samochodzie, woda w kierunkowskazie - I to nazywasz pechem ?? ;-)
On 3 Apr 1998 14:28:06 GMT, kab@infoserv.ii.uj.edu.pl (Maciek
Kabala) wrote:
: Kazdy fiat jest gorszy od jakiejkolwiek HONDY.
Pod jakim wzgledem lepszy, jakoscio to sie zgodze co do reszty to dyskusyjna
sprawa.
Pozatym powiadasz kazdy fiat gorszy od jakiejkolwiek hondy, no to porownaj
fiata coupe do hondy civic - te auto sa nieporownywalne bo naleza do roznych
klas, wiec twoje twierdzenie jest nieprawdziwe.
Maciek
Oczywiscie, ze mi chodzi o jakosc. Jak zobaczylem, ze w
4-letnim uno sasiada sa zardzewiale sruby mocujace zawiasy drzwi
przednich do budy, to dalem sobie spokoj z ta firma.
------------------------------------------------
Blue Sun
"I will kill the man, a man looks like me"
------------------------------------------------
Dawno temu (polowa lat 80-tych) moj kumpel z klasy w ogolniaku zrobil
prawko i z tej okazji stary sprezentowal mu Syrene, mniej wiecej w wieku
kumpla, jeszcze z tych co to sie drzwi pod wiatr otwieraly, znaczy sie
zawias mialy na slupku srodkowym a klamke z przodu.
Kumpel pojechal kiedys za miasto, rozpedzil bolid do nieziemskiej
predkosci bliskiej 100 na godzine, po czym otworzyly mu sie prawe drzwi.
Oczywiscie przy tej szybkosci zadzialaly jak dobry hamulec
aerodynamiczny, w zwiazku z tym kumpel wyladowal w rowie. Syrena mocno
rozbita, kumpel jakims trafem bez wiekszych obrazen, zdaje sie ze mial w
tej Syrenie zainstalowane pasy, przewidujacy czlowiek. A najzabawniesze
ze zawiasy drzwi sie nie wylamaly i byla to jedna z niewielu rzeczy w
tym samochodzie ktore dalej dzialaly po wypadku ;-)))))
J.
Witam!
http://moto.allegro.pl/item157689845_nowy_polski_fiat_126_p.html
Ale cena z kosmosu
Da się tak wytrzeć pedał gazu i rozhuśtać zawiasy drzwi kierowcy,
przejeżdżając 428km?
Dodatkowo porysowana szybka deski rozdzielczej...
To auto ma kręcony licznik, czyli standard w polskim handlu samochodami.
Da się tak wytrzeć pedał gazu i rozhuśtać zawiasy drzwi kierowcy,
przejeżdżając 428km?
Dodatkowo porysowana szybka deski rozdzielczej...
o czym ty bredzisz chlopcze? widac ze w zyciu nie miales do czynienia z kaszlem.
dla twojej wiadomosci: tak ma byc. pedal gazu jest metalowy. a co do reszty -
nie wiem o co ci chodzi.
To auto ma kręcony licznik, czyli standard w polskim handlu samochodami.
oczyyyywiscie
| http://moto.allegro.pl/item157689845_nowy_polski_fiat_126_p.html
| Ale cena z kosmosu
Da się tak wytrzeć pedał gazu i rozhuśtać zawiasy drzwi kierowcy,
przejeżdżając 428km?
Dodatkowo porysowana szybka deski rozdzielczej...
To auto ma kręcony licznik, czyli standard w polskim handlu samochodami.
Jak przejadę swoim Maluchem jeszcze niecałe 3000km to też będę miał
taki przebieg :-)
Tu wyczyszczę, tam zamaluję i sprzedam pasjonatom z Niemiec ;)
Zmyślasz. Mi przy 30 km/h podniosła się maska w Poldku i już ledwie
się dała zamknąć. Przy 135 km/h maska wywinełaby się na dach po drodze
wygniatając przednią szybę.
Przypomina mi się opowiadanie mojego ojca o tym, jak krótko po wojnie
jechali z kolegą DKW-F8 tegoż kolegi i przy szybkości zapewne nie
więcej niż kilkadziesiąt km/h ojciec stwierdził, że drzwi po jego
stronie są niedomknięte (jak zapewne dobrze wiesz "dekawki" miały drzwi
typu "kurołap" ;-) Próba ich domknięcia skończyła się tak, że wyrwane z
zawiasów drzwi znaleźli w przydrożnym rowie :))
Sam natomiast doskonale pamiętam, jak maska otworzyła się przy jakichś
80 km/h w starym "Fordzie Cortina" - przednia szyba wprawdzie jakimś
cudem ocalała, ale maska była dość mocno zdewastowana... ;-))
Pozdrawiam :)
W.
Thursday, August 3, 2006, 4:10:53 PM, you wrote:
| Zmyślasz. Mi przy 30 km/h podniosła się maska w Poldku i już ledwie
| się dała zamknąć. Przy 135 km/h maska wywinełaby się na dach po drodze
| wygniatając przednią szybę.
Przypomina mi się opowiadanie mojego ojca o tym, jak krótko po wojnie
jechali z kolegą DKW-F8 tegoż kolegi i przy szybkości zapewne nie
więcej niż kilkadziesiąt km/h ojciec stwierdził, że drzwi po jego
stronie są niedomknięte (jak zapewne dobrze wiesz "dekawki" miały drzwi
typu "kurołap" ;-) Próba ich domknięcia skończyła się tak, że wyrwane z
zawiasów drzwi znaleźli w przydrożnym rowie :))
Sam natomiast doskonale pamiętam, jak maska otworzyła się przy jakichś
80 km/h w starym "Fordzie Cortina" - przednia szyba wprawdzie jakimś
cudem ocalała, ale maska była dość mocno zdewastowana... ;-))
Nie znam wymiarów i zachowania maski w Fordzie ale w Poldku akurat
znam doskonale. Przy tych 30 km/h niewiele brakowało do zniszczenia
przedniej szyby - nawet sobie nie wyobrażam ocalenia szyby przy 60
km/h a tu pajac zmyśla 135 km/h.
na ile takie uszkodzenia sa niebezpieczne?
jak wplywaja na zywotnosc wozu i jakie moga byc konsekwencje?
trzeba dodac ze auto jest juz zrobione i wyglada b. porzadnie - sciezke tez
przeszlo.
z gory dziekuje za wszelkie uwagi
Spalanie w miescie 6,8-7,3 na trasie 7,2-7,6 (mam ciezka noge).
Przeglady co 10kkm, pozniejsze modele maja co 15kkm.
Samochod bardzo latwo wpada w poslizg (zarowno na oryginalnych
Michelinach jak i Debicy Frigo).
Zalety: bardzo zrywny i dynamiczny, ale do tego trzeba jezdzic na
niskich biegach. Ma za to baaardzo dlugie przelozenia.
Robert Krol wrote:
Witam
Jaka jest opinia sznownych grupowiczow o samochodziku ja w temacie
Ile toto pali, usterkowosc (faktycznie nie do zdarcia??)
interesuja mnie roczniki 95-96 i raczej silnik 1.0
Pozdrowienia
Karol
--
Poszukuje dobrego ASO w Krakowie bo musze dac Punto na przeglad, a nie
chce placic partaczom / naciagaczom (niepotrzebne skreslic) - przy
okazji chcialbym tez sprawdzic zawieszenie i amortyzatory
Podobno Polinar. Jednak ja jestem z nich srednio zadowolony i chyba swoj
pierwszy przeglad Punciaka zrobie w ASO w Wieliczce (Nodzynski) W Polinarze
juz 3 razy (teoretycznie) smarowali mi zawiasy drzwi i dalej skrzypia. Jesli
tak wszystko robia to...
PS. Czy ktos nie wie czy mozna zamontowac obrotomierz do Punto S (czy
pasuje w deske ten z SX) i ile to kosztuje ?
Kiedys sie pytalem o to. Otoz nici z Twojego pomyslu. Obrotomierz montuje
sie wraz z cala tablica przyrzadow za 700 lub 1000 PLN (dokladnie nie
pamietam). W kazdym razie powiedzieli mi, ze samego obrotomierza zamontowac
sie nie da...
Pozdrowionka
MIK
Co do awaryjnosci - mialem Swifta 1,3 GLX sedan z 98 roku. Przebieg
79kkm. W ciagu niecalych trzech lat polecialy:
- klocki hamulcowe co 25kkm, 350zl - produkt Bosha wczesniejsze modele
mialy lepsze
- tarcze hamulcowe po 50kkm, 1,2kzl - jw Bosh
- 2*szyby boczne po ok. 1,3kzl (amatorzy mojego radia)
- 1 szyba czolowa ok. 1,8kzl (chyba spadl lod)
- rdza na niektorych elementach w bagazniku
- zardzewialy zawiasy drzwi przednich (gwarancja)
- akumlator po 22 miesiacach (50% gwarancji)
- uszczelki wokol drzwi
- troche przeciekala woda do kabiny, ale sie uszczelnil brudem
- kilka spinek do plastikow po 7zl/sztuka
- alternator
Spalanie w miescie 6,8-7,3 na trasie 7,2-7,6 (mam ciezka noge).
Przeglady co 10kkm, pozniejsze modele maja co 15kkm.
Samochod bardzo latwo wpada w poslizg (zarowno na oryginalnych
Michelinach jak i Debicy Frigo).
Zalety: bardzo zrywny i dynamiczny, ale do tego trzeba jezdzic
na niskich biegach. Ma za to baaardzo dlugie przelozenia.
conkon wrote:
Co sadzicie o tym samochodzie. Jest stosunkowo niedrogi, dlaczego? Jak
wygladaja ceny czesci i eksploatacji?
Mozesz napiosac to po polsku ??
Nic z tego nie rozumiem :-(
To bylo napisane najprosciej jak sie da o deadlocku, ale jak widac za prosto
:) Chodzi o to ze po normalnym zamknieciu pilotem jedyna droga otwarcia jest
pilot lub kluczyk, a do tego jest niestety poprawne dzialanie zamka.
| Co do otwarcia to ja widze jedna mozliwosc, dobrac sie do wnetrza drzwi
| zdejmujac tapicerke. Tapicerka trzyma sie na 4 srubach, 2 sa pod raczka
| (trzeba zdjac plastikowa pokryweczke - sa na niej ukryte wyciecia na
| srubokret). Ostatnie 2 sruby znajduja sie na samym dole, to mozna obadac
| na drugich drzwiach.
Niestety sa od doly, dostepne po otwarciu drzwi.
Jako, ze o drzwi tylne chodzi, czy da sie je zdjąć po odkreceniu zawiasów?
Ja jak zdejmowalem tapicerke moglem sobie pozwolic na otwarcie drzwi i
takich kombinacji nie testowalem, wiec nie wiem. 2 sruby sa na samym dole i
ta czesc sprawi sporo problemu. Biorac pod uwage jak te drzwi sa zbudowane i
ze sama tapicerka to dopiero poczatek nie widze bezinwazyjnej metody zdjecia
tapicerki.
Pozdr
PS. Wydaje mi sie po wyjeciu zawiasow nie bedzie wiele lepiej, zaczep z
karoserii to ucho, wiec po odkreceniu zawiasow drzwi dalej beda sie trzymaly
i nie bedzie mozna ich za bardzo odgiac :(
On Sat, 21 Jun 2003 00:20:43 +0200, Jarek Nowak wrote:
Mam strasznie upierdliwy problem - stukajace na dziurach zawiasy drzwi.
Po konsultacjach z blacharzami stwierdzono
wyrobienie bardziej tulejek niz sworznia :( co sie potwierdzilo.
No ale pytanie brzmi - czy ktos ma jakies rozwiazanie?
a) wymienic cale zawiasy
b) dorobic ciut wiekszy sworzen
c) do jakiegos POM sie zglosic - tam potrafili napawac [sworzen]
d) ... nie pomoze przypadkiem jakies ustawienie zamka ?
J.
Cavallino wrote:
Na moje auta ASO Fiata przez chyba 8 lat wydało ze 30 000 zł.
Wszystko w ramach gwarancji (zwykłej i kontraktowej).
Więc pojęcia masz o tym jak świnia o gwiazdach.
Dokładnie. W moim ASO Fiata potrafiło na gwarancji wymieniać rzeczy których
nie zgłasaszałem (np. zawiasy drzwi - uznałem że w Fiacie tak ma być a nie
lubię ludziom zawracać dupy pierdołami...)
On Mon, 26 Mar 2007 13:32:02 -0400, Pete wrote:
Użytkownik "JAM" wrote
| Gwoli scislosci, te dane sa nieaktualne.
| Patrz tutaj: http://www.freep.com/apps/pbcs.dll/article?AID=2007703250593
Chodziło mi o to, że według JL olej trzeba zmieniać co 3 tys. mil. Dadzą Ci
na klejkę na szybę: "come back in 3000 miles or 3 months."
Akurat ta wiedza zdaje sie byc gleboko zakorzeniona wsrod Amerykanow,
nie wiem czy inna naklejka nie spowodowalaby odejscia klientow :-)
| Jaki samochod wymaga demontazu oslony silnika aby wymienic olej ?
| Czyzbys dysponowal Ferrari ?
Np. BMW i auta koncernu VAG.
A konkretnie ktore ?
< W koncu jezeli proponuja nasmarowanie zawiasow
| drzwi i wymiane filtra powietrza na nowy to przeciez generalnie ta
| usluge wykonuja za zgoda klienta wiec dalczego sie ich czepiac ?
Dlatego, że mogą Ci proponować coś czego nie potrzebujesz, ale tak Ci to
przedstawią, że będziesz myślał, że Ci się auto rozleci zaraz jeśli tego nie
zrobisz.
Nie wiem jak tam w ameryce, ale filtry trzeba co pewien czas
wymieniac, a i zawiasy nasmarowac sie zdarza ..
J.
White Lithium Grease
bialy smar litowy ?
dobre rowniez na zawiasy drzwi, na zatrzaski zamkow itp
JANUSZ <jaryd@polbox.comwrote in message
Witam
Czym smarujecie takie urządzenia jak antena elektryczna i mechanizm
szyberdachu. Jakie macie patenty w tej dziedzinie.
--
Szerokiej drogi życzy Janusz
===============================
Ford Transit 2,5D <=Honda Accord 2,0iES
Mam mozliwosc kupic Avensis kombi z 98 r.:
- przywieziona z Holandii (numery tamtejsze wywozowe) kilka dni temu
- silnik 2.0 TD
- przebieg 140.000km
- ABS, klima manualna, elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka,
- bez radia ale z instalacja i glosnikami
- wgnieciony fragment przedniego prawego blotnika i progu tuz za przednim
kolem, ponizej zawiasow drzwi,
- ogolnie wyglada na dobrze utrzymany, brak powaznych zniszczen
sprzedajacy chce za niego 21.000pln
Brac go czy nie?
I jeszcze jedno, co sprawdzic? Czy to dobry silnik?
Pozdrawiam,
Wy�wietl wi�cej post�w z tematu
Mam mozliwosc kupic Avensis kombi z 98 r.:
- przywieziona z Holandii (numery tamtejsze wywozowe) kilka dni temu
- silnik 2.0 TD
- przebieg 140.000km
- ABS, klima manualna, elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka,
- bez radia ale z instalacja i glosnikami
- wgnieciony fragment przedniego prawego blotnika i progu tuz za przednim
kolem, ponizej zawiasow drzwi,
- ogolnie wyglada na dobrze utrzymany, brak powaznych zniszczen
Słyszałem nieciekawe opinie o starych avensisach...
Podobno są awaryjne. Dobadaj ten temat. Pozdro.
....podnosniki klapy bagaznika. Ostatnio wszystko co sie dalo w aucie
(zamki, zawiasy drzwi, wycieraczki (nie piora :-] ) oraz wlasnie podnosniki
klapy bagaznika ) spsikalem WD40 i mam jakies takie subjektywne ;odczucie
ze klapa mi sie wolniej, ciezej podnosi. Czym ja teraz spsikac, coby ladnie
znow do gory hulala ? Myslalem o oleju w sprayu (Kettenspray) ale wole
wlasnej inwencji juz nie wkladac.
A nie zrobiło się trochę chłodniej? Podnośniki mają tłumienie olejowe, więc gdy
mrozik złapie to olej gęstnieje i ciężej jest otworzyć bagażnik. Jeśli masz
trochę śniegu/lodu na klapie patrz powyższe. Kiedyś po opadach śniegu chciałem
otworzyć klapę bagażnika by wyciągnąć miotełkę i nieźle się napociłem.
Pozdrawiam
(zamki, zawiasy drzwi, wycieraczki (nie piora :-] ) oraz wlasnie
podnosniki
klapy bagaznika ) spsikalem WD40 i mam jakies takie
No nie wiem czy to byl dobry pomysl... WD40 jest b. zadki co za tym idzie
bardziej nadaje sie do "naprawy" np. nieotwierajacego sie zamka niz
dlugotrwalej konserwacji. Zamki proponuje zasmarowac teraz czyms gestszym
(jakis smar) bo obawiam sie ze to co w fabryce tam dali skutecznie
wyplukales tym WD ktore wkrotce splynie.... TO SAMO TYCZY SIE ZAWIASOW
A ja tez w weekend wladowalem WD40 w zawiasy, bo drzwi czasem piskaly. W
sumie to racja, ze wyplynie i wyplucze. W ogole o tym nie myslalem.
Wojtek
Użytkownik Rafaello(Gdansk) <n@cefarm.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v4kjm$r0@news.tpi.pl...
| ....podnosniki klapy bagaznika. Ostatnio wszystko co sie dalo w aucie
| (zamki, zawiasy drzwi, wycieraczki (nie piora :-] ) oraz wlasnie
podnosniki
| klapy bagaznika ) spsikalem WD40 i mam jakies takie
No nie wiem czy to byl dobry pomysl... WD40 jest b. zadki co za tym idzie
bardziej nadaje sie do "naprawy" np. nieotwierajacego sie zamka niz
dlugotrwalej konserwacji. Zamki proponuje zasmarowac teraz czyms gestszym
(jakis smar) bo obawiam sie ze to co w fabryce tam dali skutecznie
wyplukales tym WD ktore wkrotce splynie.... TO SAMO TYCZY SIE ZAWIASOW
Witam
Posiadam BMW E34 i jak co roku pojawił się problem: przychodzę rano do
samochodu, próbuję go odpalić i ... nic. Oświetlenie wnętrza ledwo się ćmi
a bębenek zamka gorący (prawie aż parzy). Gdy były "wielkie mrozy" to
wszystko działało ok, gdy teraz zrobiło się lekko wilgotnie i lekko
mroźno, jest to co przed rokiem. Podobno toto ma grzanie zamka, ale jak to
wyłączyć??? Podczas jazdy nie grzeje, ale ile mozna jeździć.... :)
Próbowałem psiknąć kultowym WD40 i nie pomaga. Jak to wyłączyć???? 1-2 dni
i akumulator "siedzi".
1) Zdejmij tapicerkę z drzwi, przy podciągniętej do góry szybie.
Przy górnej krawędzi wewnątrz drzwi powinno być widoczne połączenie
gniazdo - wtyczka.
Rozepnij je. Sprawdź, co jeszcze przestało działać ;-) (powinno tylko
przestać grzać).
Jeśli nie przestało, to masz zwarcie gdzieś na kabelkach
(np. w przelocie instalacji koło zawiasów drzwi) - wtedy lepiej odprowadź
samochód do jakiegoś elektryka specjalizującego się w BMW
(w starych E34 wbrew pozorom elektryka jest dość skomplikowana).
Złóż z powrotem tapicerkę - wtyczkę zostaw rozpiętą.
2) Prawie tak samo jak w (1) ale po rozpięciu sprawdź dokąd idą kabelki,
może to jakiś zawieszony przełącznik i wystarczy go rozruszać...
Miłej zabawy :-)
$M$
$M$ pisze:
| Jeśli nie przestało, to masz zwarcie gdzieś na kabelkach
| (np. w przelocie instalacji koło zawiasów drzwi) - wtedy lepiej odprowadź
I od zwarcia w przelocie zamek sie goracy zrobil.
Cuda, panie, cuda.
Nooo... W e34 jeśli masz światło wewnętrzne przełączone na wyłącznik
czasowy,
to przy podniesieniu klamki powinno się zaświecić wewnątrz oraz załączyć
podgrzewanie zamka kierowcy. Myślę, że to musi być włączane przez jakiś
przekaźnik lub moduł
wewnątrz samochodu sterowany jedynie przez przełącznik przy zamku. W
drzwiach nie ma żadnych przekaźników.
Jeśli jest zwarcie (lub przerwa) na kabelku łączącym przełącznik i sterownik
to mogą się zdarzyć cuda ;-)
$M$
| $M$ pisze:
| Jeśli nie przestało, to masz zwarcie gdzieś na kabelkach
| (np. w przelocie instalacji koło zawiasów drzwi) - wtedy lepiej
| odprowadź
| I od zwarcia w przelocie zamek sie goracy zrobil.
| Cuda, panie, cuda.
Nooo... W e34 jeśli masz światło wewnętrzne przełączone na wyłącznik
czasowy,
to przy podniesieniu klamki powinno się zaświecić wewnątrz oraz załączyć
podgrzewanie zamka kierowcy. Myślę, że to musi być włączane przez jakiś
przekaźnik lub moduł
wewnątrz samochodu sterowany jedynie przez przełącznik przy zamku. W
drzwiach nie ma żadnych przekaźników.
Jeśli jest zwarcie (lub przerwa) na kabelku łączącym przełącznik i
sterownik to mogą się zdarzyć cuda ;-)
$M$
Panowie: kabelek odłączony (za pierwszym razem odłączyłem centralny, ale
na szczęście tapicerki nie zakładałem bo to horrror). Już nie grzeje a i
po cudach cisza.... myślę ze odwołam Straż Pożarną (ulica dalej).
Wielkie dzięki za pomoc!
"raku" <ra@go2.plwrote in message jeżeli ktoś z was kiedyś poprawial opuszczone drzwi w aucie
to wiecie co to za męczarnia
powiem tylko tyle że mnie to czeka niedługo bo mi uszczelka nie
dotyka juz do ramy i woda się leje do środka
jeżeli ktoś ma patent jak sprawnie i szybko to zrobić to proszę
o szczegółowe instrukcje
raz już m ęczylem się z takimi drzwiami zajeło mi to pół dnia
a i tak efekt nie był zadawalający
ps"pamietajcie że mam skode 105 S
może żeby nie ciekło dodatkowo dać grubszą uszczelkę?
Mi kiedys w maluszku blacharz podkladki dokladal pod dolne zawiasy drzwi i
pomoglo.
Mozesz tez sprobowac na chama ;-) lapiesz za koniec drzwi i raz, dwa, i trzy
... i do gory :-)tez pomagalo w maluszku fakt ze na krotko.
Najniebezpieczniejszy samochód świata...
Taka opinia o nim krąży...
:(
--
pzdr.
Nygus
ny@op.pl
DC-Laguuuuna
____________________________________________________________________________
Ale za to jaaki ładny - wszystkie szyby płaskie, jakby szklarz przycinał,
blachy profilowane jak od Stara, zawiasy drzwi na zewnątrz autka. Ale za to
produkowany był nawet w wersji 4X4. Chyba nie jest taki najgorszy skoro
Hiszpanie podjęli się jego produkcji ( Seat Marbella). A tak zupełnie
poważnie to autko ma swój urok.
KrzysW
CC900 LPG
| 2. Świruje mi wskazówka temperatury chłodziwa.
Standard. Walniety skaznik. Koszt ok 70zl.
Dzięki za pocieszenie. Jesteś z Wa-wy?
Jeśli tak, to czy znasz sklep z częściami do starszych Daewoo? Z kategorii
duperelka mam nie tylko wskaźnik (m.in. zawiasy drzwi).
Michał
Dzięki za pocieszenie. Jesteś z Wa-wy?
Jeśli tak, to czy znasz sklep z częściami do starszych Daewoo? Z kategorii
duperelka mam nie tylko wskaźnik (m.in. zawiasy drzwi).
Michał
Pozdzwon sobie i sie popytaj gdzie co najtaniej:
http://branze.teleadreson.com.pl/warszawa/daewoo.html
Ja zwykle kupowalem tu:
Sklep motoryzacyjny DAEWOO-FSO ul. Karmelicka 21 01-168 Warszawa
tel. (22) 831-72-12, 635-92-70 fax 635-90-76
Pozdrowki
Jarecky
Użytkownik Arturo <mailto:arturo1@poczta.onet.plw wiadomości do grup
ooooo, teraz to juz solidnie przegiales, po pierwsze nie w polsce, a po
drugie nie znam sie na medycynie...
co do motoryzacji, to zmieniasz temat, mowilismy przeciez o mini i
garbusach? ;)
he he,
sorry za atak o szokujacym centralnie liczniku predkosci ale gul mi skacze
Za szybko Cie zaatakowalem :-) Mogles nie widziec starego mini w srodku.
A to wszystko przez jednego REDAKTORA ktory napisal artykul o starym mini i
nowym mini - i byl superzaskoczony umiejscowieniem centralnym licznika w
nowym mini.
Nawet nie wiedzial dlaczego tak jest. Moim zdaniem to brak profesjonalizmu i
jego gazety.
Pewnie wywalil by galy gdyby dowiedzial sie ze stare mini mialy skorzane
zawiasy drzwi :-))
pozdrawiam
Kuba
oszczedzamy choc troche przerywacz kierunku.
Oraz żarówki. Należy także zgasić wszystkie światła, w celu ulżenia
akumulatorowi, oraz wysiąść z pojazdu, dla zmniejszenia zużycia zawieszenia
oraz oszczędzania konstrukcji fotela. Wysiadamy oknem, dla uniknięcia
zużycia zawiasów drzwi.
Stosuje takze zasade nieoslepiania w korku - kiedy auta prawie sie nie
poruszaja [...] wylaczam mijania i zostawiam tylko postojowe ... po
cholere mam swiecic czlowiekowi przede mna w lusterko ...
Piętnuję sępienie kilku złotych, które kosztuje poprawne wyregulowanie
świateł na stacji diagnostycznej. Prawidłowo ustawione światła nigdy nie
będą oslepiać porzez świecenie poprzednikowi w lusterko. Pietnuję także
nadmierne zużywanie przełącznika świateł, spowodowane naprzemiennym
gaszeniem i zapalaniem świateł w korku.
Pozdrawiam ;-P
Teo
www.teo73.prv.pl
Nie mam czasu. Kota głaszczę... lub czasopisma.
Anubis wrote:
| Co to za fabryka ???
Squat - opuszczony budynek na Rydygiera, w którym mieszkają wolni ludzie.
Ci wolni ludzie mają przydział na mieszkanie w tym budynku?
Mnie znowu - juz drugi raz tacy właśnie *wolni ludzie* wyłamali z zawiasów
drzwi do piwnicy i chlali tam wódę ( na podłodze leżało parę butelek po
wódce). Muszą mieć klucz do wejścia - do piwnic, bo inaczej nie dostaliby
się tam.
Kaja wrote:
Ci wolni ludzie mają przydział na mieszkanie w tym budynku?
"Przydział"? Czasy przydziałów to minęły parę ładnych lat temu - ktoś
chyba tkwi w tzw. minonym okresie...
Mnie znowu - juz drugi raz tacy właśnie *wolni ludzie* wyłamali z zawiasów
drzwi do piwnicy i chlali tam wódę ( na podłodze leżało parę butelek po
wódce). Muszą mieć klucz do wejścia - do piwnic, bo inaczej nie dostaliby
się tam.
"Każdy złodziej to pijak, bo każdy pijak kto złodziej."
A każda kobieta jest głupią niewiastą, która nie powinna się odzywać,
tylko zajmować się kuchnią, dziećmi i ewentualnie kościołem.
Mam dalej podawać przykładowe uogólnienia, czy może zrozumiałaś, do
czego piję?
A'propos uogólnień - uogólniając opinię opartą na podstawie
(niesprawdzonych) informacji na temat zachowania niektórych
fukncjonariuszy (przy założeniu prawdziwości powyższychinformacji IMHO
można ich okreslać mianem pseudo-policjantów) na całą policję
krzywdzicie wielu porządnych ludzi tam pracujących.
Mnie znowu - juz drugi raz tacy właśnie *wolni ludzie* wyłamali z zawiasów
drzwi do piwnicy i chlali tam wódę
Postaw na środku podłogi w piwnicy butelkę z wódką, do
której dosypiesz sporą ilość laxigenu czy czegoś podobnego
albo jakiegoś środka usypiającego.
Witam,
czy ktos naprawial blacharke w Auto-Blak na Wloscianskiej 35 lub w
Slupnie/Radzymina?
Jakie sa Wasze wrazenia? Ja mam mieszane uczucia.
Prosze o kontak na email.
Pozdrawiam
Antoni
Odradzam każdemu, wyrwane z zawiasów drzwi naprawiałem na Włościańskiej,
to nawet pasty polerskiej nie sczyścili, dopiero po mojej interwencji.
Na dodatek, nie domalowali zawiasów i uczeń (tak na oko z 15 lat) przy
mnie pędzelkiem malował. Brrr, wszędzie tylko nie tam.
Pozdrawiam
Azi
Odradzam zdecydowanie.
Piotrek
| Witam,
| czy ktos naprawial blacharke w Auto-Blak na Wloscianskiej 35 lub w
| Slupnie/Radzymina?
| Jakie sa Wasze wrazenia? Ja mam mieszane uczucia.
| Prosze o kontak na email.
| Pozdrawiam
| Antoni
Odradzam każdemu, wyrwane z zawiasów drzwi naprawiałem na Włościańskiej,
to nawet pasty polerskiej nie sczyścili, dopiero po mojej interwencji.
Na dodatek, nie domalowali zawiasów i uczeń (tak na oko z 15 lat) przy
mnie pędzelkiem malował. Brrr, wszędzie tylko nie tam.
Pozdrawiam
Azi
Gdzie mogę kupić tulejeki do drzwi. Nie wiem czy dobrze to nazywam, ale
postaram się wyjasnić mój obiekt pożądania. Potrzebuję czegoś co zakłada się
na zawiasy w futrynie żeby podnieść drzwi o około 3,4mm, czyli coś puste w
środku o kształcie koła:) Mam nadzieję, że byłem dostatecznie precyzyjny.
Dobrze bybyło żeby sklep był w okolicach Powstańców Śl. lub Rynku. Z góry
dziękuje.
A długi kawałek masz do odcięcia?
Robie konstrukcje pod zawiasy drzwi do ziemianki.
Kawalek o ktory chodzi to plaskownik osemka,
do ktorego musze przystawac prostopadle
bolec fi20 o dlugosci ok. 50-60 mm.
W plaskowniku zrobilem otwor fi10 i chcialem
podspawac ten bolec 'od dolu', teraz ale widze, ze
lepszym pomyslem bedzie nawiercenie fi20,
wsadzenie tego bolca na 3/4 glebokosci otworu
i zalanie tego elektrodą.
Bedzie i wieksza dokladnosc i lepsze spawanie.
A moze ktos wie, czy wiercenie fi20 w plaskowniku
8 mm jest na tyle popularne, ze nie bede mial
klopotow ze znalezieniem jakiegos warsztaciku
slusarskiego (Wawa), ktory mi to zrobi ?
pozdrawiam
pluton
(...) Na pewno nie będzie to wyrok taki,
jak podałeś - co najwyżej kilka setek grzywny,
a kłopot z głowy.
No, czasami kare pozbawienia wolnosci, niewielka tez mozna dostac...
Oczywiscie w zawieszeniu (ale nie "3 lata w zawiasach", jak napisales, bo
jedynymi zawiasami jakie sie przy 3-letnim wyroku moga pojawic, sa zawiasy
drzwi od celi - zawiesza sie tylko do 2 lat wyroki). Np 6 m-cy w zawieszeniu
na 2 lata.
----------------------------------------------------------------------
Portal INTERIA.PL zaprasza... | http://link.interia.pl/f167c
![]() |
|||
Zawiasy drzwiowe | Wy�wietlono wypowiedzi znalezione dla frazy: Zawiasy drzwiowe | ||
|