"Grzegorz Podsiadło" wrote:
Przecież można kupić przejściówkę z USB na RS-a. Działająca tylko 100$.
Co, nie stać cię? ;|
No, w stosunku do ceny HP48 (szczegolnie sprzed kilku lat) to nie
tak duzo. Tylko:
a) Po co uzywac jekiejs dziwnej technologii (niby mozna, Zaklady
Taboru Kolejowego w Poznaniu zrobily wozki do wagonow ze zmiennym
rozstawem kol, zeby mogly jezdic rowniez po rosyjskich torach...)
b) Stac mnie rowniez na stacje HP9000, ktora RS'a posiada i
przejsciowka nie jest mi potrzebna. No i design mi sie
podoba ;-)
Maciek
Czy komuś się udało oszukać sbackup za pomocą plików devemm.dsk i
emmif.nlm? Jeśli tak to czy mogę prosic o pomoc?
Tych akurat nie znam. Rozumiem, ze chodzi o NW 4.11, to jest cudowne
narzedzie voldai.nlm. W przypadku voldai ladujesz go, wybierasz volumen do
skladowania, potem sbackup, ktory pozwoli Ci wybrac miedzy streamerem
rzeczywistym, a wirtualnym. Dziala jak sie patrzy.
Roger
PKP Zakład Taboru w Ostowie Wielkopolskim napisał(a) w wiadomości:
<37AA7ED3.7B686@zto.osw.pl...
Czołem!
Witam wszystkich grupowiczów poraz pierwszy na tej liście. Jestem
początkującym w temacie więc pewnie będę zamęczał szacowne towarzystwo
częściej niż wypada :)
Przygotowując się do kursu postawiłem sobie demo NW5 na serwerku z
kartą ATI RAGE PRO. Niestety jakakolwiek próba uruchomienia GUI w
trybie SVGA kończy się wnioskiem "Ciemność widzę" :) Nie uruchamiam GUI
przy starcie . Czy można jakoś zmienić wywołanie Xfree by startował w
trybie VGA? Jak to zmienić nie będąc w GUI?
Ps.
1.Gyby ktoś z szanownych grupowiczów znał miejsce skąd można w miarę
komfortowo zassać nowe sterowniki dla kart 3com 3c509, 3c90x to bardzo
proszę o kontakt.
2. Potrzebne mi łatki na 3.11 (Y2000) - jakiś dokładny namiar?
PKP Zakład Taboru w Ostrowie Wielkopolskim wrote:
Cześć!
Czy któryś z popularnych archiwizerów potrafi prawidłowo tworzyć archiwa
plików znajdujących się na serwerze i aktualnie używanych przez jakiegoś
usera?
Parktycznie sa dwa popularne u nas systemy backup'ow.
Jeden to Backup Exec v. 8.0 f-my Seagate
drugi to ArcserveIT 6.6 f-my CA.
Oba maja podobne mozliwosci i oba dzialaja na NW5.
Odnosnie ktory lepszy to zadania sa podzielone , dla mnie osobiscie Arcserve
jest lepszym oprogramowaniem. Najlepiej przetestowac samemu i wybrac dla
siebie odpowiedni.
JK
Nie zna ktoś może kogoś kto pracuje w lokomotywowni Katowice? Zależy mi na
zrobieniu kilku fotek loków na repainty do symulatora MSTS.
Czesc,
Zglos sie do Dyrektora Zakladu Taboru w Katowicach i powiedz na czym polega
sprawa :)
witam,
do jakiego zakladu taboru ma przydzial ten lok i gdzie realnie stacjonuje?
dzieki za info i pozdrawiam
Podrozny
CM Katowice, a stacjonuje pewnie w Tarnowskich Górach :)
A poza tym to kolejny Lubelski byk w Skarzysku - dzis zauwazylem: 977
MD Kolejarz
88633 Czeremcha(o. 8.08) - Hajnowka(p. 8.45)
88632 Hajnowka(o. 7.25) - Czeremcha(p. 8.04)
88533 (o.8.50) i 88537 (o.13.45) z Hajnowki do Cisowki oraz
odpowiednio powrotne 88534 (o.9.49) i 88538 (o.14.44).
Ponadto 88432 Hajnowka(o.10.47)-Siedlce oraz 88433 w przeciwnym
kierunku (Sieldce o.16.25) kursuja codziennie oprocz sobot.
Z Siemianowki mieli dzisiaj zabrac 3 lub 4 gagariny (o ile dobrze
widzialem to m.in 675 i 548) - informacja zaslyszana w pociagu do
Cisowki. Jak wracalem, to widzialem, jak fablok przestawial gagarina w
Czeremsze - byc moze nastepny do konduktu. Natomiast dzisiaj w
Bialystoku w Zakladzie Taboru staly dwa rzedy maszyn - w krotszym 4
gagariny, w dluzszym tak samo + fiat i jeszcze jeden gagarin. Tez
jakby "gdzies" je uszykowali.
Natomiast w Elku wyczailem dzisiaj ST44-891 jak przyjechal od strony
Olecka (luzem). Z osobowym z Olsztyna (via Mikolajki) przybyla tez
SU42-510.
To tyle
Pozdro
M@tej
Maciej Olędzki
e-mail: ma@kolfer.com.pl
ma@zsk.bydgoszcz.pl
URL: http://www.zsk.bydgoszcz.pl/matej
"Dwaj maszyni ci rozmawiają w czasie jazdy lokomotywą. W końcu jeden z
nich się zdenerwował i skierował rozmowę na inne tory."
Grzegorz Szymański napisał(a) w wiadomości:
<8f4i7t$6c@korweta.task.gda.pl...
W uzupełnieniu zestawienia taboru użytkowanego przez Zakład Taboru
Bydgoszcz załączam zestawienie
pojazdów trakcji parowej oraz spalinowej wg stanu na dzień 26.04.2000 r.
SU 45
021* (G)
022* (G)
034* (G)
082* (G)
129* (G)
131* (G)
156* (G)
178* (G)
185* (G)
190
Cosik mi tu sie nie zgadza to G. Na moj gust powinno byc bowiem T. A to
dlatego, ze loki te (oprocz 190) REGULARNIE prowadza osobowki Nasielsk -
Sierpc - Torun. Najczesciej, bo codziennie jezdza 022, 034 i 178. Wiem, bo
mam przy przystanku Wkra dzialke i widze kazdy pociag. Pozostale loki
widzialem kilkunastokrotnie, natomiast 190 tylko raz w Nasielsku 05.07 o
21:10.
ST 44
651* (T)
709* (T)
970* (T)
1014* (T)
Tu sie zgadza. Nawet 05.05 cyknalem 651 wjezdzajacego do Plonska z
pociagiem kontenerowym. Dla ciekawskich podac moge, ze kursuje on co dwa
dni, przyjazd do Plonska o 9:10, potem manewry jakies dwie - trzy godziny
(albo i dluzej) i odjazd o 19:35. Co ciekawe, stacje zasiedla liczna
fauna - jeszcze nie bylo tak, zebym nie sploszyl bazantow, kuropatw albo
zajaca. Mam tylko nadzieje, ze na pmk nie ma zadnych mysliwych ;-)
* Tabor przejęty z dniem 01.09.99 po wchłonięciu Zakładu Taboru Toruń
(T) Lokomotywy przypisane do sekcji w Toruniu
(G) Lokomotywy przypisane do sekcji w Grudziądzu
Skoro te jednostki byly wlasnoscia ZT w Sk-ku
to czy byly serwisowane tylko przez ten ZT?
Wowczas pod MT Skarzysko podlegala sekcja Idzikowice, ktora to byla
jednostka macierzysta dla wszystkich EN57 z tego Zakladu Taboru. Natomiast
PK byly wykonywane w ramach obiegow na pewno rowniez w Deblinie, Kielcach i
Skarzysku. Mimo, ze kibelki kursowaly czasem az do Przeworska, to obiegi
byly tak poukladane, ze na czas wracaly do Skarzyska. Wowczas bylo jeszcze
sporo pociagow osobowych Skarzysko-Sandomierz i dalej do Stalowej Woli,
Tarnobrzega, etc.
Nie wiem jakie byly obiegi tych
kibelkow, ale chyba niecodziennie jednostki zachaczały o Sk-ko.
OIDP, to wystarczylo raz na trzy dni.
A co się stało z jednostkami po "wielkiej reformie" i utworzeniu ZPRow?
Idzikowice znalazly sie na terenie PR Lodz, i "skarzyskie" EN57 dolaczyly do
lodzkiej flotylli, ktora od X 2004 ropierzchla sie po calej Polsce.
Marek Dabrowski
KK - Kolega Kolejarz
Piotr
Mam takie pytanie, w hali Zakładu Taboru w Lublinie stała w maju 2005
kompeltnie zniszczona SU45. Czy ktoś się orientuje jaki tam maszyna miała
numer ?? ( bo jest niestety nieczytelny )
Pozdrawiam
Krzysiek
www.przewoznicy.rail.pl/gigabyt
Mam takie pytanie, w hali Zakładu Taboru w Lublinie stała w maju 2005
kompeltnie zniszczona SU45. Czy ktoś się orientuje jaki tam maszyna miała
numer ?? ( bo jest niestety nieczytelny )
ZTCW to jest to oryginalna SU45-135, ktora udaje 041, natomiast oryginalna
041 podmieniono na 135.
Marek Dabrowski
ET22-628 kas.13.05.2000 [ost.MT Łódź Sekc.Olechów]
ST44-281 kas.13.05.2000 [ost.MT Łódź Sekc.Olechów]
Ciąg dalszy nastąpi 14.05.2000 .
Pozdrawiam!
"Paweł Chołodniak (HOŁEK)" wrote:
SZANOWNI MIŁOŚNICY KOLEI !
Oto najnowsze wieści z Zakładu Taboru Imbramowice :
Zaklad Taboru???
ST44-281 kas.13.05.2000 [ost.MT Łódź Sekc.Olechów]
A skreslony (kasacja w papierach) zostal 31.08.1999 - szybko trwa ta
procedura od skreslenia do pociecia...
Jak byłem w czerwcu to popoludniowy pociąg Wałbrzych - Kłodzko w
składzie SU42 + bonanza.
Identycznie jak 11 sierpnia.
Pamietam, że prowadzący pociąg wibrator był z Zakładu Taboru w...
Szczecinie:) Przedelegowanie?
Jay wrote:
bede w przyszlym miesiacu w krakowie i chcialby zwiedzic tamtejszy
zaklad taboru (zrobic zdjecie, itd). czy ktos moze powiedziec jak
trafic tam komunikacja mieska (lub pociagiem?)
Pociągiem do stacji Kraków Bieżanów, a dalej to sam zobaczysz...
Ewentualnie jak chcesz looknąć na szopę w Prokocimiu to Kraków Prokocim
i podejdź kawałek w kierunku Płaszowa (czyli przy torze w kierunku
Głównego)
Dzisial bylem na Bahnhofie i widzialem anglika z tymi nowymi
reflektorami. Prawde mowiac, wygladal beznadziejnie, wylupali
mu okragle oczka i wprawili jakies prostokatne szybki za ktorymi
byly dwa malutkie swiatelka, biale i czerwone.
Miom zdaniem, te nowe reflektory zupelnie nie pasuja do starych
serii, przy ktorych powinno sie jednak zostawiac stare "wiadra"
(ale np EU43, czy jak jej tam... wygladala by cokolwiek smiesznie).
Uwazam, jednak ze te duze reflektory sa jakims znakiem
rozpoznawczym taboru PKP i jako takie powinni je zostawc.
Aha... podaje namiary tego loka EU07-524 Zaklad Taboru Skarzysko.
Pozdrawiam
Adam Kolacz
A wydawałoby sie, że przyszły senator, dawny kolejarz, związkowiec jako
pierwsze ze swych oświadczen powinien wydac coś z dziedziny przewozów
kolejowych i stanu kolei w Polsce.
Cóż senator K. zajmuje się promocją i dbaniem o dobre imię ojca Rydzyka.
Po pierwsze pan Kogut nadal jest kolejarzem (chyba że o czymś nie wiem).
Jest zatrudniony na stanowisku naczelnika sekcji w Stróżach w Zakładzie
Taboru Nowy Sącz (PKP Cargo). Ponadto zasiada w radzie nadzorczej w Centrali
PKP S.A. Nadal jest przewodniczącym kolejarskiej "Solidarności". Niektórzy
uważają, że faktyczny ośrodek władzy w PKP znajduje się w Stróżach, a pan
Kogut to człowiek, który ma najwięcej do powiedzenia na kolei. Jeśli coś
pokręciłem to proszę mnie poprawić.
__________
Krycha
dzis ta lokomotywa gosci w Zakladzie Taboru w Ostrowie Wielkopolskim,
na jaka okolicznosc - tego nie wiem,
jakby ktos byl zainteresowany - to lokomotywa stoi w tej chwili na w hali - o
10.00 jedzie ze skladem w kierunku na Kluczbork - dokladnie do Przygodzic,
pozniej wraca ( ok. 2 godziny) do Ostrowa Wlkp. - w ktora storne pozniej
pojedzie - tego jeszcze nie wiem ale postaram sie napisac
pozdrowienia
riders!
Z tego co mi wiadomo sa:
Gdynia Grabowek - Zaklad Polnocny
Olszynka Grochowska - Zaklad ?
Poznan Franowo - Zaklad ?
gdzie jeszcze?
Marek Dabrowski
W jakich jednostkach zostaly utworzone odpowiedniki Zakladow Taboru w PKP
IC?
Z tego co mi wiadomo sa:
Gdynia Grabowek - Zaklad Polnocny
Olszynka Grochowska - Zaklad ?
Poznan Franowo - Zaklad ?
gdzie jeszcze?
Sądzę, że Kraków, oczywiście południowy.
| W jakich jednostkach zostaly utworzone odpowiedniki Zakladow Taboru w PKP
| IC?
| Z tego co mi wiadomo sa:
| Gdynia Grabowek - Zaklad Polnocny
| Olszynka Grochowska - Zaklad ?
| Poznan Franowo - Zaklad ?
| gdzie jeszcze?
Sądzę, że Kraków, oczywiście południowy.
Olszynka Grochochowska - Zakład Centralny
Poznań Franowo - Zakład Zachodni
Kraków - Zakład Południowy
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Pomocy! Juz nic nie rozumiem.:-) Ile jest ZT we Wrocku?
Po na taborze mozna zaobserwowac:
ZT Wroclaw np. SP32-69
ZT Wroclaw Poludnie np. EU07-358
ZT Wroclaw Zachod np. zemsta 70
oraz prawdziwy kwiatek z poprzedniej epoki:
Lokomotywownia Wroclaw Brochow Dolnoslaska DOKP- ET22-1183
Co wiecej na niektorych zemstach (np. 32, 56) w ogole nie byl opisany ZT! -
a to pewnie tez Wrocek.
Pzdr
Marek Drewniak
vredny <vre@poczta.onet.plnapisał tak:
Czesc
Pomocy! Juz nic nie rozumiem.:-) Ile jest ZT we Wrocku?
Po na taborze mozna zaobserwowac:
ZT Wroclaw np. SP32-69
ZT Wroclaw Poludnie np. EU07-358
ZT Wroclaw Zachod np. zemsta 70
Byl Zachod i Poludnie, obecnie jest Wroclaw (tylko).
oraz prawdziwy kwiatek z poprzedniej epoki:
Lokomotywownia Wroclaw Brochow Dolnoslaska DOKP- ET22-1183
I jeszcze ET21-09 :-P
Co wiecej na niektorych zemstach (np. 32, 56) w ogole nie byl opisany
ZT! -
a to pewnie tez Wrocek.
No oczywiscie, ze Wroclaw :-)
A ja kiedys (ostatnio) widzialem: "Zaklad Taboru Wroclaw Zachodni" ! Tego,
to juz na pewno nie bylo ;-)
MD Kolejarz
P.S. Wezel w Chojnicach jest fantastyczny, a Wierzchucin to 8 cud swiata PKP
Właśnie wróciełem!
Jutro zapodam relacje, na razie tylko jedno szybkie pytanko:
Po co w szpoie w Chojnicach stoi SN81-01 z oznakowaniem "Zakład Taboru
Białystok"
Pewnie nie dojrzales, ale 004 tez tam stoi. Po co - kto to wie????
PoZdrowia
M@tej
Maciej Olędzki
Solec Kujawski
e-mail: ma@kolfer.com.pl
ma@zsk.bydgoszcz.pl
URL: http://www.zsk.bydgoszcz.pl/matej
Gadu-gadu: 79190
Użytkownik Marek Dabrowski-Kolejarz <ma@naszdziennik.plw wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8ob7kl$ai@news.tpi.pl...
Właśnie wróciełem!
Jutro zapodam relacje, na razie tylko jedno szybkie pytanko:
Po co w szpoie w Chojnicach stoi SN81-01 z oznakowaniem "Zakład Taboru
Białystok"
MD Kolejarz
P.S. Wezel w Chojnicach jest fantastyczny, a Wierzchucin to 8 cud swiata
PKP
Odnośnie Wierzchucina byłem tam niedawno i z analizy terenu oraz map
doszedłem do wniosku, że przed budową weglówki trasa linii Działdowo -
Chojnice przebiegała inaczej. To znaczy za przystankiem Wierzchucin Stary
nie było łuku w lewo tylko prosto (torowosko jest do dziś wyraźnie
widoczne), i przechodziła mniej więcej prostopadle do obecnej stacji
Wierzchucin. Ktoś może wie, czy w miejscu obecnej stacji Wierzchucin był
wtedy jakiś przystanek położony prostopadle do obecnej stacji, czy stacją
dla Wierzchucina był wtedy przystanek Wierzchucin Stary, a jeśli tak to jak
się nazywał. Czy też może wogóle nie było tam przystanku?
PS. Czy może to ktoś z grupy fotografował 12 sierpnia w Wierzchucinie
Chojniczanina?
Pozdrawiam.
Piotrek.
Mam prośbę , może ktoś wie które zakłady Cargo będą likwidowane , a które
połączone z innymi i co będzie decydowało że dany zakład dalej będzie
funkcjonował ?
1. niskie koszty utrzymania
2. kontraktowana masa
3. bliskość kluczowych klientów
Nie będzie likwidacji tylko połączenia.
Na pierwszy ogień idzie handel czyli CZ, następnie CM czyli Zakłady Taboru.
CMy zostaną głęboko zreformowane ponieważ po relokacji prawie wszystko sie
wywróciło.
Baniorz <baniorz.SKA@gazeta.plnapisał(a):
| Mam prośbę , może ktoś wie które zakłady Cargo będą likwidowane , a
które
| połączone z innymi i co będzie decydowało że dany zakład dalej będzie
| funkcjonował ?
1. niskie koszty utrzymania
2. kontraktowana masa
3. bliskość kluczowych klientów
Nie będzie likwidacji tylko połączenia.
Na pierwszy ogień idzie handel czyli CZ, następnie CM czyli Zakłady Taboru.
CMy zostaną głęboko zreformowane ponieważ po relokacji prawie wszystko sie
wywróciło.
Połączone będą CZ-(przewozy towarowe) z CZ-(przewozami towarowymi) a CM-
(zakłady taboru) z CM-(zakładami taboru) czy CZ-(przewozy towarowe) z CM-
(zakładami taboru )
Mam takie pytanko:
Jestem przykladowo mechanikiem we Wrocku i jezdze na EU07 (podobno mechanik
moze jezdzic tylko na jednym typie loka)
- podobno to, ze mechanik musi znac wszystkie jednostki jakie dany zaklad
taboru obsluguje, sa mechanicy, ktory jezdza tylko na lokach, na jednostkach i
mieszancy. np jak przyjdziesz na manewry w/przy lokomotywowni, gdzie stoi 50
lokow roznego rodzaju eu07,et22,et21,et42,et40 i musisz je porozstawiac -
trudno wtedy abys tylko umial obslugiwac jeden typ, bo jak tak jest no fajna
meczarnia.
pozdr
Schuter
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
----- Original Message -----
From: <schut@poczta.onet.pl
To: <pl-misc-ko@newsgate.pl
Sent: Monday, March 11, 2002 8:19 PM
Subject: Re: Mechanik i lok
| Mam takie pytanko:
| Jestem przykladowo mechanikiem we Wrocku i jezdze na EU07 (podobno
mechanik
| moze jezdzic tylko na jednym typie loka)
- podobno to, ze mechanik musi znac wszystkie jednostki jakie dany zaklad
taboru obsluguje, sa mechanicy, ktory jezdza tylko na lokach, na
jednostkach i
mieszancy. np jak przyjdziesz na manewry w/przy lokomotywowni, gdzie stoi
50
lokow roznego rodzaju eu07,et22,et21,et42,et40 i musisz je porozstawiac -
trudno wtedy abys tylko umial obslugiwac jeden typ, bo jak tak jest no
fajna
meczarnia.
To też przestali nam przysyłać 42ki, bo:
1. nikt tego nie chciał brać (musiał przyjechać łazak z odpowiednimi
kwalifikacjami)
2. nikt z naszych tego nawet na kanał nie wstawił :))
Michal Jankowski napisał(a) w wiadomości:
<2nitvvxgus.@ccfs1.fuw.edu.pl...
"Kaer" <nospam_k@klub.chip.plwrites:
| 77114 już nie ma postoju w Sidrze. Jest poprawka. Zatrzymuje się w
| Dąbrowie :-))
A co ja mowilem? 8-)
Sprawa staje się coraz ciekawsza. Poprawka niby jest tyle, że prawie
nikt jej nie widział. Dostał ją podobno Zakład taboru (mechanicy). Nie
dostały jej Zakład Przewozów Pasażerskich i Zakład Infrastruktury.
Skutkuje to tym, że w kasach są sprzedawane bilety do Sidry na ten
pociąg i codziennie jest radiowa kłótnia między mechanikami a dyżurnymi
ruchu w Sidrze. Mechanik krzyczy o wyjazd a dyżurny, że on nie ma żadnej
poprawki i w związku z tym semafor wyjazdowy jest na stój. Mechanik
grozi, że napisze raport a dyżurny, że może sobie pisać co chce. I tak
się przekrzykują. Dobrze, że podróżni tego nie słyszą.
Roman Kieda
<ma@naszdziennik.plwrote:
Ale z namalowanym Zaklad Taboru w Bialymstoku
Ale w ilostanie inwentarzowym one sa pod Warszawa, no chyba, ze od
niedawna juz nie sa, ale ta sytuacja trwala latami... Zapewne w ilostanie
rozporzadzalnym byly pod Bialymstokiem.
A co z numerkami?
Ze jak???
---
Jarek D. Stawarz, Gdansk
(+48 58 5560339)
http://www.kolej.pl/~jareks
Chester *03.03.1993 +18.12.2000
w całej Polsce, a to dlatego że PKP-Cargo nie wysyła do rewizji loków
EUEP07
Tu nie masz racji. Zaklady Taboru wykonuja rewizje anglikow a i znle
robi ich troche. Sumarycznie wychodzi tego calkiem spora ilosc.
pzdr
www.lomotywowniapkp.republika.pl
--
Maciej Koplin
www.kolejland.prv.pl www.mk-piku.prv.pl
e-mail: maciejkop@o2.pl maciejkop@interia.pl
GG: 2576587 tlen: maciejkoplin
Już próbowałem, ale coś u mnie nie działa. A tak wogole to tam są chyba tylko
Zakłady Taboru, a nie sekcje?
Pozdro
Tomasz
<m@naszdziennik.plwrote:
A ja widzialem 010 w Warszawie z Ex Mickiewicz
Bo to już Zakład Taboru Warszawa. Pisałem, że w ostatni dzień starego
rozkładu pojechała z Sudetami do Wawy.
| A ja widzialem 010 w Warszawie z Ex Mickiewicz
Bo to już Zakład Taboru Warszawa. Pisałem, że w ostatni dzień starego
rozkładu pojechała z Sudetami do Wawy.
Czytam regularnie wszystkie posty na grupie od dluzszego czasu i nie
przypominam sobie tego, moze gdzies zaginal ten post.
EP08-006, Zakład Taboru ?, NG 01.10.2001 ZNTK Oleśnica, /nie spisałem CM :(,
Warszawa, shame on You ;(
zastanawia mnie taprawa główna - ciekawe co z nią by ło nie ta...
O planie remontowym cos slyszal? Po ilus tam kilometrach przypada
rewizja, po ilus rewizjach glowna. Jak by nie ta NG, to bysmy sie nia
juz pewnie golili ;(
Użytkownik "Piotrek "PioVar" (z Polski)" <ko@piovar.com.plnapisał w
wiadomości
SU45-189, Zakład Taboru Szczecin, rok prod. 1975 H.Cegielski /brak daty
rewizji/
A gdzieś ty ją w Warszawie widział ?
Pozdrawiam, Tomek
Użytkownik "Piotrek "PioVar" (z Polski)" <ko@piovar.com.plnapisał w
wiadomości
| SU45-189, Zakład Taboru Szczecin, rok prod. 1975 H.Cegielski /brak daty
| rewizji/
A gdzieś ty ją w Warszawie widział ?
A nie łaska było przeczytać o tym, ze ja tradycyjnie na weekendy wyjeżdzam P
51100 + P 18203 + 421
A zapomniałem dopisać, ze to był Szczecinek...
Pozdrawiam,
Pozdrawiam hole@pro1.promail.pl
Użytkownik HOŁEK <hole@pro1.promail.plw artykule
news:9h1i4a$g49$1@news.tpi.pl napisał...
Witam !
Żadko się teraz zdarza aby jakiś Zakład Taboru posiadał
planową obsadę lokomotyw . Tak np.Wrocław nie ma już
takich jednostek , ostatnie dwie utraciły ten przywilej od
nowego rozkładu. Były to Wałbrzych i Kamieniec Z .
A była to decyzja dyrektora tego Zakładu . Już maszyny nie
będą się błyszczeć ani nie będą miały domalowanych róznych
śmiesznych wzorków , teraz mechanik przyjdzie i niczym się
nie będzie martwił (nie wszyscy) , są tacy co nawet do silnika
nie zajrzą tyle co przejście z kabiny do kabiny .
Pozdrawiam hole@pro1.promail.pl
Witam !
Żadko się teraz zdarza aby jakiś Zakład Taboru posiadał
planową obsadę lokomotyw . Tak np.Wrocław nie ma już
takich jednostek
Rzeczywiscie, chyba widac to po paskudnie brudnych EU07.
ostatnie dwie utraciły ten przywilej od
nowego rozkładu. Były to Wałbrzych i Kamieniec Z .
A była to decyzja dyrektora tego Zakładu . Już maszyny nie
będą się błyszczeć ani nie będą miały domalowanych róznych
śmiesznych wzorków , teraz mechanik przyjdzie i niczym się
nie będzie martwił (nie wszyscy) , są tacy co nawet do silnika
nie zajrzą tyle co przejście z kabiny do kabiny .
Niedawno jak jechalem z Legnicy do Jaworzyny, to mechanik na peronie w
Legnicy czyscil szmata SU46-ilestam (Kamieniec Zabkowicki) i mowil, ze to po
to, aby oddac maszyne czysta koledze, bo zabrudzila sie na deszczu. Czy
wplyw na decyzje dyra mial nowy RJ? Bo to bylo jeszcze w poprzednim (pare
dni przed wprowadzeniem nowego).
Tomasz Korycki napisał(a) w wiadomości: <3b349@news.vogel.pl...
Użytkownik HOŁEK <hole@pro1.promail.plw artykule
news:9h1i4a$g49$1@news.tpi.pl napisał...
| Witam !
| Żadko się teraz zdarza aby jakiś Zakład Taboru posiadał
| planową obsadę lokomotyw . Tak np.Wrocław nie ma już
| takich jednostek
Rzeczywiscie, chyba widac to po paskudnie brudnych EU07.
ostatnie dwie utraciły ten przywilej od
| nowego rozkładu. Były to Wałbrzych i Kamieniec Z .
| A była to decyzja dyrektora tego Zakładu . Już maszyny nie
| będą się błyszczeć ani nie będą miały domalowanych róznych
| śmiesznych wzorków , teraz mechanik przyjdzie i niczym się
| nie będzie martwił (nie wszyscy) , są tacy co nawet do silnika
| nie zajrzą tyle co przejście z kabiny do kabiny .
Niedawno jak jechalem z Legnicy do Jaworzyny, to mechanik na peronie w
Legnicy czyscil szmata SU46-ilestam (Kamieniec Zabkowicki) i mowil, ze to
po
to, aby oddac maszyne czysta koledze, bo zabrudzila sie na deszczu.
Czy
wplyw na decyzje dyra mial nowy RJ? Bo to bylo jeszcze w poprzednim (pare
dni przed wprowadzeniem nowego).
według dyrka będzie to ekonomiczne wyk. pojazdu , teraz będą jeździć na
nich
wszyscy na wszystkim , nikt niczym się nie będzie martwił . HOŁEK
| W posp. nie nie dywaników w wag. kl. 2.
w czwartek w posp. Mieszko nieopatrznie trafilem na dywanik :-)
pzdr
P.
No to proponuję nie jeździć 57102, 57104 , 77432, 55320 bo jeszcze kolega
szoku dostanie.
Tam też bywają dywaniki w 2 klasie.
Tak kiedyś wyglądały ekspresy za dobrych i porządnych czasów Wagonowni i
Zakładów Taboru.
Ale tych czasów to PIC niestety nie pamięta i dlatego tak, a nie inaczej ich
pociągi wyglądają.
Pozdrowienia
Wolsztynskiej parowozowni do Torunia. Przejazd z Wolsztyna do Torunia +
okolo
230km jeszcze. Więc ile by to kosztowalo?? Gdzie znajde jakis przelicznik???
Prosze o odpowiedz na majal
Można by spróbować skontaktować się z Zakłądem Taboru w Poznaniu, który
zajmuje się wynajmowaniem pociągów specjalnych. Obawiam się jednak, że
przeprowadzenie takiego przejazdu byłoby związane z licznymi trudnościami.
Pierwsze pytanie, czy przejazd Wolsztyn (Poznań) - Toruń parowóz miałby
pokonać luzem, czy już z pasażerami? Jeśli już z pasażerami i miałby jeszcze
jechać dalej, to zapewne gdzieś w Toruniu trzeba by przygotować nawęglanie.
Jeśli do Torunia miałby przyjechać luzem, to opłacalnym rozwiązaniem byłoby
przyciągnięcie parowozu przez lokomotywę (tak jak dojeżdżał np. do
Costeriny), ale wtedy dochodzą koszty wynajęcia lokomotywy. W Toruniu i tak
trzeba by przygotować możliwość uzupełniania wody w parowozie, ale takie
problemy rozwiązywano napełnianiem z beczkowozów.
Te dodatkowe 230 km to gdzie?
Pytanie jest jednak ciekawe, a pomysły, które być może chodzą po Twojej
głowie interesujące, tym bardziej, że i ja nie mam daleko do Torunia...
Marek
Na parowóz proponowałbym trasę Toruń - Sierpc - Brodnica - Jabłonowo -
Grudziądz - Toruń. Jednak to prawie 100% trasy bez sieci trakcyjnej no i po
drodze np. górski prawie podjazd między Wałdowem a Gorzuchowem. I wypadałoby
przecież odwiedzic Grudziądz...
Ja oszacowałbym koszt sprowadzenia i wykorzystania parowozu na ok. 10 000 zł.
W Chabówce za wynajęcie parowozu z wagonami na 88 km biorą ok. 5 000 zł
netto. Przejazd parowozem pewnie nie wyjdzie teraz, ale ja bym o nim nie
zapomniał, bo kiedyś MUSI się udac!
Jeśli chodzi o zakład Taboru w Poznaniu, to skorzystaj z informacji na:
http://www.parowozy.com.pl/kontakt.html
Jeśli możesz, poinformuj mnie na mareksaw(malpa)go2.pl czy skontaktowałeś się
z nimi, jeśli nie, możemy poszukac jeśli innego kontaktu.
Marek
_
| SU45-205 to chyba z CM Czerwieńsk jest. Jedzi w okolicach Żagania z tego
co
| pamiętam.
A nie z Zakladu Taboru w Poznaniu, sekcji Leszno?
Fociłem ją 27.10.2001r. w Lesznie Górnym z poc. Żagań - Legnica. Pozatym
widziałem ją kilka razy w tamtych okolicach. Nie wiem moze sie myle.
Pozdr.
Mc Jezior's
Obchody 100-lecia Parowozowni
Świętowanie 100-lecia tej jedynej czynnej w Europie parowozowni rozpocznie
się już w najbliższą sobotę i trwać będzie aż do grudnia 2007 roku. W tym
czasie, jak zapewnia Andrzej Jabłoński, zastępca dyrektora Zakładu Taboru w
Poznaniu PKP Cargo, nie zabraknie atrakcji przeznaczonych dla miłośników
starej kolei. - Zaplanowaliśmy liczne konkursy, uruchomienie pociągów retro,
które kursować będą na nieczynnych liniach wraz z "foto-stopami" czyli
przystankami na fotografowanie. Chcemy też wybudować nowy peron przy
Skansenie Budownictwa Ludowego Zachodniej Wielkopolski w Wolsztynie.
Możliwość zatrzymania się przy tym obiekcie na trasie będzie z pewnością
dodatkową atrakcją. Szykujemy też niespodziankę. Na jubileuszową paradę w
przyszłym roku chcemy sprowadzić parowóz z Anglii.
Nim to jednak nastąpi, fanów kolei czeka jeszcze tegoroczna parada, podczas
której będzie można zobaczyć 12 parowozów. Sześć miejscowych z "Piękną
Heleną" na czele, trzy kolosy z Chabówki koło Zakopanego i trzy z Niemiec. -
Będzie okazja do podziwiania maszyn pędzących w układach po torach, ale
także szansa na przejażdżkę pociągami retro do Tuchorzy - dodaje Wojciech
Lis, miłośnik parowozów i pracownik Urzędu Miejskiego w Wolsztynie. -
Początek imprezy o 13.30. awy
In <news:e2lquk$de1$1@news.onet.pl, oels wrote:
| A jezeli tak to o której jest spodziewany na Nadodrzu w sobotę 29.04.06
| oraz
| jaki lok bedzie prowadził Hefajstosa
Będą to lokomotywy Ol49-23 i Ol49-111, które powinny przyjechać od
strony Opola, zatem trójkątowanie będzie niepotrzebne.
--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.
To dlaczego takie oto info krazyło po grupie :
........Ramowy Program:
4:40 odjazd parowozu do Wrocławia na pociąg pospieszny "HEFAJSTOS"
(planowany podsył 4:40 Wolsztyn, Leszno 5:25- 5:30; Wrocław 7:42);..........
(...) 11:50 przyjazd pociągu specjalnego "HEFAJSTOS" z Wrocławia nr R-67501
wg
r.j.: Wrocław Gł. o. 9:15 Ĺ Oborniki Śląskie 9:42/9:43 Ĺ Żmigród
10:03/10:04 Ĺ Rawicz 10:27/10:28 Ĺ Leszno 10:53/10:58 Ĺ Boszkowo
11:22/11:23 Ĺ Wolsztyn 11:50,
Obsługa Trakcyjna: Pm36-2,
Organizator: PKP Cargo S.A. Zakład Taboru w Poznaniu, ul. Kolejowa 23,
60-17 Poznań
kontakt: tel. 068-384-20-08
Autor dziękuje za pomoc w zgromadzeniu materiału Panom: Dariuszowi
Gulowatemu, Andrzejowi Piechowi, oraz instytucją: PKP Cargo Zakład
Taboru w Poznaniu, PKP PR - Dolnośląskiemu Zakładowi Przewozów
Regionalnych i PKP PR - Wielkopolskiemu Zakładowi Przewozów Regionalnych
(...)
i z tad wzieły sie moje watpliwości....
Dzisaj kozystajac z ostatniego wolnego dnia przerwy swiatecznej postanowilem
wyruszyc na fotki z kolega na linie 24 Piotrkow-Belchatow-Bialy Lug.
Niestety fotki nie sa najlepszej jakosci (niedoswietlone) bo pogoda
zmieniala sie z chwili na chwile, niestety :(. Ale zawsze mozna obejzec
gagarina w akcji! a byl nim ST44-1109 z Zakładu Taboru w Gdyni, na stronce
jeszcze inne fotki z dzisiejszego dnia, a mozna je znalezc na
www.darkman.kolej.szczecin.pl "galeria linii 24" "galeria lokomotyw na
linii 24". I tak przy okazji jak ktos chce to moze sobie obejzec
pozostalosci po lokomotywowni w Piotrkowie w dziale "galeria lok. Piotrkow"
Zapraszam.
Chester /Pracujacy/ wrote:
| a byl nim ST44-1109 z Zakładu Taboru w
| Gdyni,
| Chyba Bydgoszczy
No przeciez widzialem ze z Gdyni, bardzo dziwne ale moj kolega tez widzal ze
pisze GDYNIA
Kiedys Bydgoszcz, , pozniej Gdynia a obecnie to ja nie wiem czy on jest w
delegacji czy Zaklad taboru w Łodzi
Lechu wrote:
| a byl nim ST44-1109 z Zakładu Taboru w
| Gdyni,
| Chyba Bydgoszczy
| No przeciez widzialem ze z Gdyni, bardzo dziwne ale moj kolega tez
| widzal ze pisze GDYNIA
Kiedys Bydgoszcz, , pozniej Gdynia a obecnie to ja nie wiem czy on
jest w delegacji czy Zaklad taboru w Łodzi
Pewno tylko w delegacji bo oznaczenia ma namalowane, ze z Gdyni, no ale to
nic pewnego u nas w Polsce
gagarina w akcji! a byl nim ST44-1109 z Zakładu Taboru w Gdyni, na stronce
jeszcze inne fotki z dzisiejszego dnia, a mozna je znalezc na
www.darkman.kolej.szczecin.pl "galeria linii 24" "galeria lokomotyw na
linii 24". I tak przy okazji jak ktos chce to moze sobie obejzec
pozostalosci po lokomotywowni w Piotrkowie w dziale "galeria lok. Piotrkow"
Zapraszam.
--
Pozdrawiam! Darkman
super fotki.. milo zobaczyc po tak dlugim czasie 1109 :)
http://www.darkman.kolej.szczecin.pl/galeria/ST44/ST44-1109_1.jpg
dzieki za udostepnienie ich
W najlepszym przypadku zielona trawka...
Niekoniecznie. Może zostać odsunięty od wykonywania pracy związanej z ruchem
kolejowym na minimum 12 miesięcy. Potem egzaminy, a że sytuacja z pracą dla
maszynistów, nie jest zbyt dobra, może okazać się, że dyrektor Zakładu
Taboru nie dopuści go do egzaminów.
Może go jakaś prywatna kolej przygarnie.
I jeszcze jedno, kierowniczka też będzie miała kłopoty. Podała sygnał
"odjazd" pomimo sygnału "stój" na semaforze.
Pzdr.
Pracownicy Zakładu Taboru PKP Cargo popsuli autobus szynowy. Wart ponad 2
miliony złotych szynobus kurusjący na linii Lublin - Kraśnik stoi na razie
bezużyteczny.
Mechanicy PKP Cargo podczas remontu nie zauważyli, że silniku nie ma oleju i
po kilkukrotnych próbach uruchomienia maszyny zatarli ją tak, że teraz
nadaje się jedynie do wymiany.
Olej z silnika spuściła wcześniejsza zmiana pracowników. Koszt naprawy to
około 25 tysięcy euro. Podatnicy nie będą płacić za naprawę autobusu
szynowego - zapewnia dyrektor Przewozów Regionalnych PKP Zbigniew
Tracichleb. Według niego, przewozy korzystały z szynobusu, remontem
zajmowali się pracownicy PKP Cargo i to oni mają ponieść koszty.
Na razie tani w eksploatacji autobus szynowy zastąpiono dużo droższym
tradycyjnym pociągiem.
Kolejarze popsuli szynobus wart 2 mln zł
Pracownicy Zakładu Taboru PKP Cargo popsuli autobus szynowy. Wart ponad 2
miliony złotych szynobus kurusjący na linii Lublin - Kraśnik stoi na razie
bezużyteczny.
Mechanicy PKP Cargo podczas remontu nie zauważyli, że silniku nie ma oleju i
po kilkukrotnych próbach uruchomienia maszyny zatarli ją tak, że teraz
nadaje się jedynie do wymiany.
Olej z silnika spuściła wcześniejsza zmiana pracowników. Koszt naprawy to
około 25 tysięcy euro. Podatnicy nie będą płacić za naprawę autobusu
szynowego - zapewnia dyrektor Przewozów Regionalnych PKP Zbigniew
Tracichleb. Według niego, przewozy korzystały z szynobusu, remontem
zajmowali się pracownicy PKP Cargo i to oni mają ponieść koszty.
Na razie tani w eksploatacji autobus szynowy zastąpiono dużo droższym
tradycyjnym pociągiem.
Bądź tak łaskawy spojrzeć kilka wątków wyżej......
Pozdrawiam,
MManson
..... ma czoło malowane na zielono. Kiedy miała naprawę i w jakim ZNTK ??
Według opisu na boku czołownicy lokomotywa ta (zielone czoło) miała
przeprowadzoną naprawę główną (na niedokładnie zamalowanym napisie -
rewizyjna jest na nowo namalowany napis - główna) w ZNTK Poznań z datą 29
marzec 2002 r. Jest na stanie Zakładu Taboru w Bydgoszczy.
Pozdrowienia z Bydgoszczy - Aleksander Maron
Zajrzyj: www.kolej.pl/~maron
Okazuje się więc, że maszyniści niektórych zakładów taboru nie powinni
absolutnie obsługiwać ruchu pasażerskiego. Można nawet pokusić się o
stwierdzenie, że kilku powinno mieć całkowity zakaz prowadzenia
jakichkolwiek pojazdów trakcyjnych.
Maszynistów "samobójców" czy "zabójców" raczej nie ma i każdy kto pracuje
w tym zawodzie x lat , wie jakie ma możliwości i na co go stać. Maszyniści
instruktorzy znają osobiście swoich podopiecznych a także ponoszą
odpowiedzialność za ich poczynania więc nikt nie chce ryzykować kierując
ludzi do określonych zadań czy pociągów nie mając pewności za te osoby.
Ważne jest to aby maszynista za każdym razem stawiał się w pracy wypoczęty
fizycznie (a nie np. wprost z budowy domu ) psychicznie (np. chore dziecko z
wysoką gorączką przed wyjściem na "nockę") itp. np. sprawy uczuciowe . Moim
zdaniem od podejścia danego człowieka do ww. spraw zależy w dużej mierze
bezpieczeństwo i trzeba być ostrożnym w ocenie ludzi z np. 20 letnim
bezwypadkowym stażem
Utrzymywanie pracowników, którzy trafili do tej pracy z przypadku, bo np.
kolej dawała emeryturę, darmowy bilet, darmową opiekę zdrowotną, czy też
mieszkanie jest ogólnie mówiąc szkodliwe.
Wiele osób trafiło do pracy z przypadku ale nie słyszałem aby ktoś
na siłę czy za karę kierował ich do ruchu pasażerskiego :-)
Pozdrawiam
by w swoich miastach regionach organizowali pikniki happeningi
rocznice, nie otwarcia przystanków, czy rocznice zamknięcia lini
kolejowych
[ciach]
Ja swego czasu urządziłem w Kędzierzynie-Koźlu wystawę fotograficzną
poświęconą ostatnim miesiącom kursowania pociągów Kędzierzyn- Strzelce Op.
Impreza była dobrze rozpropagowana przez media oraz intensywna akcje
plakatową m.in. na stacji, w zakładzie taboru i w ulubionej przez kolejarzy
knajpce piwnej.
Przyszło masa ludzi, nie tylko MK ale turyści, młodzież, miłośnicy miasta i
ziemi lokalnej. Tylko kolejarze- zero zainteresowania.
Pozdr.
CAr.
Myślę że nie jest to żaden problem.
Obecnie wagon stoi w hali Zakładów Taboru w Krakowie.
Jego stan nie jest niestety najlepszy :(
Dlatego też pytam o wszelkie informacje, które pozwolą przywrócić wagon
do życia (oczywiście z naprawdę dużym nakładem pracy przy nim).
Pozdrawiam.
Abodzioa
Obecnie wagon stoi w hali Zakładów Taboru w Krakowie.
Dzięki.
Dlatego też pytam o wszelkie informacje, które pozwolą przywrócić wagon
do życia (oczywiście z naprawdę dużym nakładem pracy przy nim).
Jeżeli tu się nie uda, to warto poszukać kontaktu z jakims niemieckim muzeum -
Niemcy zwykle mają bogate zbiory archiwalne.
Pozdr.
CAr.
| Obecnie wagon stoi w hali Zakładów Taboru w Krakowie.
Dzięki.
| Dlatego też pytam o wszelkie informacje, które pozwolą przywrócić wagon
| do życia (oczywiście z naprawdę dużym nakładem pracy przy nim).
Jeżeli tu się nie uda, to warto poszukać kontaktu z jakims niemieckim muzeum -
Niemcy zwykle mają bogate zbiory archiwalne.
Pozdr.
CAr.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Oki. Dzięki serdeczne za te informacje.
Oczywiście jeśli dasz radę "rozpuścić wici" że jest coś takiego, i jeśli
znalazłby się ktoś, kto miałby jakiekolwiek informacje - będę ogromnie wdzięczny
za nie.
Z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam
Abodzio
On Sun, 01 Jul 2001 12:15:17 +0200, UFO <u@WYWALTO.kolej.plwrote:
| Jest taki wykaz, w którym sporządzono zestawienie prac wykonywanych
| obowiązkowo w dwie osoby. Z tego wykazu wynika, że pociągi towarowe jadące
| po szlakach o nachyleniu powyżej 15%o(promil) muszą być obsługiwane
| dwuosobowo.
U nas wcześniej tak nie było.
Pewien? Wszak jednoosobowa obsada na towarze jest dopiero od niedawna i
to nie bylo nawet centralnie, tylko wedle widzimisie poszczegolnych
zakladow taboru. Do niedawna jeszcze spotykalo sie u mni mieszane
podejscie, bo Zajaczkowo jezdzilo we dwojke, a Bydgoszcz w pojedynke
(albo odwrotnie)
---
Jarek D. Stawarz, Gdansk
(+48 58 5560339)
http://217.96.126.5/~jareks OR http://www.fuw.edu.pl/~jareks/index.html
[Chester *03.03.1993 +18.12.2000]
Pewien?
Hmm.. Mechanik mówił, że "wprowadzili obsadę dwuosobową", więc widać
wcześniej było inaczej.
Wszak jednoosobowa obsada na towarze jest dopiero od niedawna i
to nie bylo nawet centralnie, tylko wedle widzimisie poszczegolnych
zakladow taboru. Do niedawna jeszcze spotykalo sie u mni mieszane
podejscie, bo Zajaczkowo jezdzilo we dwojke, a Bydgoszcz w pojedynke
(albo odwrotnie)
U nas (tfu, w Wałbrzychu :)) jeżdżą tak i tak.
[Chester *03.03.1993 +18.12.2000]
Jednoosobowa obsada na towarach jest od 1987.
No wła nie? Gdzie w Polsce planowo jamnik zatrudniany jest do prowadzenia
składów pasażerskich? Czy zdarza się podłączyć ET41 do pociągu
kwalifikowanego?
W rozkladzie znalazlem dwa przypadki pociagow, ktore planowo maja wyznaczone do
obslugi ET41. Sa to:
14002/3 (337) "Batory" rel. Warszawa Wsch - Budapest Nyugati, na odcinku
Bielsko Biala Glowna - Zwardon i odwrotnie poc. 41002/3 (336), tez na tym
odcinku, oraz
38206/7 rel. Zakopane - Szczecin Gl. na odcinku Zywiec -Zakopane i odwrotnie
poc. 83206/7. W obu przypadkach jest ET41 z Zakladu Taboru Czechowice Dziedzice.
"Batorym" mialalem okazje kilka razy jechac z Budapesztu i co najmniej dwa razy
faktycznie prowadzila go ET41.
Natomiast, co do podlaczania ET41 do poc. kwalifkowanych - wszystko zdarzyc sie
moze.:-)
Pozdrawian
G. Petka
www.kolejarz.to2.pl
Użytkownik <gpe@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
14002/3 (337) "Batory" rel. Warszawa Wsch - Budapest Nyugati, na odcinku
Bielsko Biala Glowna - Zwardon i odwrotnie poc. 41002/3 (336), tez na tym
odcinku, oraz
38206/7 rel. Zakopane - Szczecin Gl. na odcinku Zywiec -Zakopane i
odwrotnie
poc. 83206/7. W obu przypadkach jest ET41 z Zakladu Taboru Czechowice
Dziedzice.
"Batorym" mialalem okazje kilka razy jechac z Budapesztu i co najmniej dwa
razy
faktycznie prowadzila go ET41.
A od 3 listopada (tj. od powrotu Batorego na trase przez Zwardon) zmiana
chyba bedzie w Katowicach, bo postoj w BB zostal znacznie skrocony.
Pozdrawiam
Gonzo
Ostatnio mozna zaobserwowac ze PKP ma klopoty z lokami do pociagow
pasażerskich, przynajmniej na Dolnym Śląsku. Na trasie Wroclaw - Zgorzelec
poc. osob. prowadzone przez byki to juz normalka, a zdarza sie ze IR do
Drezna prowadzi ta bardzo popularna lokomotywa. Wczoraj widzialem poc. 226
Jelenia Góra - Wroclaw ciagniety przez byka.
A tam jest zakaz wjazdu bykow. Wiec jak to ?
Czyzby w zakladzie taboru we
Wrocku zaczelo brakowac EU 07? Biorac pod uwage to co dzieje sie z nowymi
lokomotywami EP11 to sprawa wyglada nieciekawie.
Czyzby za 2 lata wiekszosc osobowych i pospiesznych miala by byc
prowadzona
przez te lokomotywy?
No z pewnoscia EU11 osobowek ani pospiechow prowadzic nie beda...
Ostatnio mozna zaobserwowac ze PKP ma klopoty z lokami do pociagow
pasażerskich, przynajmniej na Dolnym Śląsku. Na trasie Wroclaw - Zgorzelec
poc. osob. prowadzone przez byki to juz normalka, a zdarza sie ze IR do
Drezna prowadzi ta bardzo popularna lokomotywa. Wczoraj widzialem poc. 226
Jelenia Góra - Wroclaw ciagniety przez byka. Czyzby w zakladzie taboru we
Wrocku zaczelo brakowac EU 07? Biorac pod uwage to co dzieje sie z nowymi
lokomotywami EP11 to sprawa wyglada nieciekawie.
Czyzby za 2 lata wiekszosc osobowych i pospiesznych miala by byc
prowadzona
przez te lokomotywy?
tak jest w tym coś ciekawego...olsztyn toruń nawet osobowe ciągną byki (wag.
bipa i normalne) pośp też
może ktoś wie skąd w nowym rozkł. tyle byków na osobowych ? euki poszły na
NG ? a może więcej pociągów i deficyt loków ?
Czyzby w zakladzie taboru we Wrocku zaczelo brakowac EU 07?
I to od jakiegos czasu.
Biorac pod uwage to co dzieje sie z nowymi
lokomotywami EP11 to sprawa wyglada nieciekawie.
EU11.
Czyzby za 2 lata wiekszosc osobowych i pospiesznych miala by byc prowadzona
przez te lokomotywy?
Przez byki? Nie, tak zle nie bedzie. Ale jak nie bedzie kasy na
naprawy glowne siodemek, to moze sie zrobic nieciekawie ;(
Ostatnio mozna zaobserwowac ze PKP ma klopoty z lokami do pociagow
pasażerskich, przynajmniej na Dolnym Śląsku. Na trasie Wroclaw - Zgorzelec
poc. osob. prowadzone przez byki to juz normalka,
O, byk w Zgorzelcu. Ciekawe :)
a zdarza sie ze IR do
Drezna prowadzi ta bardzo popularna lokomotywa.
I nawet w Dreznie... :)))
Czyzby w zakladzie taboru we
Wrocku zaczelo brakowac EU 07?
A to od wczoraj? Od kilku lat nie ma anglików!!
Tomasz Korycki <tomaszkory@idea.net.plwrote:
Użytkownik Gonzo <sel@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o2sg9$6i@news.onet.pl...
| Ostatnio mozna zaobserwowac ze PKP ma klopoty z lokami do pociagow
| pasażerskich, przynajmniej na Dolnym Śląsku. Na trasie Wroclaw - Zgorzelec
| poc. osob. prowadzone przez byki to juz normalka, a zdarza sie ze IR do
| Drezna prowadzi ta bardzo popularna lokomotywa. Wczoraj widzialem poc. 226
| Jelenia Góra - Wroclaw ciagniety przez byka.
A tam jest zakaz wjazdu bykow. Wiec jak to ?
No ja tez widzialem ostatnio pospiecha do jeleniej z ET22-1176 (albo
1126)...
Czyzby w zakladzie taboru we
| Wrocku zaczelo brakowac EU 07? Biorac pod uwage to co dzieje sie z nowymi
| lokomotywami EP11 to sprawa wyglada nieciekawie.
| Czyzby za 2 lata wiekszosc osobowych i pospiesznych miala by byc
prowadzona
| przez te lokomotywy?
No z pewnoscia EU11 osobowek ani pospiechow prowadzic nie beda...
ale spadnie troche EU07 z ekspresow.
Jaworzyna tez wyglada zalosnie..
Pobazgrane perony, sciany...
Ale MK na codzien widza i przywykli do narastajacego upadku PKP.
Ale chyba kazdy przyzna, ze Walbrzych Szczawienko jest duzo gorszy od
Jaworzyny.
I skanesen.
Bylem chwile.. jednak zaskoczyl mnie brak informatora ..
Byl takowy ??
Jakiego informatora? Przeciez ktos Cie musial skasowac za wstep? Ale moze
inaczej: zywego, czy papierowego informatora? I jeden i drugi jest. A ta
wersja papierowa, to taka mala ulotka ze zdjeciem pociagu prowadzonego
parowozem (chyba Pt47) na jednym z mostow na linii Klodzko - Walbrzych, a na
dole logo PKP (R) i napis "Zaklad Taboru we Wroclawiu". Wewnatrz informacje
historyczne troche zdjec i mapka. Z tylu rozrysowane wszystkie tory w
skansenie i opisane obiekty.
A wracajac do Jedliny Zdroj pamietam ta stacje z dawnych lat..
Smigaly przez ta satcje nawet pospiechy.. Na perona kwiatki..
A nawet dawno dawno temu BUFET peronie..
A i w Jaworzynie tez byl bufet. I to nie w glownym budynku dworcowym, tylko
w tym duzym szarym obiekcie na 2. peronie!
Pozdrawiam
Tomasz Korycki
tomaszkory@idea.net.pl
tel. 502346710
To była chyba ET22-217 czy 227.
Szybciej 217. 227 oidp od kilku lat porusza się po niebiańskich magistralach.
Btw był to najńiższy numer ET22 stacjonujący w MD Skierniewice. Skasowany
gdzie na terenie bodaj dawnej WDOKP. Myślę, że Marek Dąbrowski jakby co to
mnie skoryguje ;-). Mnie statystyka przstała niestety bawić krótko po reformie
służby trakcji likwidującej lokomotywownie jako podstawowe jednosytki
organizacyjne i powołowującej mega Zakłady TAboru...
Pozdr.
CAr.
| trakcyjną na odcinku Wrocław - Opole zapeniała lokomotywa EU04 z MD
| Wrocław.
Pozwolę sobie zauważyć, że EU04 nie była z żadnego MD, tak jak nie była
własnością Cargo, a zdaje się, że z tą firmą jest związany ten dziwny skrót.
niestety bzdecisz i to mocno
skrot MD byl stosowany w PKP do czasu reorganizacji tego przedsiebiorstwa - i
tym skrotem oznanczano lokomotywownie
tak jak pozniej pisalo na lokomotywach MT - Zakład Taboru
ale widocznie za malo widocznie na ten temat wiesz i jak widac z watkow ponizej
jestes bardzo odporny na wiedze.
zanotuj sobie wiec w swojej glowce ze :
Cargo najwyzej wymyslilo skrot CM
pozdrowienia
riders!
*Pociąg stał, pasażerowie czekali* - maszynista nie dojechał do pracy
dziś
Ponad godzinę czekali wczoraj pasażerowie pociągu z Łodzi Kaliskiej do
Gdyni, który powinien odjechać po godzinie 9. Okazało się, że... nie ma
maszynisty.
Ten, który doprowadził pociąg z Katowic, w Łodzi kończył pracę, wsiadł więc
w powrotny pociąg na Śląsk. Jego miejsce powinien zająć zmiennik. Ale się
nie zjawił. Okazało się, że spokojnie siedział w swoim domu w Koluszkach,
święcie przekonany, że ma dzień wolny.
- Zaszła pomyłka - tłumaczy "Expressowi" Roman Kleszcz, wicedyrektor do
spraw eksploatacji Zakładu Taboru PKP w Łodzi. - Maszynista twierdzi, że
nie dotarła do niego informacja, iż dziś wypada jego zmiana robocza. Z
dokumentów wynika jednak, że powinien się stawić do pracy. Niedługo okaże
się, jak było naprawdę, bo wszczęliśmy już postępowanie wyjaśniające.
Przed godziną 10 udało się znaleźć w Łodzi innego zmiennika i pociąg w
końcu ruszył nad morze.
(kow) - Express Ilustrowany
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/603767.html
*Pociąg stał, pasażerowie czekali* - maszynista nie dojechał do pracy
dziś
Ponad godzinę czekali wczoraj pasażerowie pociągu z Łodzi Kaliskiej do
Gdyni, który powinien odjechać po godzinie 9. Okazało się, że... nie ma
maszynisty.
Ten, który doprowadził pociąg z Katowic, w Łodzi kończył pracę, wsiadł więc
w powrotny pociąg na Śląsk. Jego miejsce powinien zająć zmiennik. Ale się
nie zjawił. Okazało się, że spokojnie siedział w swoim domu w Koluszkach,
święcie przekonany, że ma dzień wolny.
- Zaszła pomyłka - tłumaczy "Expressowi" Roman Kleszcz, wicedyrektor do
spraw eksploatacji Zakładu Taboru PKP w Łodzi. - Maszynista twierdzi, że
nie dotarła do niego informacja, iż dziś wypada jego zmiana robocza. Z
dokumentów wynika jednak, że powinien się stawić do pracy. Niedługo okaże
się, jak było naprawdę, bo wszczęliśmy już postępowanie wyjaśniające.
Przed godziną 10 udało się znaleźć w Łodzi innego zmiennika i pociąg w
końcu ruszył nad morze.
(kow) - Express Ilustrowany
Podzielmy kolej na Gminne Zakłady Przewozow Regionalnych a dopiero będzie
śmiesznie. A do tego bliżej niz dalej.
Może nas następnym razem w ramach rozbiorów wezmą Czesi (CD). Oby.
loco
Druk PKP R-152 koloru czerwonego. Nie na okaziciela, ale jest to zezwolenie
imienne ze wskazaniem stanowiska służbowego , miejsca pracy, obszru ważności
(czyli gdzie mozna podrózować np. w kabinie maszynisty) i terminu ważności.
Ważne z legitymacją służbowa PKP lub z dokumentem tozsamości i biletem na
przejazd. Na odwrocie są wyszczególnienia w jakich pociągach jest ważne i
czy w kabinie maszynisty czy w przedziale kierownika pociągu.
Takie zezwolenie posiadasz czy jakieś inne ?
Tak, jest to ten sam druk ścisłej rejestracji tyle, że w miejscu "Ob."
(obywatel) mam "Na okaziciela", a niżej w rubryce "Stanowisko służbowe" -
puste miejsce.
Druk wydano w Zakładzie Taboru.
Jaco
| Druk PKP R-152 koloru czerwonego. Nie na okaziciela, ale jest to
| zezwolenie
| imienne ze wskazaniem stanowiska służbowego , miejsca pracy, obszru
| ważności
| (czyli gdzie mozna podrózować np. w kabinie maszynisty) i terminu
| ważności.
| Ważne z legitymacją służbowa PKP lub z dokumentem tozsamości i
| biletem na
| przejazd. Na odwrocie są wyszczególnienia w jakich pociągach jest
| ważne i
| czy w kabinie maszynisty czy w przedziale kierownika pociągu.
| Takie zezwolenie posiadasz czy jakieś inne ?
Tak, jest to ten sam druk ścisłej rejestracji tyle, że w miejscu
"Ob."
(obywatel) mam "Na okaziciela", a niżej w rubryce "Stanowisko
służbowe" -
puste miejsce.
Druk wydano w Zakładzie Taboru.
No i wszystko jasne :)
Chyba ktoś się musiał trochę pomylić. Widziałem kiedyś wytyczne co
do
wystawiania takich zezwoleń i nie mogę sobie przypomniec aby była
jakakolwiek
możliwość wystawienia zezwolenia na okaziciela.
Czy był zakaz wystawiania takich zezwoleń na okaziciela?
W takim przypadku możesz dzielić się z kimś innym (np. kolegą MK)
tym
zezwoleniem. Pamietaj, że przejazd MK na to zezwolenie może wzbudzić
podejrzenie co do niewłaściwego jego wykorzystania i jak kolega MK
nie będzie
mógł się rzeczowo wytłumaczyć co ma zamiar robić służbowo na
lokomotywie
podczas jazdy, może nie być wpuszczony na lokomotywę.
A jak by sie trafił na lokomotywie jakiś instruktor lub kontroler,
to jeżeli
mam racje co do tego że nie ma mozliwości wystawienia na okaziciela,
mógłby
zrobić jakąś małą aferę z niewłaściwym wystawieniem zezwolenia. Czy
by mógł
prawnie zabrać takie zewolenie - tego nie wiem. Chyba tak, jezeli
podał by
podstawę w przepisach że dokument jest niewłaściwie wystawiony.
Napewno mógłby zanotowac dane i po rejestrze w zakładzie taboru
dojść do
tego , komu zostało ono wystawione i mógłby żądać anulowania
dokumentu.
Niestety, ani par. 85 R1 ani par. 10 MT1 nie zezwalają na przejazd
MK w
kabinie maszynisty, chyba że MK otrzyma pisemne zezwolenie i załapie
sie na
postanowienia par 85 pkt 1 ppkt 7 - R1 oraz par 10 pkt 2 ppkt 7 -
MT1.
Tutaj masz rację :)
Chyba ktoś się musiał trochę pomylić. Widziałem kiedyś wytyczne co do
wystawiania takich zezwoleń i nie mogę sobie przypomniec aby była
jakakolwiek możliwość wystawienia zezwolenia na okaziciela.
Niestety bzdury wypisujesz... Mam takową przy sobie. Zapytaj lepiej w
Zakładzie Taboru.
W takim przypadku możesz dzielić się z kimś innym (np. kolegą MK) tym
zezwoleniem. Pamietaj, że przejazd MK na to zezwolenie może wzbudzić
podejrzenie co do niewłaściwego jego wykorzystania i jak kolega MK nie
będzie mógł się rzeczowo wytłumaczyć co ma zamiar robić służbowo na
lokomotywie podczas jazdy, może nie być wpuszczony na lokomotywę.
Nie kumam o co koledze chodzi! Kto chce się dzielić takim zezwoleniem? Proszę
czytać uważnie posty. Temat dotyczył istnienia również zezwoleń wystawionych
na okaziciela, a nie udostępniania ich osobom trzecim np. MK w celu "legalnej"
podróży na maszynie.
Pytanie do maszynistów:
czy panowie maszyniści szczegółowo czytają co jest napisane na obu stronach
czerwonej wkładki przed wpuszczeniem gościa do kabiny?
No własnie, jakiś czas temu pisałem o panach maszynistach i widać kilku z nich
nie czyta dokładnie co tam pisze skoro czasem utrudniają wykonanie czynności
służbowych.
Jaco
Użytkownik vredny <vre@poczta.onet.plw wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:t9nrlt451h6ln97cvu8s78aq96j7p8s@4ax.com...
W koncu wiem jak jest. Dzieki nieocenionemu Ryskowi Boduszkowi
oczywiscie:
10 z dniem 01.06.2001 przeszla na stan CM Warszawa,
Ciekawe ze po prawie 2 miesiacach od przenosin do 100lycy nadal ma wypisane
jak byk: "Zaklad Taboru we Wroclawiu"...
Czolem,
Wy�wietl wi�cej post�w z tematuCiekawe ze po prawie 2 miesiacach od przenosin do 100lycy nadal ma
wypisane
jak byk: "Zaklad Taboru we Wroclawiu"...
Bo jakos tak w Warszawie nie za bardzo dbaja o napisy. Jesli juz to zrywaja
jedynie nalepiane przydzialy.
MD Kolejarz
Ciekawe ze po prawie 2 miesiacach od przenosin do 100lycy nadal ma wypisane
jak byk: "Zaklad Taboru we Wroclawiu"...
Spox, rumun 263, ktory jest w Opolu blisko rok, wciaz ma napisane ZT
Poznan. A w Strozach spotkalismy cos czynnego (ach, ta skleroza) z ZT
Tarnow.
pzdr
Marek Drewniak
(0-77) 4421856
vre@poczta.onet.pl lub MarekDrewn@interia.pl
EN57 - the essence of polish railways.
| W koncu wiem jak jest. Dzieki nieocenionemu Ryskowi Boduszkowi
| oczywiscie:
| 10 z dniem 01.06.2001 przeszla na stan CM Warszawa,
Ciekawe ze po prawie 2 miesiacach od przenosin do 100lycy nadal ma wypisane
jak byk: "Zaklad Taboru we Wroclawiu"...
Nie pamietasz juz EP09-0?? "ZT Katowice" ;)))))))))
Użytkownik Grzegorz Piotrowski <pcru@klub.chip.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
| Ciekawe ze po prawie 2 miesiacach od przenosin do 100lycy nadal ma
wypisane
| jak byk: "Zaklad Taboru we Wroclawiu"...
Nie pamietasz juz EP09-0?? "ZT Katowice" ;)))))))))
025 :-)
"Pechu" <anticreat@WYTNIJTOpoczta.onet.plwrote
W przeciagu tego roku zauwazylem, ze na wielu stacjach i przystankach
zaczeto
odnawiac napisy z nazwami. Jednak jak sie dokladniej zaznajomic z tematem,
nazwy te niekoniecznie pokrywaja sie z tym, co podaje rozklad jazdy.
Dotychczas
znalazlem nastepujace [po lewej nazwa w cegle, po prawej-w terenie]:
Wolka Niedzieliska - Niedzieliska
Studzianki Nowe - Studzianki
Warnice Debica- Warnice
Warszawa Golabki - Golabki.
Czy znacie jeszcze inne przyklady takich rozbieznosci?
Nisko Osiedle - Nisko 1000-lecia
Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia - Zaklad Taboru Jaworzno Szczakowa
Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia - Zaklad Taboru Jaworzno Szczakowa
W tym przypadku upieram sie, ze wlasciwa jest nazwa przystanku.
Lokomotywownia jest tu okresleniem specyficznego typu zakladu, w miejscu.
Tak jak "Krakow Biezanow Drozdzownia", czy "Lokomotywownia Odolany", czy
"Gdynia Rzeznia" :-)
W tej chwili oficjalnie nie ma juz "lokomotywowni", sa sekcje zakladow
taboru, no a w tym konkretnym przypadku, nazwa powinna wiec brzmiec: "Zaklad
Taboru w Lazach, Sekcja Jaworzno Szczakowa", co byloby przeciez
niedorzecznoscia.
JDS
W tej chwili oficjalnie nie ma juz "lokomotywowni", sa sekcje zakladow
taboru, no a w tym konkretnym przypadku, nazwa powinna wiec brzmiec:
"Zaklad
Taboru w Lazach, Sekcja Jaworzno Szczakowa", co byloby przeciez
niedorzecznoscia.
Tylko, że nazwy przystanków, stacji i posteunków powinny być ustalane
odgórnie, wg. dotychczasowej zasady "bez duplikatów" i dopiero powinna być
modyfikacja nazwy w terenie. Nie może być tak, że Nisko nagle ktoś nazwie
Stalowa Wola Nisko, bo stało się jej osiedlem, tylko musi to przejść przez
centralną bazę danych PLK, ta z kolei powinna dać znać o aktualizacji
przewoźnikom.
Pozdr. !
Mick M.
"Chester Warszawski" <jar@3net.plwrote
| Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia - Zaklad Taboru Jaworzno Szczakowa
W tym przypadku upieram sie, ze wlasciwa jest nazwa przystanku.
Wlasciwa, czy niewlasciwa - niewazne, istotne jest to, ze na tablicy jest
napisane co innego niz w Sieciowym RJP bo raczej o to Pechu pytal.
"Chester Warszawski" <jar@3net.plwrote
| Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia - Zaklad Taboru Jaworzno Szczakowa
| W tym przypadku upieram sie, ze wlasciwa jest nazwa przystanku.
Wlasciwa, czy niewlasciwa - niewazne, istotne jest to, ze na tablicy jest
napisane co innego niz w Sieciowym RJP bo raczej o to Pechu pytal.
--
Michal Jaroszynski
A co to jest Zakład Taboru Jaworzno Szczakowa????
Przecież czegoś takiego nie ma!!!!
Proszę nie pisać pierdoł !!!!!
Tylko wiarygodne informacje
Chłopie akurat źle trafiłeś ,bo od około 10 lat pracuję w jednym z
Zakładów
Taboru na stanowisku maszynisty.Myślę,że wizytówką firmy powinny być
głównie
czysty i zadbany tabor,dworce i miła obsługa.Ta fotka to jest tylko
malutki
szczególik na który 3/4 kupujących napewno nie zwróciło uwagi. PS.Nie
podpisuję się ani nie piszę w którym zakładzie pracuję ,bo uważam ,że nie
ma
potrzeby.
Wizytowka wizytowka, ale bez sensownej, konkurencyjnej i dostepnej dla ogolu
spoleczenstwa oferty przewozowej wizytowka moze posluzyc za nic wiecej niz
papier toaletowy.
Ponadto nie mogę się doliczyć czterech siódemek: 220, 355, 365 i 465. Co
się z nimi dzieje, jeżdżą, czy są skasowane?
On Tue, 29 Oct 2002 18:30:05 +0100, "Bubi" <b@polbox.comwrote:
Wszystkie 07 i czesc 22 przenosi sie do zakladów taboru kiedys 07 byly w
TOruniu , Olsztynie , Skarzysku , Ostrowie Wlkp., 22 w Olsztynie a teraz
jezdza pod inna bandera pozostalych CM-ów
Matko jedyna... kiedy to bylo! Nawet w necie jest www z tymi
przenosinami i to juz od dawna...
Dawid
| Nie slaby tylko jeszcze po centralizacji taboru nie o wszystkim wiem ,
ale
| teraz w inwetarzu CM Warszawa jest porzadek.
Centralizacji? Co to?
Wszystkie 07 i czesc 22 przenosi sie do zakladów taboru kiedys 07 byly w
TOruniu , Olsztynie , Skarzysku , Ostrowie Wlkp., 22 w Olsztynie a teraz
jezdza pod inna bandera pozostalych CM-ów
A teraz podobno od 1.1 .2003 bialostockie 07 maja przejsc do warszawy i to
jest wlasnie ta cala centralizacja taboru.
Pozdrawiam
Bubi
Milosnik EU07
Tak sie sklada ze kiedys tez bawilem sie w statystyki EU 07.
W latach 1992-1995 to bylo tak:
EP 07-365 ZT Szczecin
W latach 1992-1995 EU07-365 nie byla jeszcze EP
A i nie bylo czegos takiego jak Zaklad Taboru Szczecin.
SS
| To jednak siodemki maja robione NR?? A ja juz myslalem, ze to seria na
| wymarciu...A tylko Poznan robi, czy inne ZT rowniez naprawiaja swoje
| siodemki?
rozne Zaklady Taboru praja sie naprawami rev. lok. EU07 m.in Krakow, Poznan,
Ostrow Wlkp, Gdynia...
a czemu mialaby byc ta seria na wymarciu ??
pociagi pospieszne z ET22 ostatnio to normalka - zaczyna brakowac lokomotyw do
pociagow towarowych - a naprawy EU07 sa spowodowane tez innymi kwestiami...
A ja widzialem jak Poznanska Siodemka jechala NR do Gdyni. Na mojej stronie
http://hex.risp.pl masz nawet fotke (news 17.02.06) jak z dwiema laciatymi
jechala do Gdyni.
jakos nie moge znalezc, moze link do fotki... a jakie to byly numerki tych
laciatych EU07 ?
pozdrowienia
riders!
rozne Zaklady Taboru praja sie naprawami rev. lok. EU07 m.in Krakow, Poznan,
Ostrow Wlkp, Gdynia...
O, czyli CM Poznan robi naprawy i na Franowie i w Ostrowie? Piknie :)
A propos - masz pozbierane do kupy naprawy 07 wykonane systemem gospodarczym w
ostatnim czasie? Jesli tak, to usmiecham sie o zacytowanie :)
Zdroffka dla jednego z ostatnich Mohikanow zlotych lat pmk ;)
Szopa Gdynia Grabówek
sprawny ST44-992
trup ST44-935
Szopa w Zajączkowiu Tczewskim
Sprawne:
ST44-895,ST44-1099(niebieski),ST44-1106,ST44-1109(ponoc go oddelegowali)ST44-910
ST44-1113,
ST44-1103 sprawny ale z przekroczonymi kilometrami(nie jeździ-z listwami)
trupy:
ST44-609, ST44-691
Szopa Chojnice
Sprawne:
ST44-1102, ST44-1105,ST44-1108
trup:
ST44-916
Zakład taboru w OLSZTYNIE
szopa Malbork
trupy:
ST44-199,ST44-206,ST44-495,
Oddelegowany do Braniewa na tor 1520mm(sprawny)
ST44-1104
Poprawcie mnie jeżeli się pomyliłem. Ostatnio nie jestem na bierząco.
Wy�wietl wi�cej post�w z tematu
lechu wrote:
282 z zakładu taboru w Bydgoszczy...obecnie nie wiem gdzie
stacjonuje ale chyba nadal obsługuje toruń - sierpc - płock
(szopa toruń lub inowrocław)
Widzialem go w Wapiennie a nie zdazylem uchwycic CM, dzieki.
Jacek Brzuszkiewicz 15-11-2004 , ostatnia aktualizacja 15-11-2004 19:04
Kolejarze mieli sprawdzić nowy szynobus, ale zatarli silnik - nie zauważyli,
że nie ma w nim oleju. Warta ponad 2 mln zł maszyna stoi zepsuta już trzeci
tydzień
Nowy szynobus pod koniec października miał przejść w Lublinie przegląd
techniczny. Rano, zgodnie z procedurą, kolejarze spuścili z silnika olej.
Parę godzin później kolejna grupa pracowników PKP próbowała go uruchomić.
Dopiero po kilku nieskutecznych próbach ktoś wpadł na to, że wewnątrz nie ma
oleju. Ale wtedy silnik nadawał się wyłącznie do wymiany. - Został poważnie
uszkodzony. Nowy otrzymamy pod koniec listopada. Koszt wymiany to 25 tys.
euro - tłumaczy Zygfryd Bula z Kolzamu Racibórz, producenta szynobusu.
Właścicielem maszyny jest Urząd Marszałkowski w Lublinie, który kupił ją za
ok. 2,2 mln zł) i użyczył Zakładowi Przewozów Regionalnych PKP w Lublinie.
- Zgodnie z podpisaną umową przeglądami szynobusu zajmuje się Zakład Taboru
PKP Cargo. Tak było i tym razem - wyjaśnia Zbigniew Tracichleb, szef Zakładu
Przewozów Regionalnych.
Krzysztof Chodkowski, szef lubelskiego PKP Cargo nie chce rozmawiać o
przyczynach awarii do czasu zakończenia wewnętrznego śledztwa, które ma
wskazać winnych. - Trwają przesłuchania i konfrontacje - ucina.
Tymczasem miejsce taniego w eksploatacji szynobusu zajął kilkukrotnie droższy
tradycyjny pociąg, który codziennie obsługuje trasę z Lublina do Kraśnika.
ferdydur@poczta.onet.pl wrote:
Alez wrecz przeciwnie....to ja nic nie wiem i dlatego nie do konca potrafie
sprecyzowac swoje pytania;
No i właśnie dlatego Twoim błędem jest zadawanie szczegółowych pytań,
które prowokują do udzielania nietrafionych odpowiedzi.
skad takie przypuszczenie?bo sadzilam ze "linia"
oznacza całośc...i dzieli sie na trasy;
Dziwne, nawet po obejrzeniu mapki, na której widać ponumerowane,
króciutkie linie składające się na trasy?
bardzo dziekuje za wskazowke dotyczaca
przedstawienia sprawy dyrekcji Zakładu Taboru, czymkolwiek ona jest
Zakłady Taboru to miejsca pracy panów prowadzących pociągi. Ich wykaz i
dane adresowe masz tu:
http://www.pkp-cargo.pl/html/organizacja_tabor.htm
A, jeszcze jedna uwaga: nie wydaje się szczególnie sensowne
rozpatrywanie osobno akurat wypadków z udziałem pociągów towarowych.
Prowadzą je ci sami maszyniści, jeżdżą po tych samych torach, przez te
same stacje i często z tymi samymi lokomotywami, co pasażerskie. Tylko
wagony są inne.
BR
A czemu:
"A, jeszcze jedna uwaga: nie wydaje się szczególnie sensowne
rozpatrywanie osobno akurat wypadków z udziałem pociągów towarowych."
?
W których szopach spotka się SP32 i SU46? Interesowały by mnie sekcje(jeżeli
występują) Nowego Sącza, Wrocławia, Lublina w których występuje SP32 i sekcje
Czerwieńska, Gdyni, Olsztyna, Poznania i Wrocławia w których spotka się SU46
------
SU 46 o numerach 011, 014, 032, 037, 048 stacjonują w Zakładzie Taboru
Czerwieńsk, trzy z nich tj 011, 014 i 037 stoją w Żaganiu i obsługują pociągi
osobowe na linii Żagań/ Żary - Legnica. Dojeżdżają także do Niemiec z IC
Wawel. SU 46 032 i 048 też stały w Żaganiu. Ostatnio nie widuję ich jednak na
trasie, być może stoją w Czerwieńsku, albo jeszcze gdzieś indziej. Czasami
podobno można spotkać sukę na linii Czerwieńsk - Guben ze składami towarowymi.
Najwięcej Su 46 stoi w Węglińcu około 15 sztuk (006, 007, 012, 013, 017, 025,
026, 029, 031, 034, 035, 043, 046, 047, 053). Część obsługuje pasażerkę, część
towarówkę. Trzy lub 4 sztuki można spotkać w Jeleniej Górze.
Jeżeli chodzi o SP 32 to kiedyś można je było spotkać w okolicy Żagania, po
włączeniu do Zakładu Taboru Czerwieńsk lokomotywowni w Zbąszynku, gdzie one
stacjonowały.
Jeżeli chodzi o SP 32 to kiedyś można je było spotkać w okolicy Żagania,
po
włączeniu do Zakładu Taboru Czerwieńsk lokomotywowni w Zbąszynku, gdzie
one
stacjonowały.
Zdaje sie że po słynnej aneksji SP32 z 1 lipca 2001 SP32-201 stacjonowała
jeszcze jakis czas w Krzyżu. jak długo to nie wiem, ale od ponad roku jeżdzi
w Jaśle
GN
pko@go2.pl napisał(a) w wiadomości:
<9pkqrc$22@absolut.sgh.waw.pl...
moj brat pisze prace o powyzszych, a jedyne dostepne materialy pochodza
sprzed
30-40 lat.
Moze ktos pomoc?
Ja tez Ci nic atualniejszego nie powiem, niestety.
Moge tylko dodac tak z krakowskiego podworka, ze byla niegdys taka
kolejka z Krzeszowic do kamieniolomow w Miekini, dlugosci ok. 3 km.
Kiedy ja zlikwidowali to nie wiem niestety. Widzialem ja tylko na mapie
topograficznej z 1962 roku.
Na wspolczesnej mapie topograficznej 1:100 000 arkusz ZAWIERCIE wydanej
w 1996 roku jest taka kolejka zazanczona z Niegowonic do Laz (tych Laz,
gdzie jest Zaklad Taboru, czy jak tam sie to teraz zwie). Czy jeszcze
istnieje, to nie wiem.
Pozdraiwm
Artur Cieslak
CZY KTOŚ WIEJ W JAKI SPOSÓB W
| KRAKOWIE ZDOBYĆ POZWOLENIE NA PRZEJAZD W MASZYNIE I CZY MOZE JE WYDAĆ NP.
| DYSPOZYTOR????
| POZDRAWIAM WSZYSTKICH
| --
W Warunkach PKP CARGO Jedyną osobą mogącą wystwić jednorazowe pozwolenie na
jazdę osoby postronnej w kabinie maszynisty jest Dyrektor d/s
Eksploatacyjnych
Zakładu Taboru działającego na danym terenie, lub oczywiście jego Dyerektor
Naczelny.
Przypuszczam, że o takowe można też starać się w CENTRALI PKP CARGO.
I to jest jedyna poprawna odpowiedź. Przy czym musi kolega pamiętać, że
składając podanie o takie zezwolenie musi określić cel jego posiadania - w tym
wypadku jazda w charakterze miłosnika kolei raczej nie będzie dobrym
argumentem. Oczywiście nie mówię tego złośliwie, jak wiecie sam święty nie
jestem w tej kwestii :)
Jedcznoeśnie nie zgadzam się z jakąs tam wypowiedzią (nie pamiętam kogo) iż
takie zezwolenie mogą otrzymać tylko osoby zajmujące sie kontrolą sieci
trakcyjnej, kontrolerzy ruchowi itp. Takie zezwolenie może otrzymać każdy
(także spoza grupy PKP) komu ma to służyć do konkretnego celu i nie działa
wbrew interesowi Cargo. Kilku moich kolegów z uczelni pisząc prace związane z
taborem bez problemu otrzymało takie zewolenia :)
Pozdrawiam
Jacek Jastrzębski
http://jastrzab.LHS.pl
W czasopiśmie dla MK - "Świat Kolei" - był artykuł o pługach odśnieżnych.
Podaje Koledze te numery: 1/2004, 2/2004 . Polecam gorąco przeczytać !
Pozdr.
Można spytać Kolegi, skąd jest ta Stonka (SM42) oraz pług odśnieżny 411S ?
Pług - Sekcja Eksploatacji w Tczewie
Stonka - Zakład Taboru Gdynia (ale skąd konkretnie to nie wiem)
Pozdrawiam
PLASER
www.drezyny.pl
| W czasopiśmie dla MK - "Świat Kolei" - był artykuł o pługach odśnieżnych.
| Podaje Koledze te numery: 1/2004, 2/2004 . Polecam gorąco przeczytać !
| Pozdr.
| Można spytać Kolegi, skąd jest ta Stonka (SM42) oraz pług odśnieżny 411S
| ?
Pług - Sekcja Eksploatacji w Tczewie
Stonka - Zakład Taboru Gdynia (ale skąd konkretnie to nie wiem)
Wszystko z Tczewa :)
Zebra z Zająca.. szkoda ze zając nie ma wolnych gagarinów to by jakis
poszedł na ten pług a tak tylko SM, ale fotki bardzo fajne Tomku!! :)
Pozdro!
z rozmowy mechanikow, dyspozytorow naczelnikow.. jedna fajna sprawe
wynioskowalem.. ze drugi rtaz tego samego błędu nie popełnią.. ze rumunami nie
beda jezdzic.. no moze za wyjątkiem 304(dobrze pamietam numer??).. Prędzej
fiaciorkami czy nawet 3x SM42 będą ciągać brutta niz tym czymś..
I myslisz, ze zaklad taboru zgodzi sie, zeby zatrudniali dwa razyw
iecej maszynistow na jeden pociag, niz moga?
A co do bledu, to zwroc uwage na to, ze np. w Krzyzu rumuny przyjely
sie bez wiekszych problemow. Mozna sobie zadac pytanie: czy to
nasawienie na "nie" ludzi w innych szopach, czy moze jakis cud, ze w
Krzyzu sie udalo?
On 18 Jun 2004 10:23:54 +0200, "Lechu" <teplowoz44@op.plwrote:
I myslisz, ze zaklad taboru zgodzi sie, zeby zatrudniali dwa razyw
iecej maszynistow na jeden pociag, niz moga?
A co do bledu, to zwroc uwage na to, ze np. w Krzyzu rumuny przyjely
sie bez wiekszych problemow. Mozna sobie zadac pytanie: czy to
nasawienie na "nie" ludzi w innych szopach, czy moze jakis cud, ze w
Krzyzu sie udalo?
Dawid Fratczak
nie no moze co do 3xSM42 to przesadziłem choc tez mozliwe.. ale zeby brutta
ciągac SU45 to jest bardziej niz pewne.. Jak tylko gagom wylecą kilometry i nie
pojda na zadne napr. rew. to tylko te loki nadają się na te cięzkie warunki
pracy..
..
A wracając do Krzyża.. przyjęły sie??.. wcisnięto je na chama....tak jak
wszędzie to robią..
A może już trwają prace nad takim rozwiązaniem, jeśli tak, to gdy ktoś
dysponuje
projektem takiego rozporządzenia to poproszę na priva (jeśli tajne/poufne
dyskrecja gwarantowana).
słyszałem, że juz dotarły do zakładów taboru propozycje z nowymin
oznaczeniami cyfrowymi dla lokomotyw.
GN
![]() |
|||
Zakład Taboru | Wy�wietlono wypowiedzi znalezione dla frazy: Zakład Taboru | ||
|